Kerro miten hän on vinkuja? Otti kantaa sellaiseen asiaan johon Klopp tai Pep ei uskaltaneet ottaa kantaa?Onko oikeasti pakko? :D Tai muotoillaan, että onko tässä oikeasti mitään epäselvää?
Siis... En minä ole puhunut mitään mistään vinkumisesta. En kyllä sen enempää ole verrannut kehenkään toiseen valmentajaankaan. Kunhan kommentoin, ettei pitäisi olla mikään ihme, että Arteta menee paikallisfanin ihon alle.Kerro miten hän on vinkuja? Otti kantaa sellaiseen asiaan johon Klopp tai Pep ei uskaltaneet ottaa kantaa?
Miksi ei Kloppin vinkumisia lasketa? Ihan samalla tavallahan se on vinkunut jo vuosia? Pep myös oli vinkuja aiemmin, mutta sitä ei lasketa ilmeisesti.
Siis... En minä ole puhunut mitään mistään vinkumisesta. En kyllä sen enempää ole verrannut kehenkään toiseen valmentajaankaan. Kunhan kommentoin, ettei pitäisi olla mikään ihme, että Arteta menee paikallisfanin ihon alle.
Mutta jos nyt vastataan kysymykseen, niin Arteta on aivan liian hermoheikko ja äkkipikainen tuolla sivurajalla. Siihen päälle ne lehdistötilaisuuksien jankutukset, niin kyllähän se menee aika säännöllisesti huonon huumorin puolelle.
Tuossa yllä kun implikoit, ettei Kloppia tai Guardiolaa ole kritisoitu vastaavasta, niin, no, kyllä todellakin on. Varsinkin Kloppia. Mutta Artetalla on kyllä kieltämättä aika paljon vähemmän niitä sympaattisia hetkiä. Siis jollei ole Arsenalin fani, jolloin tilanne on luonnollisesti aika erilainen.
Noh, en kyllä ottanut. Otin kantaa siihen, kun ihmettelit, miksi Arteta menee ihon alle Spurs-fanilla. Mutta antaa olla. Tämä ei ole millään lailla merkityksellistä.Otit kantaa kuintenkin tuohon vinkumis kommenttiin jota ajattelit sitten kuitenkin olla sitä mieltä, että minä en ymmärrä sitä?
Jos muuten Arsu putoaa tässä pelissä, niin varsin vaikeaksi menee Valioliigan vitospaikan suhteen.Kamooon maapisteet. You don’t sing that jne.
Portolla etu maalivahdissaPilkkukisa. Kestääkö Arsun pää näitä?
Vitor Baia on kyllä yleensä hyvä pilkuissa.Portolla etu maalivahdissa
Hyvin näytti kestävän.Pilkkukisa. Kestääkö Arsun pää näitä?
Oli kyllä huono, ja jo alkujaan vitutti kun Arsenal pääs aloittamaan.Porton maalivahti ihan kujalla pilkuissa. 3 kertaa väärään kulmaan aavistus ja kerran jähmettyi paikalleen
Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?Olipa paskoja pilkkuja Portolta... Näinkin voi käydä ja Arsenal jatkaa. Toivottavasti se ei harmita ketään, nyt kävi tuuri tässä kisassa. Itseäni ainakin vituttaisi ihan helvetisti jos olisin Spurs tai Pool fani. Kivaltahan se tuntuu kun joskus tuuri käy näissä arpajaisissa.
Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?