Mainos

Jalkapallon veikkaus- ja vedonlyönti-ketju

• 12 971
  • 243

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tämänhetkinen topparien maalivedon tilanne on

@maken veivi jr. Saliba varamies Pau Torres

@mikko600 Gabriel varamiehenä Mikon mielestä Valioliigan kolmanneksi paras varamies eli Lloyd Kelly

@V-G- valitsi Romeron ja häntä suihkun puolelta katselee Lewis Dunk

@Tjapalala van Dijk ja varalla Tarkowski

@Jay Branthwaite varalla ?

@LUHGUNITED Schär ja penkkiä lämmittää Marcos Senesi

@Enjoy Matthis de Ligt ja hänen hartioitaan kuivaa hikipyyhkeellä Joachim Andersen

_____
Panos 10€ naama, winner takes it all, ellei tule tasatilanne niin silloin potti jaetaan.

30 matsin alaraja. Ykkösvalinnan ison loukkaantumisen, kauppaamisen tai ottelurajan missaamisen takia varalla on toinen pelaaja, eli lähtökohtaisesti aina ykkösvalinnalla mennään.

____
Muokkaan tähän samaan viestiin vielä mahdolliset muutokset ja jos joku tulee vielä mukaan. Aikaa pe 21:59 asti.

Jos on tasatilanne, niin ratkaiseeko varamiehen maalit?

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä muut mieltä? Itselle ei väliä.
Mun mielestä tuo on hyvä malli, mutta ehkä sellaisella viilauksella, että mikäli tulee tasapeli, yhteismaalit ratkaisevat. Tässä ei ole muuta eroa @mikko600 ehdotukseen kuin se, että otetaan huomioon mahdollinen varamiehen peluutus.

Eli oletetaan, että Romero istuu pelikiellossa yhteensä vaikka 11 peliä, joten mun kisanappulaksi tulee Dunk, joka tekee yhdeksän maalia, mutta myös Gabriel onnistuu huijaamaan itsensä samaan maalimäärään. Romeron ehtimät kuusi maalia kuitenkin päihittävät Kellyn kiikaritehot, joten minä voitan.

(Nuo eivät muuten olleet ennustuksia, vaan spoilereita, mistä tulikin mieleeni että voidaan laittaa rahat mulle jo nyt. Vai haluatteko katsoa ensin kauden pelit?)

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mun mielestä tuo on hyvä malli, mutta ehkä sellaisella viilauksella, että mikäli tulee tasapeli, yhteismaalit ratkaisevat. Tässä ei ole muuta eroa @mikko600 ehdotukseen kuin se, että otetaan huomioon mahdollinen varamiehen peluutus.

Eli oletetaan, että Romero istuu pelikiellossa yhteensä vaikka 11 peliä, joten mun kisanappulaksi tulee Dunk, joka tekee yhdeksän maalia, mutta myös Gabriel onnistuu huijaamaan itsensä samaan maalimäärään. Romeron ehtimät kuusi maalia kuitenkin päihittävät Kellyn kiikaritehot, joten minä voitan.

(Nuo eivät muuten olleet ennustuksia, vaan spoilereita, mistä tulikin mieleeni että voidaan laittaa rahat mulle jo nyt. Vai haluatteko katsoa ensin kauden pelit?)
Ja jos lasketaan yhteismaalit niin onko sillon pelirajoitus huomioitu?

Helpoin toki jos laitat vaan suoraan tilinumeron niin ei tarvitsi käyttää aikaa tällaisen murehtimiseen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja jos lasketaan yhteismaalit niin onko sillon pelirajoitus huomioitu?
Juu. Siis mun ajatus säännöistä on suunnilleen seuraava, saat ylituomarina päättää onko tässä mitään järkeä:

1. Jokaisella pelaajalla on ykkösvalinta ja varamies
2. Jos ykkösvalinta pelaa alle 30 peliä, pelaaja saa vaihtaa varamieheen (mutta ei ole pakko)
3. Jos ykkösvalinta kaupataan kesken kauden toiseen liigaan, on pakko vaihtaa varamieheen
4. Pelaaja ei saa vaihtaa varamieheen, jos ykkösvalinta pelaa Valioliigassa 30 peliä tai enemmän
5. Kauden päätteeksi eniten maaleja tehnyt valittuna ollut toppari on voittava
6. Kahden tai useamman pelaajan tasapelitilanteessa lasketaan myös toisen topparin valioliigamaalit, oli se sitten ykkösvalinta tai varamies
7. Jos sekä ykkösvalinta että varamies pelaavat alle 30 peliä mistä tahansa syystä, muut pelaajat voivat toivottaa parempaa onnea ensi kerralla, todeta että välillä elämä on kovaa ja onneksi et sentään asu Vantaalla.

Jotain tuollaista?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Jos taas ykkösmiehien ja penkkikaverien maalit ovat myös tasan, ehdotan että voittaja valitaan ykkösmiehen taklausten tai purkujen perusteella.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja jos tämän jälkeen tulee kauden päätteksi vielä joltakin valitusta, että ei ollut säännöt selvillä niin pitäkää tunkkinne!
Aivan varmasti lasketaan jotain pikseleitä pitkälle heinäkuuhun ja katsellaan kuka teki maalinsa pisimmältä.

Ai niin, ja miten suhtaudutaan omiin maaleihin? Tasatilanteessa miinusta? Okei nyt mä laitan turpani kiinni...

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Joku idiootti on mennyt lyömään Veikkauksen muuttuvilla kertoimilla Realin La Ligan mestaruutta jollain 5000€ panoksella.

Se on mukavaa jännätä, saako rahansa takaisin. Tällä hetkellä tuo kerroin siis 1.00 ja kohde sulkeutuu ja 18 tunnin kuluttua :D
Realin kerroin lopulta 1,19.

Itse pelasin Atleticoa yli 16 kertoimella joka on aika reippaasti parempi kuin muualla. Nyt tulee ainakin vähän seurattua sarjaa jota muuten en seuraa ollenkaan.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat

Itse pelasin Atleticoa yli 16 kertoimella joka on aika reippaasti parempi kuin muualla. Nyt tulee ainakin vähän seurattua sarjaa jota muuten en seuraa ollenkaan.
Näkeekö lopullisia kertoimia jostain Veikkauksen sivuilta?

Ilmeisesti viimeisin Veikkauksen sivuilla ennen kasia näkynyt Athleticon kerroin oli 15,xx?

Kiitos tästä. Just itseasiassa tovi sitten yritin teksti tv:ltä katsella noita lopullisia kertoimia, mutta kun kohde oli jo mennyt kiinni niin oli lähtenyt näkyvistä kokonaan.

Ilmeisesti viimeisin Veikkauksen sivuilla ennen kasia näkynyt Athleticon kerroin oli 15,xx?
Eiköhän se jotain 15-16 luokkaa ole ollut. Ei se tuosta ole voinut pienentyä ilman useiden satojen eurojen panoksia.

Nämä Veikkauksen muuttuvat kertoimet (kuten myös Vakiossa joidenkin kohteiden peliprosentit) ovat välillä kyllä todella pahasti pielessä markkinaan nähden, kun määräytyvät täysin tavallisten tallaajien panostuksista.

Lisäys: ja niin, en tosiaan tiedä ainakaan että missään näkyisi. Tuokin omalla tavallaan hölmösysteemi. Joskus aikoinaan käytin useita tunteja aikaa jo yritin ihan kaikkialta katsella Veikkauksen sivuilta kertoimia, mutta missään ei näkynyt sen jälkeen kun kohde sulkeutunut.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kiitos tästä. Just itseasiassa tovi sitten yritin teksti tv:ltä katsella noita lopullisia kertoimia, mutta kun kohde oli jo mennyt kiinni niin oli lähtenyt näkyvistä kokonaan.

Eiköhän se jotain 15-16 luokkaa ole ollut. Ei se tuosta ole voinut pienentyä ilman useiden satojen eurojen panoksia.
Joskus voi käydä vaan niin, että moni isompi betsaaja betsaa näitä ylikertoimia ihan viimeisellä minuutilla ja olivatko Veikkauksen kertoimet niitä 10 minuutin välein päivittyviä?

Tosin tässä kohteessa vaihto oli niin pientä, että eipä kukaan sinne varmaan tonnia viimeisellä minuutilla lyönyt sisään?

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal

16,22 näytti klo 19.58 eli samalla minuutilla kun sulkeutui. Ja minuutin välein taitaa päivittyä.

16,22 näytti klo 19.58 eli samalla minuutilla kun sulkeutui. Ja minuutin välein taitaa päivittyä.

Paljonko Barcelonalla? Ei sillä, että asialla olisi itselle merkitystä, mutta ihan mielenkiinnosta. Lähtökohtaisesti se on kuitenkin about 50-50 noiden kahden jättiläisen mestaruuksien suhteen.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Paljonko Barcelonalla? Ei sillä, että asialla olisi itselle merkitystä, mutta ihan mielenkiinnosta. Lähtökohtaisesti se on kuitenkin about 50-50 noiden kahden jättiläisen mestaruuksien suhteen.
Eipä jäänyt mieleen.

Toissa kaudella Atletico jäi yhden pisteen Realista, sitä edellisellä 2 pistettä Barcasta, sitä ennen mestari. Eli pysyy ihan hyvin jättiläisten kyydissä.

Ihan mielelläni seuraan Atleticoa 16 kertoimella kun muualta saa sen 11.

Eipä jäänyt mieleen.

Toissa kaudella Atletico jäi yhden pisteen Realista, sitä edellisellä 2 pistettä Barcasta, sitä ennen mestari. Eli pysyy ihan hyvin jättiläisten kyydissä.

Ihan mielelläni seuraan Atleticoa 16 kertoimella kun muualta saa sen 11.

Joo kyllä olisin itsekin tuollaisella kertoimella voinut Ticoa pelata parilla kympillä.

Jass0

Jäsen
Joku idiootti on mennyt lyömään Veikkauksen muuttuvilla kertoimilla Realin La Ligan mestaruutta jollain 5000€ panoksella.

Se on mukavaa jännätä, saako rahansa takaisin. Tällä hetkellä tuo kerroin siis 1.00 ja kohde sulkeutuu ja 18 tunnin kuluttua :D
En koskaan ole ymmärtänyt niiitä jotka pelaavat veikkauksen muuttuvakertoimisia.
Harvoin siis todella harvoin saat muuttuvakertoimisista paremman kertoimen kuin kiinteistä.
Leijonat, Liverpool, Real Madrid, Suomi euroviisuissa... Siinä takuuvarmoja "kansansuosikkeja" joiden kertoimet painettu alas muuttuvakertoimisissa ja silti idiootit pelaa niitä, aina, joka vuosi.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla piti olla hälytys tähän jalkapallon vedonlyöntiketjuun mutta eipä ole ilmoittanut mitään. Tsekkaan olisiko tossa mitään mahkuja lähteä sponsoroimaan.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@mikko600 pitääkö mein ottaa kisa maalintekijästä, saat valita Wilsonin tai Isakin, niin valitsen sitten joko DCL.n tai Watkinsin riippuen sun valinnasta. Ellet oo jo näitä montaa ottanut, ei jaksa lukea kauheasti tätä ketjua läpi. Nopealla silmäyksellä aika vähän oli vetoja...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy