sekolust kirjoitti:Katsotaan...
* Sanojen maalajaksi tunnustaudun. Onneksi en ole yksin kärsimässä tästä.
...
rinkeli22 kirjoitti:Muita järjettömiä mielihalujani ovat ainakin:
- jalan "hytkyttäminen" istuessa. Ehkä tämä on jonkinlainen erikoistaito, mutta istuessa saan jalkani vispaamaan ihan itsestään mieletöntä kyytiä ylös/alas. Yleensä en edes huomaa tekeväni niin.
Hassua. Sinultahan on jo ainakin kertaalleen sormi naksautettu, ts. tiedät ettei se satu.irGGu kirjoitti:Toinen asia mitä "pelkään" suunnattomasti, on sormien naksuttelu. Omia sormiani en osaa naksautella, entinen poikaystäväni naksautti sormeni muutaman kerran pyynnöstäni. Itse en vain saa niitä naksuttamaan. Mutta jos joku muu vääntelee sormiaan niin että rutina käy, olen minä aivan paniikissa. Se kuulostaa siltä että se sattuu.
Onko näin? Minun täytyy yleensä ainakin kerran päivässä tarkistaa, onko korviin tullut uutta 'materiaalia'. Mahdolliset vaikkupallot tosin lentävät samantien pois, niistä ei mitään kummempaa tyydytystä enää löytämisen jälkeen saa. Viime viikkoina ei kuitenkaan ole paljoa mitään löytynyt ja olen ihmetellyt sitä suuresta. Paitselon havainnon luettuani mietin, voisiko cokiksessa olla kofeiinia niin paljon, että sen eritys on vähentynyt - lopetin nimittäin sen juomisen (ainakin hetkeksi) muutama viikko sitten. :)Paitselo kirjoitti:Olen kuitenkin havainnut, että kofeiini kiihottaa korvavaikun eritystä...
Itselleni on tärkeää tehdä tämä vain kerran. Jos painan toisen kerran, kuvittelen jälkimmäisen painalluksen peruvan ensimmäisen ja pelkään ovien jäävän auki.Jukan takahiukset kirjoitti:- Auton keskuslukitus-nappia pitää painella monta kertaa ja varmistaa, että ovet todella menivät lukkoon.
Helkkari, ettet vain sattumoisin tehnyt tuota joskus lentokoneessa, jossa itse olin kerran todistamassa vastaavaa tapahtumaa. Olin erittäin huvittunut, mutta en suinkaan huutajan takia, vaan nimenomaan muiden reaktion. Tarkemmin ajateltuna sain kyllä ilmeistä ja katseista jonkinlaista tyydytystä. Kokeilisin tuota itse joskus, jos olisi takuut siitä, ettei kukaan tiedä sen olleen minä.Sv veinikretski kirjoitti:Minun on aivan pakko jos seison esim, laivaterminaalissa jossa on paljon ihmisiä ja hirveä pölinä, huutaa" hiljaa" niin kovalla äänellä kun jaksan, selvinpäin pystyn itseäni pidättelemään , mutta kännissä mahdoton juttu!! Pakko nähdä ihmisten reaktiot, yleensä tulee ihan hiljaista, kunnes pölinä jälleen alkaa.
Betoz kirjoitti:(lintu muok. auton keskuslukituksesta) Itselleni on tärkeää tehdä tämä vain kerran. Jos painan toisen kerran, kuvittelen jälkimmäisen painalluksen peruvan ensimmäisen ja pelkään ovien jäävän auki.
Rinoa kirjoitti:Laskeminen. Portaat on pakko laskea aina kun niitä kulkee
teemu73 kirjoitti:Hiirellä maalailu ei kuulu tapoihini, mutta sitä oikeaa painiketta on silloin tällöin klikattava ihan muuten vaan, koska on jo pitemmän aikaa paineltu pelkästään vasenta.
Rukkanen kirjoitti:Perskeles kun pistää moinen harmittamaan kun joku imbesilli lähtee kävelemään rullaportaita ja pysähtyy askelman ennen perille tuloa... Tätä tapahtuu TODELLA usein ja saa aina aikaiseksi mielessäni suunnattoman sadatuksen... Tekisi niin kovasti aina mieli ottaa kyseinen henkilö kiinni ja huuttaa korvaan notta "PERKELE LIIKKUVATKO NUO PORTAAT LIIAN LUJAA HERRALLE KUN PITI VALLAN PYSÄHTYÄ!" Että näin...
Haa! En siis ole yksin 'ongelmani' kanssa. Kerran kävi siten, että laitoin valoissa vahingossa pakin päälle (on ykkösen vieressä). Johtuisiko sitten siitä tuo vatkaaminen nykyään, pitää varmistaa että varmasti on ykkönen päällä.Dhearted kirjoitti:Liikennevaloissa vaihdekepin ramppaaminen ykköseltä vapaalle ja takaisin useita kertoja.
Hammasharja kirjoitti:3. jos luen paljon tekstiä sisältävää internet-sivua, mustaan tekstiä jatkuvasti lukiessani (vaikka siis en aio kopioida tms. tekstiä mihinkään)
Hartiapankki kirjoitti:kun valitsen numeron (nimen) jolle soitan on aivan pakko ennen soittoääntä ottaa puhelin vielä korvalta ja varmistaa että siinä näytöllä varmasti näkyy oikean henkilön nimi.
Banhammer kirjoitti:-Järjestysfriikki, pahimpina intohimoina tottakai CD- ja DVD-hyllyjen pitäminen mahtavassa järjestyksessä.