Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 616 370
  • 128 952

Kaspar11

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Pittsburgh Penguins
Miten niin, sehän otti sen varmasti haltuun ja pallo verkkoon. Viime kauden Werner olisi yrittänyt suoraa ohjausta ja pallo olisi lentänyt sivurajasta pihalle.
Jotain riplaamista siinä oli, kun ei tullut ihan jalkaan ja punanen 29 melkein ehti heittäytyä eteen. Timo ei ole ihan mun suosikki..
CHO nätti 2-0 maali ja peli alkaa olla odotetusti jo nyt aivan selvä.

Bread Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kookoo ja Hull City
Gray tasoittaa 1-1, ei ole kyllä muuten Everton saanut mitään aikaan.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Ai että tuntuu hyvältä, kun MAtS saa onnistumisia! Mallorcaa vastaan yksi ihan gamesaver ja nyt toinen komea koppi matalaan laukaukseen

EP34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Outis
Mitä helvettiä on tapahtunut Hålandille? Aivan uskomattoman aneeminen, haluton ja löysä. Ensimmäistä kertaa nään hänet tälläisenä?? Oisko tammikuussa sittenkin jo pellolle ?

Jeffrey

Jäsen
Sinappimiehelle puoliajan arvosana 5,2. Muutama hyvä pelaaminen hyökkäyspäässä. Ei isompia virheitä, mutta melko aneemiselta näytti Evertonin viimeistellessä kahdesti miehen edestä.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Kymmenen vuoden päästä tekee sopimuksen KuPS:iin, josta viiden maalittoman pelin jälkeen lainataan loppukaudeksi KuFu-98:iin.
Tuosta Freddy Adusta on kyllä hankala laittaa paremmaksi.

Pelasin itse samaan aikaan puulaakipelejä ja yksi kaveri pelasi samalla viikolla puulaakia hiekkakentällä 5 vs 5 minun joukkueessa ja toisessa pelissä samalla viikolla Kufua ja Freddy Adua vastaan. Kufu taisi pelata silloin kakkosdivaria vai oliko kolmosta?

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Tuosta Freddy Adusta on kyllä hankala laittaa paremmaksi.

Pelasin itse samaan aikaan puulaakipelejä ja yksi kaveri pelasi samalla viikolla puulaakia hiekkakentällä 5 vs 5 minun joukkueessa ja toisessa pelissä samalla viikolla Kufua ja Freddy Adua vastaan. Kufu taisi pelata silloin kakkosdivaria vai oliko kolmosta?

Freddy Adu oli hyvä pelaaja aikoinaan FM:ssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy