Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
CHO:lta kiva sijoitus boksin kulmalta alanurkkaan ja 2-0.
Jotain riplaamista siinä oli, kun ei tullut ihan jalkaan ja punanen 29 melkein ehti heittäytyä eteen. Timo ei ole ihan mun suosikki..Miten niin, sehän otti sen varmasti haltuun ja pallo verkkoon. Viime kauden Werner olisi yrittänyt suoraa ohjausta ja pallo olisi lentänyt sivurajasta pihalle.
Jännä nähdä miten Sinappimies pärjää PL ukkoja vastaan! Sen sijaan Bournemouth kierrättää ja myös Laird sivussa.
Eikös tuo ole enemminkin hunajamies.Voivoi, taas Sinappimiehen nenän edestä Everton viimeistelee. Taidan lähteä saunaan.
Mitä helvettiä on tapahtunut Hålandille? Aivan uskomattoman aneeminen, haluton ja löysä. Ensimmäistä kertaa nään hänet tälläisenä?? Oisko tammikuussa sittenkin jo pellolle ?
Painii leipäjonossa Vekkilän Raunon kanssa ja toimittaja tulee kyselemään ootko urheilumiehiä?Liekkö miehellä edessä tollanen adrianomainen ura? Kymmenen vuoden päästä asuu kadulla jossain Brynen lähiöissä?
Liekkö miehellä edessä tollanen adrianomainen ura? Kymmenen vuoden päästä asuu kadulla jossain Brynen lähiöissä?
Ei vaan sen takia, että meillä on jo Greenwood.Tämän takia ManU ei ole enää pelaajan perässä?
ManU hommas aikanaan Beben jostain kodittomien mm-kisoista että tuskin on ongelma. Kaikki spurgut meille vaan.Tämän takia ManU ei ole enää pelaajan perässä?
Kymmenen vuoden päästä tekee sopimuksen KuPS:iin, josta viiden maalittoman pelin jälkeen lainataan loppukaudeksi KuFu-98:iin.Liekkö miehellä edessä tollanen adrianomainen ura? Kymmenen vuoden päästä asuu kadulla jossain Brynen lähiöissä?
Tuosta Freddy Adusta on kyllä hankala laittaa paremmaksi.Kymmenen vuoden päästä tekee sopimuksen KuPS:iin, josta viiden maalittoman pelin jälkeen lainataan loppukaudeksi KuFu-98:iin.
Campbridgen maali oli kyllä hieno.
Tuosta Freddy Adusta on kyllä hankala laittaa paremmaksi.
Pelasin itse samaan aikaan puulaakipelejä ja yksi kaveri pelasi samalla viikolla puulaakia hiekkakentällä 5 vs 5 minun joukkueessa ja toisessa pelissä samalla viikolla Kufua ja Freddy Adua vastaan. Kufu taisi pelata silloin kakkosdivaria vai oliko kolmosta?
Tosin olisi ollut maalivahdille otettavissa, mikäli ei olisi jäänyt filmaamaan.