Jalkapallon veikkaus- ja vedonlyönti-ketju

  • 8 956
  • 152

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Sama panos 20€? Isoin jännitys siinä mikä tuon rahamäärän arvo on 2034?
Check. Aikaisintaan taitaa ensi helmikuussa ratketa tms. milloin onkaan liigacupin finaali. Ei nyt silleen kovaa luottoa ole ehkä tohon vielä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Käy oikein hyvin.
Vähän mua jäi kaivelemaan miten ylös ennustit Brentfordin ja Aston Villan alas.

Otetaanko kausiveto kumpi sijoittuu paremmin? Mulle Villa sulle Brentford, vai onko sulla jo 10 muuta vetoa sovittuna :D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vähän mua jäi kaivelemaan miten ylös ennustit Brentfordin ja Aston Villan alas.

Otetaanko kausiveto kumpi sijoittuu paremmin? Mulle Villa sulle Brentford, vai onko sulla jo 10 muuta vetoa sovittuna :D
Kyl toi aina mahtuu, aika vähän vetoja ainakin vielä. 20€?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Wilson vs. Bamford ensi kaudelle sama veto maaleista?
Otetaan. Otetaanko nyt ilman mitään ottelurajotuksia niin saadaan maalin, kun Wilson ja Bamford ovat niin lasisia. Eli rehellisesti kummalla enemmän maaleja välittämättä otteluista?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Otetaan. Otetaanko nyt ilman mitään ottelurajotuksia niin saadaan maalin, kun Wilson ja Bamford ovat niin lasisia. Eli rehellisesti kummalla enemmän maaleja välittämättä otteluista?
Käy mulle. 20€?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Joo 20€ Kuulostaa hyvälle. Näillä mennään.


Kuinka kovasti uskot Leedsiin huonouteen? Jos mä sanon Leeds on 14 tai paremmin sijouttuva jengi, niin nappaisitko vedon vaikka 20 eurolla?
Käy tuo veto myös ja tolla summalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tarjoan muuten edelleen kannaltani täysin päätöntä vetoa:
Håland tekee Cityssä vähintään 40 maalia Valioliigassa. 20-30 euroa. Tiebraker 33 peliä, sen alle, niin veto raukeaa, mutta 33-38 peliä niin veto on voimassa. Helppoa rahaa ensimmäiselle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Minä sanon että Ten Hag saa kenkää ManUsta, sinä että ei saa. 20-50€ pitkäaikaisveto jollekin tästä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tarjoan muuten edelleen kannaltani täysin päätöntä vetoa:
Håland tekee Cityssä vähintään 40 maalia Valioliigassa. 20-30 euroa. Tiebraker 33 peliä, sen alle, niin veto raukeaa, mutta 33-38 peliä niin veto on voimassa. Helppoa rahaa ensimmäiselle.
@Unkka voidaan ottaa myös aina 50 euroon asti, jos haluat tällaisen jännärimomentin.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
@V-G- otetaan vaan tällainen veto:
Håland/Haaland tekee Mancester Citylle Valioliigassa 40 tai enemmän maaleja kaudella 2022-23, sinä saat minulta 50 €. Jos tekee 39 tai vähemmän, sinä maksat minulle 50 €.
Jos pelaa vain 33 tai vähemmän pelejä, veto raukeaa sinun osalta. Minä maksan häviöni tuossakin tilanteessa, pitäähän sitä tästäkin järjestää jännitystä.
Vetääkö kiinni?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@V-G- otetaan vaan tällainen veto:
Håland/Haaland tekee Mancester Citylle Valioliigassa 40 tai enemmän maaleja kaudella 2022-23, sinä saat minulta 50 €. Jos tekee 39 tai vähemmän, sinä maksat minulle 50 €.
Jos pelaa vain 33 tai vähemmän pelejä, veto raukeaa sinun osalta. Minä maksan häviöni tuossakin tilanteessa, pitäähän sitä tästäkin järjestää jännitystä.
Vetääkö kiinni?
Kättä päälle!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Noniin pojjaat. Otan yhden vedon vastaan kumpi on korkeammalla sarjataulukossa kauden loputtua, Newcastle vai ManU. Mä sanon Newcastle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Noniin pojjaat. Otan yhden vedon vastaan kumpi on korkeammalla sarjataulukossa kauden loputtua, Newcastle vai ManU. Mä sanon Newcastle.
No mennään saatana. Käykö 20 euroa kun en nyt ihan täysin kupli voitonvarmuutta kuitenkaan?
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Väitän että Brasilia menee finaaliin (ennen kaikkea ohitse Argentinan). Haluaako joku väittää vastaan ja ehdottaa summaa?
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vähän päivitystä mun ja @mikko600 vetoihin.


Otetaanko nyt ilman mitään ottelurajotuksia niin saadaan maalin, kun Wilson ja Bamford ovat niin lasisia. Eli rehellisesti kummalla enemmän maaleja välittämättä otteluista?

Viime kaudelta jatkunut veto. Bamford tällä kaudella huikeat 0 maalia aikaan. Woop woop. Wilsonilla on rehelliset 6 maalia. Eihän tuo ero ole sellainen ettei sitä kiinni saa, mutta odotellaan.

Kuinka kovasti uskot Leedsiin huonouteen? Jos mä sanon Leeds on 14 tai paremmin sijouttuva jengi, niin nappaisitko vedon vaikka 20 eurolla?
Leeds on tällä hetkellä 14 eli tiukoilla ollaan sen suhteen. Mutta kyllä mulla on yhä luotto tähän. Takana olevista kukaan ei oikein ohita Leedsiä (ehkä Wolves ja West Ham jos Moyes lähtee) ja edessäkin olevista on helposti napsittavia Lestö. Rästipelin voitolla Leeds nousikin jo 12.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös