Jalkapallon veikkaus- ja vedonlyönti-ketju

  • 8 938
  • 152

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Antaisiko joku Marcus Forssille vaikka +3 eteen jos vastus olisi Teemu Pukki. Panos 20e?
Minä sanoisin Forss +3 tekee enemmän maaleja kuin Pukki.

Kausi on toki vasta teini-ikäinen mutta tähän asti jälki ollut murhaavaa. Forssilla pyöreä nolla ja Pukki 5 maalia. Nostelen ketjua tarkoituksella ylöspäin kun meinaa unohtua tämänkin olemassaolo.

Offtopic tähän ketjuun mutta oisko Forssille hyväksi saada minuutteja jopa muualla lisää
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Kausi on toki vasta teini-ikäinen mutta tähän asti jälki ollut murhaavaa. Forssilla pyöreä nolla ja Pukki 5 maalia. Nostelen ketjua tarkoituksella ylöspäin kun meinaa unohtua tämänkin olemassaolo.

Offtopic tähän ketjuun mutta oisko Forssille hyväksi saada minuutteja jopa muualla lisää
Mä voin joulun jälkeen jo kuittaa tämän.. luulin että Forss olisi saanut pikkaisen enemmän noita minuutteja. Nyt vain ihan jämiä siellä sun täällä
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vetoja tuli otettua Wilsonin maalit vs. Antonio, Bamford ja Iheanacho. Ihan jees noiden kanssa kun kaikki loukkaantuu vuoronperään. Brentford tulee olemaan Norwichia korkeammalla myös.

Pistetään uusi veto ja kahdelle nopeimmalle vaikka: Newcastle ei tipu kauden päätteeksi Valioliigasta.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vetoja tuli otettua Wilsonin maalit vs. Antonio, Bamford ja Iheanacho. Ihan jees noiden kanssa kun kaikki loukkaantuu vuoronperään. Brentford tulee olemaan Norwichia korkeammalla myös.

Pistetään uusi veto ja kahdelle nopeimmalle vaikka: Newcastle ei tipu kauden päätteeksi Valioliigasta.

Ei taidettu sopia mitään ottelurajaa Antonio vs. Wilson vetoon. Mun puolesta voidaan unohtaa tämä jos Wilson on loppukauden telakalla. 15 peliä taisi pelata.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ei taidettu sopia mitään ottelurajaa Antonio vs. Wilson vetoon. Mun puolesta voidaan unohtaa tämä jos Wilson on loppukauden telakalla. 15 peliä taisi pelata.

4-6 viikkoa sivussa, että helmikuussa takaisin.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Vetoja tuli otettua Wilsonin maalit vs. Antonio, Bamford ja Iheanacho. Ihan jees noiden kanssa kun kaikki loukkaantuu vuoronperään. Brentford tulee olemaan Norwichia korkeammalla myös.

Pistetään uusi veto ja kahdelle nopeimmalle vaikka: Newcastle ei tipu kauden päätteeksi Valioliigasta.
Juu turpaan on tulossa. Toki Bamford ei ole pysynyt kasassa ja pelannut sen 6 ottelua, että sitä oli paha tietää. Brentforsista sitten iso L
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Vetoja tuli otettua Wilsonin maalit vs. Antonio, Bamford ja Iheanacho. Ihan jees noiden kanssa kun kaikki loukkaantuu vuoronperään. Brentford tulee olemaan Norwichia korkeammalla myös.

Pistetään uusi veto ja kahdelle nopeimmalle vaikka: Newcastle ei tipu kauden päätteeksi Valioliigasta.

Tuutko sen verran vastaan että Newcastle ei ole top15? Panos?
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Avaamattomia ketjuja:
Hiihtourheilijoita rikosten laduilla
Mäkimiehiä rikosten hyppyreillä
Alppi-nistejä rikosten rinteillä
Uimareita rikosten altaissa
Nyrkkeilijöitä rikosten kehissä
Painijoita rikosten molskeilla
Juoksijoita rikosten maratonilla
Ampujia rikokset tähtäimessä
Porilaiset lukkojen takana.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avaamattomia ketjuja:
Hiihtourheilijoita rikosten laduilla
Mäkimiehiä rikosten hyppyreillä
Alppi-nistejä rikosten rinteillä
Uimareita rikosten altaissa
Nyrkkeilijöitä rikosten kehissä
Painijoita rikosten molskeilla
Juoksijoita rikosten maratonilla
Ampujia rikokset tähtäimessä

Anteeksi maalaisuuteni, mutta miten tämä liittyy ketjuun johon viesti kirjoitettu? Onko epähuomiossa kenties mennyt väärään paikkaan.

Edit. Taisi olla jälkimmäisestä kyse.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla on muutama vetoehdotus

- Tottenham on Arsenalin yläpuolella sarjataulukossa kauden päätyttyä. Vetoja 1 kpl ja panos 20-30€

- Norwich sijoittuu Brentfordin yläpuolellei sarjataulukossa kauden päätyttyä. Vetoja 1 kpl ja panos 20-30€

- Teemu Pukki tekee alle 9,5 maalia Valioliigassa ensi kaudella. Eli 9 tai alle niin minä voitan ja 10 tai yli niin sinä voitat. Vetoja 1 kpl ja panos 20-50€

Brentford sijoittuu paremmin. 30€?

Tämä selvä.

Tää taitaa olla kohta matemaattisestikin selvä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tää taitaa olla kohta matemaattisestikin selvä.
Noh noh. 23.4 aikaisintaan matemaattisestikin ratkennut tämä mun laskujen mukaan :). Mutta joo makselen sulle, kun matemaattiset mahdollisuudet on mennyt.

Halvalla on menossa toi meidän Wilson Bamford veto. Bamford ei vissiin tällä kaudella pelaa enää. Vähän nihkeetä, mitään ottelurajaa ei vissiin sovittu?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Noh noh. 23.4 aikaisintaan matemaattisestikin ratkennut tämä mun laskujen mukaan :). Mutta joo makselen sulle, kun matemaattiset mahdollisuudet on mennyt.

Halvalla on menossa toi meidän Wilson Bamford veto. Bamford ei vissiin tällä kaudella pelaa enää. Vähän nihkeetä, mitään ottelurajaa ei vissiin sovittu?
Ei sovittu, mutta mun mielestä noilla ottelumäärillä voidaan siirtää samoilla pelaajilla veto vaikka ens kaudeksi suoraan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ihenacho käy mulle. Vardyä enemmän en usko Wilsonin tekevän maaleja.

Ei taidettu sopia mitään ottelurajaa Antonio vs. Wilson vetoon. Mun puolesta voidaan unohtaa tämä jos Wilson on loppukauden telakalla. 15 peliä taisi pelata.
Wilson vs. Iheanacho oli @maken veivi jr. kanssa veto. Tilanne tällä hetkellä 3-6 Wilsonille, eli vaikka ollut loukkaantuneena pitkään ja pelaa maks pari peliä loppukaudesta niin johto pitää ihme kyllä. Iheanacholla 23 peliä alla.

Antonio vs. Wilson sitten tuleekin iso ero pelien määrässä, siirretäänkö suoraan ensi kaudelle vai?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Wilson vs. Iheanacho oli @maken veivi jr. kanssa veto. Tilanne tällä hetkellä 3-6 Wilsonille, eli vaikka ollut loukkaantuneena pitkään ja pelaa maks pari peliä loppukaudesta niin johto pitää ihme kyllä. Iheanacholla 23 peliä alla.

Antonio vs. Wilson sitten tuleekin iso ero pelien määrässä, siirretäänkö suoraan ensi kaudelle vai?

Joo käy. Tai katsotaan jos vaikka ensi kaudelle pitää valita uusi hevonen. Mut tämän kauden osalta ihan ok että raukeaa näin.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Wilson vs. Iheanacho oli @maken veivi jr. kanssa veto. Tilanne tällä hetkellä 3-6 Wilsonille, eli vaikka ollut loukkaantuneena pitkään ja pelaa maks pari peliä loppukaudesta niin johto pitää ihme kyllä. Iheanacholla 23 peliä alla.

Antonio vs. Wilson sitten tuleekin iso ero pelien määrässä, siirretäänkö suoraan ensi kaudelle vai?
Tää on kyllä aivan huikea suoritus Iheanacholta. Viime kaudella 25 peliä 12 maalia. Onneksi tekee loppukaudesta vielä viisi maalia.

Pidetään veto voimassa, eiköhän tästä rahat kuitenkin sulle tule?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Noh noh. 23.4 aikaisintaan matemaattisestikin ratkennut tämä mun laskujen mukaan :). Mutta joo makselen sulle, kun matemaattiset mahdollisuudet on mennyt.

Halvalla on menossa toi meidän Wilson Bamford veto. Bamford ei vissiin tällä kaudella pelaa enää. Vähän nihkeetä, mitään ottelurajaa ei vissiin sovittu?
Olit muuten oikeassa. Tänään ratkes. Kiitos Newcastlen brassien.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Erling Håland tekee ensi kaudella 40 maalia tai enemmän. 20-40 euroa. Veto raukeaa jos Håland pelaa vähemmän kuin 40 peliä. Otan vastaan yhden vedon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mikä joukkue voittaa ensimmäisenä pokaalin?

- ManU
- Newcastle
- Spurs
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös