Jalkapallon veikkaus- ja vedonlyönti-ketju

  • 8 689
  • 149

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
- Callum Wilson tekee enemmän maaleja kuin valitsemasi pelaaja (ei ”top6”-joukkueiden pelaajia. Loukkaantumis-pykälä tietty mukana. Eli jos vaikka missaa kymmenen matsia tai yli jompikumpi pelaaja, niin veto raukeaa.
En tiedä montaa vetoa otat mutta voisin lähteä tähän Bamfordilla 30€?
 

Jeffrey

Jäsen
- ManU ei pelaa mestaruudesta. Eli kun vaikka Valioliigaa on viisi kierrosta jäljellä, niin ManU ei ole mukana enää mestaruustaistelussa. Tähän löytyy varmasti ottajia ManU-ketjusta? Panos 20-50€.

En nyt ajatellut vetoja vetää muutoin kun ehkä tuohon fantasyyn. Silti nousi kiinnostus miten määritellään mestaruustaistossa mukana oleminen?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
En nyt ajatellut vetoja vetää muutoin kun ehkä tuohon fantasyyn. Silti nousi kiinnostus miten määritellään mestaruustaistossa mukana oleminen?

Mä vähän ajattelin että sen saa kyllä kaks ihmistä sovittua että onko vai ei.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mulla on muutama vetoehdotus

- Tottenham on Arsenalin yläpuolella sarjataulukossa kauden päätyttyä. Vetoja 1 kpl ja panos 20-30€

- Norwich sijoittuu Brentfordin yläpuolellei sarjataulukossa kauden päätyttyä. Vetoja 1 kpl ja panos 20-30€

- Teemu Pukki tekee alle 9,5 maalia Valioliigassa ensi kaudella. Eli 9 tai alle niin minä voitan ja 10 tai yli niin sinä voitat. Vetoja 1 kpl ja panos 20-50€
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla on muutama vetoehdotus

- Tottenham on Arsenalin yläpuolella sarjataulukossa kauden päätyttyä. Vetoja 1 kpl ja panos 20-30€

- Norwich sijoittuu Brentfordin yläpuolellei sarjataulukossa kauden päätyttyä. Vetoja 1 kpl ja panos 20-30€

- Teemu Pukki tekee alle 9,5 maalia Valioliigassa ensi kaudella. Eli 9 tai alle niin minä voitan ja 10 tai yli niin sinä voitat. Vetoja 1 kpl ja panos 20-50€

Brentford sijoittuu paremmin. 30€?
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Tuli mieleen,että olisko kellään kiinnostusta lätkpuolelta tuttuun kolmikkovetoon?
Ideana siis,että valitaan kolme pelaajaa samasta joukkueesta, ja eniten tehopisteitä kerännyt kolmikko voittaa kilpailun,eli futiksessa tietysti myös maalit + syötöt. Samaa kolmikkoa ei saa valita täysin,mutta esim 2/3 voi olla samoja. Tasatilanteessa maalit ratkaisee. Panos vaikka 30€ per henkilö,ja voittaja korjaa koko potin.

Jos on kiinnostusta,niin minun valintani
On..

Kevin de Bruyne,Raheem Sterling, Gabriel Jesus
Olisiko kolmikkovedosta kiinnostuneita?
Periaate onkin tuossa lainatussa viestissä esitetty ja voitaisiin mennä niin, että jos valitsemasi kolmikko ei loukkaantumisista johtuen saa 60 peliä täyteen, veto raukeaa osaltasi. Panos vaikka 30€.

Jos kiinnostuneita on, lähden mukaan kolmikolla: Bruno, Sanco ja Greenwood. Kovempiakin kolmikoita löytyy, mutta pakkohan se on omiin uskoa!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko kolmikkovedosta kiinnostuneita?
Periaate onkin tuossa lainatussa viestissä esitetty ja voitaisiin mennä niin, että jos valitsemasi kolmikko ei loukkaantumisista johtuen saa 60 peliä täyteen, veto raukeaa osaltasi. Panos vaikka 30€.

Jos kiinnostuneita on, lähden mukaan kolmikolla: Bruno, Sanco ja Greenwood. Kovempiakin kolmikoita löytyy, mutta pakkohan se on omiin uskoa!

Vois kai tähän taas lähteä Poolin kolmikolla, Mane, Salah, Firmino.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Everton jää top-10 ulkopuolelle. Saat valita panoksen.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Antaisiko joku Marcus Forssille vaikka +3 eteen jos vastus olisi Teemu Pukki. Panos 20e?
Minä sanoisin Forss +3 tekee enemmän maaleja kuin Pukki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös