Sinä kysyit minun älykkyydestäni ja jalkapallo aiheiseen kysymykseen vastasin. Ja kiitos.Jep, mensan tyypit varmaan määräävät jalkapallon sääntöjä? Olet aika älykäs, heh.
VAR varmaan hylkää tuonkin maalin vielä 10 minuutin kuluttua.Mites se sääntö meni että saako vauhdin pysäyttää pilkussa?
Metrin päästä jos vetää täysiä niin eipä siinä kannata muuta kuin pelata pallo toisen käteen.Ihan selkeä... Mitäs heilutti kättään eteen.
Pelkästään Tadzikistanista muutti Venäjälle 124 000 ihmistä vuonna 2022.Saksan nettomaahanmuutto oli viime vuonna n. 663 000, eli aika moni ei ole tätä mieltä.
Tanska ja Saksa pelasi jalkapalloa. VAR voitti.
Loistavaa!En millään oikeilla säännöillä. Oikeassa joukkueessa pelaavat luokkakaverit päättivät välituntipeleissä, onko suora vai epäsuora vapari. Jos oli suora, niin sitten kaivettiin pieni monttu pallon taakse tai kasattiin hiekkakasa pallon alle, ja isoin jätkä monotti pallon maaliverkon läpi. Jos epäsuora, niin sitten jonkun piti koskea palloon ennen kuin isoin jätkä monotti pallon maaliverkon läpi.
Minulla on 43-koon kenkä, minun kuuluisi pelata Tanskan avauksessa!!Jos olisi juuttipojalla ollut 43-koon kenkä 44 sijaan, Tanska johtaisi.
Sääntönä samaa osastoa kuin se, ettei teknisesti ottaen Schmeichel olisi saanut ylittää maaliviivaa ennen Havertzin vetoa.Mites se sääntö meni että saako vauhdin pysäyttää pilkussa?
Mites muuten, ootko aatellu jos korkin laittaisi kiinni tältä erää?Jep, mensan tyypit varmaan määräävät jalkapallon sääntöjä? Olet aika älykäs, heh.
Jos "Jumalan käden" aikaan olisi ollut VAR, niin mitä olisi tapahtunut? Onko tässä yksi perhosvaikutus,Tää laji on rikki.
Mulla on jonkun koko 43, mutta en sano minkä!!Minulla on 43-koon kenkä, minun kuuluisi pelata Tanskan avauksessa!!
Noille pilkuille pitäisi tehdä jo jotain, nää saatanan tanssiliikkeet, pysähdykset ja hypyt vituttaa.
VHS nauhat pakastetaan ja 10 vuoden kuluttua niistä löytyy jotain epäilyttävää. Ei tässä tiedä ennen tuota kuka pytyn lopulta vie.VAR varmaan hylkää tuonkin maalin vielä 10 minuutin kuluttua.