Jostain syystä johtuen israelilaiset (ja juutalaiset ylipäätään) saattaisivat ottaa jopa vittuiluna tämän.Sääli, että noin pahasti nöyristellään paskamaan edessä. Jos se kuva Qatarin kapteenin Palestiina-nauhasta piti paikkaansa, niin olisi kova temppu esim. Saksalta laittaa vastavuoroisesti Israelin lippu käsivarteen. Lähtisi varmaan kunnon mylly käyntiin.
No joo kieltämättä. Ehkä parempi, että Daavidin tähtiä ei laitettaisi käsivarteen. Ei oikein pää toiminut näin maanantaina.Jostain syystä israelilaiset (ja juutalaiset ylipäätään) saattaisivat ottaa jopa vittuiluna tämän.
Itse seuraan jonkin verran Englannin mediaa ja kyllä siellä nuo epäkohdat on nostettu esiin. Englannissa kisat on kuitenkin sen verran iso asia, että boikotointia tosiaan varmaan on vähemmän. Jos Suomi olisi mukana, niin tuskin kovin moni jättäisi täälläkään katsomatta.Taidetaan me Euroopassa melko yksin olla noiden Qatarin ihmisoikeusasioiden murehtimisen kanssa. Eipä nuo taida oikein minkäänlainen este olla kisojen seuraamiselle oikein missään muualla ihan jotain muutamaa maata lukuun ottamatta.
Taisit ymmärtää kirjoittamaani väärin. Tarkoitin siis, että Euroopassa asia on kyllä isosti esillä, mutta muualla maailmassa ei niinkään.Itse seuraan jonkin verran Englannin mediaa ja kyllä siellä nuo epäkohdat on nostettu esiin. Englannissa kisat on kuitenkin sen verran iso asia, että boikotointia tosiaan varmaan on vähemmän. Jos Suomi olisi mukana, niin tuskin kovin moni jättäisi täälläkään katsomatta.
Esim. Skysportsin etusivuilla oli juttua siitä voisiko Kane tai valmentaja Southgate käyttää seuraavassa pelissä nauhaa. World Cup: The FA and FAW retain plans for LGBTQ+ support in Qatar despite OneLove armband climbdown
Benzema ei kisoissa pelaa eikä joukkueeseen mitä ilmeisimmin kuulu, joten hänelle ei voi tästä turnauksesta mestaruutta tulla.Ranska: Benzema
Eikö hän kuitenkin ole joukkueeseen nimetty ja saisi mestaruuden siinä missä kolmosmaalivahtikin?Benzema ei kisoissa pelaa eikä joukkueeseen mitä ilmeisimmin kuulu, joten hänelle ei voi tästä turnauksesta mestaruutta tulla.
Menikö VAR-tuomio oikein? Argentiinan hylätyssä maalissa katastrofin ainekset: ”Ei epäilystäkään”
Lautaro Martinez näyttäisi uudelleenkatsottuna olevan ulkona paitsiosta.www.iltalehti.fi
Jahas
Jälleen kerran on joillain pelaajilla mahdollisuus voittaa tupla saman vuoden aikana, eli UCL tai MM-kulta. Nopeasti katsottuna seuraavilla pelaajilla on siihen mahdollisuus.
En sitten viitsinytkään katsoa Englannin ottelua, vaikka tarkoitus oli edes ne katsoa, katsoin kyllä maalit jälkikäteen. Toistaiseksi pisin urakka on ollut Tanska-Tunisia -ottelun toinen puoliaika, about 35min katsoin alusta: olipas mukavaa kovatempoista peliä eikä paljon kieriskelty ja voivoteltu.Aika lahjakkaasti olen kyllä skipannut matseja. Jotenkin ehkä ajankohtakin on vaan väärä, marraskuussa kuuluu seurata kiekkoa ja hiihtoa. Onneksi on tekstitv, voi ne tulokset kurkkia, jos unohtaa Urheiluruudunkin.
Katselusuositus siis myös Newcastlen matseille.nyt nähtiin se, mitä aiheuttaa miltei 90min kestävä kova prässi ja se kuinka vastustajan alakerrassa tulee kiire!
Jotenkin on ristiriitaiset tunteet pinnassa näissä MM kisoissa. Ei vain jaksa innostua matseista. Puolet matseista olen jättänyt katsomatta ( sota Ukrainassa, korona ja tämänkertainen kisa isäntä ).Aika lahjakkaasti olen kyllä skipannut matseja. Jotenkin ehkä ajankohtakin on vaan väärä, marraskuussa kuuluu seurata kiekkoa ja hiihtoa. Onneksi on tekstitv, voi ne tulokset kurkkia, jos unohtaa Urheiluruudunkin.
Jotenkin on ristiriitaiset tunteet pinnassa näissä MM kisoissa. Ei vain jaksa innostua matseista. Puolet matseista olen jättänyt katsomatta ( sota Ukrainassa, korona ja tämänkertainen kisa isäntä ).
Odotan jo innolla seuraavia jalkapallon EM ja MM kisoja.