Mainos

Jalkapallon veikkaus- ja vedonlyönti-ketju

• 12 977
  • 243
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
@knttrtknkn1 Gvardiol pelasi koko viime kauden käytännössä laitapakkina, joten ei saa ottaa.

Tämän ketjun viestissä #199 näkyy nuo tähän mennessä valitut. On siellä vielä ainakin Chelsean topparit vapaana.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@knttrtknkn1 Gvardiol pelasi koko viime kauden käytännössä laitapakkina, joten ei saa ottaa.

Tämän ketjun viestissä #199 näkyy nuo tähän mennessä valitut. On siellä vielä ainakin Chelsean topparit vapaana.

Joo niin olisi, niistä ei vaan kukaan tiedä ketkä siellä avaa. Maguire olisi kans jokeri mutta kun sekin lienee penkillä kohta.

Ei tuolla oikein ole enää ketään järkevää vaihtoehtoa jäljellä niin taidan jäädä tästä pois. Jos tulee joku perspiraatio jostain Konsasta niin vielähän tässä on aikaa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei tuolla oikein ole enää ketään järkevää vaihtoehtoa jäljellä niin taidan jäädä tästä pois. Jos tulee joku perspiraatio jostain Konsasta niin vielähän tässä on aikaa.
Psst.
Akanji

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Tässä on mun mielestä sellainen vähän hölmö kulma, että ”varamiehet” on jo valittu ja blokattu skabasta, ennen kuin kaikki ovat ottaneet varsinaisen kisaajan. Esimerkiksi @Jay lla on kisan voittaja jo suljettu penkkikalleksi jonka vasuripommeja ei tulla huomioimaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tässä on mun mielestä sellainen vähän hölmö kulma, että ”varamiehet” on jo valittu ja blokattu skabasta, ennen kuin kaikki ovat ottaneet varsinaisen kisaajan. Esimerkiksi @Jay lla on kisan voittaja jo suljettu penkkikalleksi jonka vasuripommeja ei tulla huomioimaan.
Totta tavallaan. Mutta. Tässä on vähän sama kuin bussiaikatauluissa: se joka tulee pysäkille ajoissa, ehtii työhaastatteluun paremmin kuin se joka tuli pysäkille kaksi päivää myöhässä.

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hän vain taitaa olla kaupan kohti itää, nimittäin Lähi-itää.

Ei tainnut kelvata Saudeihin, ei läpäissyt medicalia tjms. jostain luin et johonkin kariutui vaikka piti olla jo varma. Olikohan kauppahinta jo sovittu yms.

Mutta tähän kisaan kannata ottaa kun ei välttämättä ole enää avauksessa.

Kyllä tässä nyt jäi mun panos joltain saamatta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Ei tainnut kelvata Saudeihin, ei läpäissyt medicalia tjms. jostain luin et johonkin kariutui vaikka piti olla jo varma. Olikohan kauppahinta jo sovittu yms.

Mutta tähän kisaan kannata ottaa kun ei välttämättä ole enää avauksessa.

Kyllä tässä nyt jäi mun panos joltain saamatta.

Olisihan tuolla yksi mielenkiintoinen pelaaja jäljellä joka topparina on hankittu tälle kaudelle Valioliigaan. Hän tosin saattaa pelata myös vasemmalla kuten Gvardiolkin, mutta sitä ei voida vielä varmaksi sanoa. Itse en halua häntä valita koska se olisi väärin muita osallistujia kohtaan. Ja vedon luonnehan on vain valitettavasti, että nopeat syövät hitaat ja se on ihan ok ainakin mulle. Eihän tähän ole pakko osallistua.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Totta tavallaan. Mutta. Tässä on vähän sama kuin bussiaikatauluissa: se joka tulee pysäkille ajoissa, ehtii työhaastatteluun paremmin kuin se joka tuli pysäkille kaksi päivää myöhässä.
Joo, nopeat syövät jne. Ja varsinkin jos laskettaisiin molempien toppareiden maalit yhteen, niin tässä ei olisi mitään koputtamista. Se vaan on vähän hassua, että kun kuitenkin melkoisen pienestä poolista hevosia valitaan, niin puolet jää ikäänkuin verhojen taakse. Itse olisin esimerkiksi oikein mieluusti painanut Mickyllä rahaa keräämään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy