Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

• 129 709
  • 563

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Top-10 tappelut 2005/06:

Oli tylsää niin tekaisin tälläisen videon. Eli omasta mielestäni viime kauden 10 parasta tappelua. Video kestää sen reilut 9min.

http://www.youtube.com/watch?v=Xx87SIb59uU

Voin uplodata tämän myös rapidshareen jos joku haluaa tallentaa tämän koneelle.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Craig Berube kirjoitti:
BTW onko Parker27 matson80 at hockeyfights.com?! vähän näyttäis siltä!

Juu. sama mies. Perhana kun en saa tuota nimimerkkiä enää vaihdettua.

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Phoenix Coyotes

Huhhuh, sain vihdoin valmiiksi ekan NHL pätkäni. Pari kertaa jo meinasin luopua ajatuksesta kun yhteistyö tuon Movie makerin kanssa ei meinannut onnistua. Mutta tässä se nyt on. Videolla Coyotesin maaleja, torjuntoja, taklauksia ja tappeluita! Pituutta videolla on n. 4min ja sen koko on n. 30 mt. Musiikkina Eye Of The Tiger.

http://rapidshare.de/files/30699968/Phoenix_Coyotes.wmv.html

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viimeksi muokattu:

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mintsu kirjoitti:
Hyvä video! Plussaa selostuksien jättämisestä.
Kiitos, kiva että pidit

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Craig Berube kirjoitti:
Tässä sitte tällanen kokoelma isoja niittejä "musa video" muodossa!! enjoy!
Kiistatta yksi parhaista koosteista, mitä olen ikinä nähnyt. Kaikki clipit olivat huippuluokkaa ja toteutuskin oli loistava. Musiikki oli hieman liian rankkaa minun makuuni, mutta niin sen pitääkin olla tämänkaltaisissa videoissa. Kouluarvosanalla 10+. Good Job !

M10

Jäsen
Craig Berube kirjoitti:
Tässä sitte tällanen kokoelma isoja niittejä "musa video" muodossa!! enjoy!!

Kovia pommeja oli paljon, mutta Iso-Iso miinus siitä, että mukaan piti mahduttaa kaksi NHL-historian pahimpiin cheap shotteihin lukeutuvaa tapausta; Bertuzzi --> Moore ja Johnson --> Beukeboom. Eli siis kahden pelaajan uran loppumiset takaapäin iskun ansiosta.

Noiden vuoksi jäi pelkkä paskan maku videosta.

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Morrow10 kirjoitti:
Kovia pommeja oli paljon, mutta Iso-Iso miinus siitä, että mukaan piti mahduttaa kaksi NHL-historian pahimpiin cheap shotteihin lukeutuvaa tapausta; Bertuzzi --> Moore ja Johnson --> Beukeboom. Eli siis kahden pelaajan uran loppumiset takaapäin iskun ansiosta.

Noiden vuoksi jäi pelkkä paskan maku videosta.

Niiden tarkotuksena olikin aiheuttaa vähän "pahennusta" ja pohdintaa, juuri näinä aikoina kun puhutaan SM-liigan väkivaltaisuudesta ect.! En missään nimessä kannata tällaisia totaalisia vahingoittamis yrityksiä!

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Doaner kirjoitti:
Kiistatta yksi parhaista koosteista, mitä olen ikinä nähnyt. Kaikki clipit olivat huippuluokkaa ja toteutuskin oli loistava. Musiikki oli hieman liian rankkaa minun makuuni, mutta niin sen pitääkin olla tämänkaltaisissa videoissa. Kouluarvosanalla 10+. Good Job !

Mukava kuulla että miellytti! Näissä mussiikki asioissa ei vain voi ikinä kaikkia miellyttää, mutta se heavy kun vaan toimii parhaiten tällaisissa pätkissä, niin kuin itse totesitkin!

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Craig Berube kirjoitti:
Tässä sitte tällanen kokoelma isoja niittejä "musa video" muodossa!! enjoy!!

Jääbalettia sieltä laadukkaammasta päästä ja musavalinta osuu kohilleen. Itse olen tosin kahtia jakautunut persoona; toisaalta, olen sitä mieltä että fyysisyys ja kovuus tekevät jääkiekon, antaa poikain pelaa ja vähän kovaa, hei! Ja sitten on sellanen kuhan nyt ei sattus mitään -fiilis takaraivossa. Pimeästä kulmasta/puun takaa tulleet pommit johon taklattava ei kerkeä reagoida mitenkään; käsivarren suuntautuminen päähän; kiekosta luopuneen ja pelin etenemistä seuraavan pelaajan hurjat, puun takaa vastaanottamat mällit...nämä aiheuttavat välillä ristiriitaisia tuntemuksia. No, pidetään ne päät ylhäällä niin vältytään päänsäryiltä.

Kuka pakeni tuossa pätkässä ketä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy