Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 239 332
  • 123 426

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyl mun mielestä osui käteen kun se hiukan heilahtaakin osumasta. Ja tyly rankkari Sterlingiltä.




Ekasta linkistä sanoisin kainalo.





Tokasta sanoisin mahdollinen käsi.


Mutta joo. Kyllä mun mielestä, jos VAR:ilta ei saa varmuutta ni jenkkifudis tyyliin alkuperänen tuomio jää voimaan, joka tässä tapauksessa oli pilkku.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hmmm. Viaplay näyttäisi myös WBA-Readingin ja Andy Carroll avauksessa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tansaniassa on käynnissä kauden suurin ottelu, eli Dar es Salaamin paikallismatsi Simba SC vs Young Africans.
Olen taas ainoa valkoihoinen viiden sadan paikallisen joukossa. Lisäksi näistä noin 65% on Simba-faneja, vaikka jokainen täysijärkinen tietää Yangan olevan Tansanian paras jalkapalloseura.
33 minuuttia 0-0
 

Arturo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Seattle Kraken, Chelsea
Tansaniassa on käynnissä kauden suurin ottelu, eli Dar es Salaamin paikallismatsi Simba SC vs Young Africans.
Olen taas ainoa valkoihoinen viiden sadan paikallisen joukossa. Lisäksi näistä noin 65% on Simba-faneja, vaikka jokainen täysijärkinen tietää Yangan olevan Tansanian paras jalkapalloseura.
33 minuuttia 0-0

Kärkikamppailu, varmasti laadukasta futista!!!
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kärkikamppailu, varmasti laadukasta futista!!!
Vauhtia on huimasti. Pelaajien taitotasokin ihan hyvää, mutta taktisella puolella ja hermokontrollissa on kehitettävää.
Viihdyttävää peliä!
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tansanian tv:n selostajalla on hauska tapa käyttää pelaajien lempinimiä.
Kentällä on ainakin AK27, MK14 ja Antibiotic
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös