Auts. Aika heikkoa jos totta.
Ei ole mennyt ohi. Kyseisellä nimimerkillä vain on tapana toistuvasti yöaikaan kännissä(?) haastaa riitaa milloin kenenkin kanssa.Nyt en ymmärtänyt tätä Spurs tai Pool fani heittoa. Onko mulla mennyt jotain ohi vai mitä mä en tajuu?
Ei ole mennyt ohi. Kyseisellä nimimerkillä vain on tapana toistuvasti yöaikaan kännissä(?) haastaa riitaa milloin kenenkin kanssa.
Kuulinko mä ihan pieleen vai vihellettiinkö Madridissa kun sänppäri hymni soi?
Luton on tehnyt vain hienoja maaleja tänään ja siinä samalla noussut viivan yläpuolelle.Luton kylvettää Bournemouthia, johtavat jo 0-2.
e. Ekan puoliajan jälkeen 0-3.
Ai että, jännäksi menee ja Grizu meinasi tehdä jo toisen. Taidan mennä baariin kattoo toisen puoliajan.Atleticolla parempi vaihe, mutta Inter kontraa 0-1 (0-2).
Odotin jo olevan sarjan paketissa, sitten iskikin Griezmann.
Pelillisesti Luton on ollut riittävän hyvä jo vaikka kuinka pitkään, ja itsekin uumoilen, että säilyvät. Ja itse asiassa se mikä tuon luultavasti sinetöi on Forestin jopa melko todennäköinen pistemenetys taloussotkujensa takia.Perseeni kutisee siihen malliin että Lutonissa juhlitaan kauden päätteeksi Valjussa säilymistä.
Se jos mikä olisi upea tuhkimotarina, sillä kukaan ei ennen kautta antanut tuolle poppoolle edes mahdollisuutta. En mäkään että ei sen puoleen.
Se kyllä totta vie olisi lopullinen sinetti. Mikään kun ei viittaa siihen, että ainakaan Burnley tai Sheffield U virittelisivät minkään sortin loppukiriä.Pelillisesti Luton on ollut riittävän hyvä jo vaikka kuinka pitkään, ja itsekin uumoilen, että säilyvät. Ja itse asiassa se mikä tuon luultavasti sinetöi on Forestin jopa melko todennäköinen pistemenetys taloussotkujensa takia.