Jos puhutaan totta, minä itse en ohjannut itseäni hoitoon, eikä äiti tai kukaan muukaan läheisistä. Ei suoraa kautta edes isäni. Joku teistä palstalaisista oli ottanut yhteyttä Porin poliisilaitokseen, jossa oma isänikin työskentelee poliisina, ja hänelle oltiin ilmoitettu asiasta sieltä. En viitsinyt kiemurrella vähääkään alusta vaan tunnustin asian todeksi heti jahka hän otti sen puheeksi. En tiedä kuka teistä paikallaolijoista soitti, muttei tarvitse ilmoittautua ellei halua.
Eiköhän tämä kaveri todella tykkää jätkästä. Kävihän tuo itselläni mielessä myöskin kun olit kertonu että faijas on sillä alalla.
On mustakin pari kertaa oltu huolissaan mm omien facebook päivitysten osalta poliisin toimesta että onko mulla kaikki hyvin kun valojen sammumisesta puhuin.
@Punamusta kyllä niitä ihmisiä löytyy jotka välittää. Jotkut vähän liikaakin että menee hössötyksen raja yli.
Mutta olen ollut virkavallan kanssa tekemisissä jo ihan tarpeeks aiemmin muista syistä niin nyt en valitettavasti ollu syyllinen.