Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 157 807
  • 122 449

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Portolla on ilmeisesti sellainen veskari joka on kova näissä?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Raya dominoi! COYG!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Olipa paskoja pilkkuja Portolta... Näinkin voi käydä ja Arsenal jatkaa. Toivottavasti se ei harmita ketään, nyt kävi tuuri tässä kisassa. Itseäni ainakin vituttaisi ihan helvetisti jos olisin Spurs tai Pool fani. Kivaltahan se tuntuu kun joskus tuuri käy näissä arpajaisissa.
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Olipa paskoja pilkkuja Portolta... Näinkin voi käydä ja Arsenal jatkaa. Toivottavasti se ei harmita ketään, nyt kävi tuuri tässä kisassa. Itseäni ainakin vituttaisi ihan helvetisti jos olisin Spurs tai Pool fani. Kivaltahan se tuntuu kun joskus tuuri käy näissä arpajaisissa.
Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?

Ei kannata ottaa hernettä nenään sen takia, että Arsenal vahingossa taas meni jatkoon. Pool fani näitä samoja juttuja on nähnyt vuosien saatossa varmasti useasti. Tämä koko homma lähti siitä, kun uskalsin mennä kyselemään Spurs fanin mielipidettä Artetasta. Siitähän se sitten vain lähti.

Tosin tällä ei ole mitään merkitystä muille kuin Spurs faneille joita vaan vituttaa. Se Spurs fani joka on mustamaalannut kaiken aina ja on ollut muuten hiljaa niin on oikeuttu ottamaan vittuilut vastaan.
 
Viimeksi muokattu:

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Auts. Aika heikkoa jos totta.
 

Barney

Jäsen
Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?
Ei ole mennyt ohi. Kyseisellä nimimerkillä vain on tapana toistuvasti yöaikaan kännissä(?) haastaa riitaa milloin kenenkin kanssa.
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal

Conceicaolle tutti suuhun, nyt tuli ansaitusti lähtö tästä kisasta ja piste. Porto on v.....n vastustaja ja etenkin, kun se pääsee johtoasemaan. Hiukan jäi ihmettelemään Arsenalin hylättyä maalia, mutta jalkapallopeleissä saa nykyään ihmetellä niin usein, kuten sitäkin, että miten ei ajanpeluuta saada karsittua tuon paremmin. Valioliigassa suuntaus on kyllä siltä osin vähän parempi. Hieno tunnelma näytti olevan stadionilla ja tässä alkaa jo odottelemaan omaa lähtäni sinne, toivon tietysti pelillä olevan silloin vielä panosta.
 
Classy Arteta. Sellaista hienon voittajan puhetta. Okei tuo taisi olla kesken kiivaan matsin ja adrenaliinia pinnassa, mutta yhtä kaikki. Classy.
 
Ei ole mennyt ohi. Kyseisellä nimimerkillä vain on tapana toistuvasti yöaikaan kännissä(?) haastaa riitaa milloin kenenkin kanssa.

Vaikka moni suuri taitelija on luovimmillaan eri aineiden vaikutusten alaisena, niin päihteet ja kirjoitetun tekstin tuottaminen on tunnetusti voittava yhdistelmä tällaisella keskustelupalstalla. Ihan yleisellä tasolla siis.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Huhhuh nyt alkaa Real-fanillekin huikea peli katsoa. Pikkusisko vastaan Inter alkaa ja Virkkunen totta kai selostaa. Italialaiset voittivat kotipelinsä 1-0.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Inter ollut tällä kaudella parhaita joukkueita mitä nähnyt pelaavan ja helposti, mutta Atleti on aina Atleti. Hieno matsi tulossa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sancho ja heti helähtää. Löytämässä virettään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös