Käy oikein hyvin.Oisko tässä meille sopiva seuraava ikuisuusveto? Jätetään Spurs tosta pois.
Käy oikein hyvin.Oisko tässä meille sopiva seuraava ikuisuusveto? Jätetään Spurs tosta pois.
Sama panos 20€? Isoin jännitys siinä mikä tuon rahamäärän arvo on 2034?Käy oikein hyvin.
Check. Aikaisintaan taitaa ensi helmikuussa ratketa tms. milloin onkaan liigacupin finaali. Ei nyt silleen kovaa luottoa ole ehkä tohon vielä.Sama panos 20€? Isoin jännitys siinä mikä tuon rahamäärän arvo on 2034?
Eurooppaliiga melkein helpompi voittaa kuin Liigacup.Check. Aikaisintaan taitaa ensi helmikuussa ratketa tms. milloin onkaan liigacupin finaali. Ei nyt silleen kovaa luottoa ole ehkä tohon vielä.
Vähän mua jäi kaivelemaan miten ylös ennustit Brentfordin ja Aston Villan alas.Käy oikein hyvin.
Kyl toi aina mahtuu, aika vähän vetoja ainakin vielä. 20€?Vähän mua jäi kaivelemaan miten ylös ennustit Brentfordin ja Aston Villan alas.
Otetaanko kausiveto kumpi sijoittuu paremmin? Mulle Villa sulle Brentford, vai onko sulla jo 10 muuta vetoa sovittuna :D
Wilson vs. Bamford ensi kaudelle sama veto maaleista?Kuullostaa mun mielestä hyvältä!
Deal.Kyl toi aina mahtuu, aika vähän vetoja ainakin vielä. 20€?
Otetaan. Otetaanko nyt ilman mitään ottelurajotuksia niin saadaan maalin, kun Wilson ja Bamford ovat niin lasisia. Eli rehellisesti kummalla enemmän maaleja välittämättä otteluista?Wilson vs. Bamford ensi kaudelle sama veto maaleista?
Käy mulle. 20€?Otetaan. Otetaanko nyt ilman mitään ottelurajotuksia niin saadaan maalin, kun Wilson ja Bamford ovat niin lasisia. Eli rehellisesti kummalla enemmän maaleja välittämättä otteluista?
Joo 20€ Kuulostaa hyvälle. Näillä mennään.Käy mulle. 20€?
Käy tuo veto myös ja tolla summalla.Joo 20€ Kuulostaa hyvälle. Näillä mennään.
Kuinka kovasti uskot Leedsiin huonouteen? Jos mä sanon Leeds on 14 tai paremmin sijouttuva jengi, niin nappaisitko vedon vaikka 20 eurolla?
Jes lyödään sekin lukkoon sitten!Käy tuo veto myös ja tolla summalla.
@Unkka voidaan ottaa myös aina 50 euroon asti, jos haluat tällaisen jännärimomentin.Tarjoan muuten edelleen kannaltani täysin päätöntä vetoa:
Håland tekee Cityssä vähintään 40 maalia Valioliigassa. 20-30 euroa. Tiebraker 33 peliä, sen alle, niin veto raukeaa, mutta 33-38 peliä niin veto on voimassa. Helppoa rahaa ensimmäiselle.
Kättä päälle!@V-G- otetaan vaan tällainen veto:
Håland/Haaland tekee Mancester Citylle Valioliigassa 40 tai enemmän maaleja kaudella 2022-23, sinä saat minulta 50 €. Jos tekee 39 tai vähemmän, sinä maksat minulle 50 €.
Jos pelaa vain 33 tai vähemmän pelejä, veto raukeaa sinun osalta. Minä maksan häviöni tuossakin tilanteessa, pitäähän sitä tästäkin järjestää jännitystä.
Vetääkö kiinni?
Kättä päälle myös täältäkäsin! Huigeeta! Nyt muut voi lyödä vetoa kumpi meistä voittaa.Kättä päälle!
@mikko600Vähän mua jäi kaivelemaan miten ylös ennustit Brentfordin ja Aston Villan alas.
Otetaanko kausiveto kumpi sijoittuu paremmin? Mulle Villa sulle Brentford, vai onko sulla jo 10 muuta vetoa sovittuna :D
No mennään saatana. Käykö 20 euroa kun en nyt ihan täysin kupli voitonvarmuutta kuitenkaan?Noniin pojjaat. Otan yhden vedon vastaan kumpi on korkeammalla sarjataulukossa kauden loputtua, Newcastle vai ManU. Mä sanon Newcastle.
Käy oikein hyvin.No mennään saatana. Käykö 20 euroa kun en nyt ihan täysin kupli voitonvarmuutta kuitenkaan?
Otetaanko nyt ilman mitään ottelurajotuksia niin saadaan maalin, kun Wilson ja Bamford ovat niin lasisia. Eli rehellisesti kummalla enemmän maaleja välittämättä otteluista?
Leeds on tällä hetkellä 14 eli tiukoilla ollaan sen suhteen. Mutta kyllä mulla on yhä luotto tähän. Takana olevista kukaan ei oikein ohita Leedsiä (ehkä Wolves ja West Ham jos Moyes lähtee) ja edessäkin olevista on helposti napsittavia Lestö. Rästipelin voitolla Leeds nousikin jo 12.Kuinka kovasti uskot Leedsiin huonouteen? Jos mä sanon Leeds on 14 tai paremmin sijouttuva jengi, niin nappaisitko vedon vaikka 20 eurolla?