Portsmouth varmisti nousunsa.Ja League Twossa myös kolmas joukkue eli Mansfield varmistaisi tänään nousunsa voitolla (ovat paraikaa 1-0 johdossa).
Edit: taitaa muuten tasurikin käytännössä riittää, ei tuu MK Dons millään ottamaan maalierossa kiinni.
Portsmouth on muuten enemmän kuin tervetullut palaaja Championshipiin piiiiitkän korpivaelluksen jälkeen.
Kyllähän tämä edelleen tavallaan lämmittää United-fanin mieltä, että Barcelona häviää CL:ssä. Mutta sitten toisaalta tämä on jo niin kaukana siitä vittumaisesta Barcasta, että en tiedä. Vähän yllättävänkin kylmäksi jättää.
Voittoja ja nöyryyttämisiä.Pilkkuja ja tuurimaaleja? :)
Dortmundilla on toki Terzicin johdolla kaivaa naftaliinista se ultra-limainen kilpikonna -taktiikka, jolla pelasivat mm. alkulohkossa.Jos tulokset pitävät, niin aika moinen hurlumheitä kyllä luvassa seuraavalla kiekalla PSG:tä vastaan. Kummankaan puolustaminen ei kyllä vakuuta.
Kannattaisi varmaan Xavinkin vilkaista peiliin, ihan itse sössivät hyvät lähtökohtansa paskomalla taas kerran tosipaikassa housuun.Xavi muuten käy aavistuksen kuumana ottelun päätyttyä.
Aika jännä että juuri sinä ratsastat paikalle, kun Barca häviää. Ei siinä, kukin tavallaanKannattaisi varmaan Xavinkin vilkaista peiliin, ihan itse sössivät hyvät lähtökohtansa paskomalla taas kerran tosipaikassa housuun.
Käsittääkseni minulla ei ole kirjoituskieltoa, kun Barca häviää.Aika jännä että juuri sinä ratsastat paikalle, kun Barca häviää. Ei siinä, kukin tavallaan
Juu ei siinä, kumma vain että teikäläinen ratsastaa aina paikalle vastustajan häviämistä juhlistamaan. Kuten sanoin, kukin tavallaan, mutta jos "meillä" oli Villeleino, niin ihan samaan kastiin sinä olet vuosien saatossa vajonnut, näin minun mielestäni.Käsittääkseni minulla ei ole kirjoituskieltoa, kun Barca häviää.
Vaikka kupoliin ottaakin, niin ihan ansaittu tappio tämän illan esityksellä.
No kiitos, minäpä yritän joskus katsoa, koska en ole ikinä Barcelonan pelejä nähnytkään... :DKatsotko joskus vaikka yhden Barcelonan matsin, ennen kuin kommentoit? Ei nimittäin ihan kuvaa Barcan peliä tuo ajan tuhlaus.
Ei ole kuulemma tuota sääntöä käytössä.Onko Hollanti nyt vierasmaalin turvin edellä vai tä?
Kävin ulkona, ja heti johtoon. Aina sama laulu.Kaikki menee!
Voitko käydä uudestaan?Kävin ulkona, ja heti johtoon. Aina sama laulu.