Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 104 083
  • 121 366
Juventus - Milan ja Rolle 50 reilun minuutin kohdalla vaihtoon. Paineli suoraan koppiin. Erittäin vaisua peliä - onkos jotain loukkaantumista taustalla? Otettiin ennen aikojaan pois myös edellisestä tsämppärimatsista?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Salli mun nauraa tuon Portugali-Suomi naisten potkupallopelin avustavalle erotuomarille, eli rajatuomarille.

Suomalainen laukoo pallon päin Portugalin pelaajaa hyökkäyspäässä. Pallo pomppaa portugalilaisesta vastakkaiseen suuntaan ja menee yli 50 cm päästä suomalaisen ohi ja suoraan sivurajasta yli.

Portugalin pelaaja nostaa heti kätensä ylös osoittaen omaa hyökkäyspäätä ja ainoana ideana on saada heitto omille. Rajatuomari miettii noin kolme sekuntia ja näyttää heittoa Portugalille. Kyseessä ei voinut olla edes mikään kontaktitilanne tms.

Mitäköhän vittua tuo rajatuomari teki tuossa ja mitä erotuomari mietti? Itse olisin erotuomarina kumonnut avustavan tuomarin näytön.

En sano, että olisi lahjottu tuomari, mutta ihan käsittämätön ratkaisu, koska kyseinen avustava tuomari oli noin kolmen metrin päässä tilanteesta.

Samalla Suomi tasoittaa 1-1:een.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tuntuu jotenkin niin hyvältä tuollaisten yli 70-vuotiaiden puolesta, jotka ovat saattaneet seurata Suomen maajoukkuejalkapalloa 60 vuotta, ja oikeastaan mitään ei ole jäänyt käteen. En laske yksittäisiä yllätysvoittoa/-tasureita kovia vastaan, kun niiden avulla ei kuitenkaan olla kisoihin päästy. Nyt kenties heidän pitkä pitkä ja pitkä odotus saattaa päättyä. Minä olen reilu parikymppinen, ja tuntuu ettei Suomi ikinä pelaa kisoissa. Sama fiilis on varmaan ollut noilla eläkeläisillä potenssiin kymmenen.

Tunti ja vartti enää!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Näillä mennään!
 

Liitteet

  • CFFF333C-B612-422F-AAEF-53AFC9CFA19B.jpeg
    CFFF333C-B612-422F-AAEF-53AFC9CFA19B.jpeg
    642,6 KB · kertaa luettu: 212

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Näillä mennään!
Pirinen avauksen heikkous. Minä olisin laittanut Jensenin Rasmus Ristolaisen tilalle kärkeen Pukin kanssa. Nyt tarvitaan kuitenkin maaleja.
 

Barney

Jäsen
Suomen ensimmäinen maali tulee syntymään näin: Jasse repii loistavalla pystyjuoksulla tilaa, jonka jälkeen Lod vapauttaa Pukin maalintekoon. Jensen tulee sitten vaihdosta sisään viimeistelemään 3-0 maalin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ruma tuo Sparvin trimmaamaton parta.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Vartti enää!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllähän tää peli olisi ansainnut Stadikan.
Siinähän se on vieressä. Nurtsikin on jo laitettu. Penkkejäkin lienee jo enemmän kuin 5G:llä. Vielä ehtis. Nopee pitää olla. Maalit kantoon ja menoks.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kyllähän tää peli olisi ansainnut Stadikan.
Olisi. Saatananmoinen harmi, että juuri silloin kun me mennään kisoihin niin ei päästä pelaamaan ratkaisevaa ottelua Suomen suurimmalla jalkapalloareenalla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ehdin mukaan seuraamaan. Salekin vaikuttaa ehtivän peliin. Nyt jännäämään vaikka vaan pitäisi luottaa meidän hienon joukkueeseen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Pojat SUOMI ON KISOISSA!

Painoin suojabetsin kaikin mahdollisin tavoin joten TÄMÄ ON JO HIMASSA!

OISUOMION!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös