Taisi vaan tykätä siitä :DJaa, pienet puristelut säkeistä. En tiennytkään, että noin voi tehdä ilman korttia.
Onneksi molempia naurattaa.
Varsinaisia sellaisia. Memphis, Sanchez, Mhikritarian ja joku kuka?neljä United-legendaa.
Darmian.Varsinaisia sellaisia. Memphis, Sanchez, Mhikritarian ja joku kuka?
Eikö tuosta nyt jotain lappua olisi kuulunut antaa.
Jännä persoona siinä mielessä, että en tiedä onko Jallu hyvä vai huono asiantuntija :DJallu Rantala tykittää studiossa.
Inter 4-3 mun veikkausJa pilkut, veikkaan et Tico vie 4-2
Perkele @Niilo ! Mitä sä voisit ennustaa mulle?Ja pilkut, veikkaan et Tico vie 4-2
Perkele @Niilo ! Mitä sä voisit ennustaa mulle?
Eiku hups sehän oli 3-2 mut varmasti olis ollu 4-2 jos Tico olis alottanu :D Sen verran jäätäviä rankkuja oli.
Oli kyllä kliininen sisääntulo, suunnilleen eka kosketus ja heti sisään. Siinä voi Morata ottaa oppia. Eiku mistä jatkoajasta puhut? No ihan sama, Memffis duunas hienon.Siellä Depay vetää ysipaidassa CL-pudotuspelien jatkoajalla ja Alex Sanchez tuli just sisään.
Olipa tyly viimeistely Bowenilta ja Hammers 2-0 johtoon. Moyesin cup juna se vaan puksuttaa vahvasti eteenpäin.
Kyllä Moyes on näistä post-Ferguson ajan Maukka-managereista kovin voittaja ja meillä oli sentään Mourinho.Pienestä se on Spursin tai Villan UCL paikka kiinni. Toki puolet vielä vielä jäljellä, mutta Moyesiin on kova luotto cup otteluissa aina.