Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

• 129 712
  • 563
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Valabik kirjoitti:
Pitkästä aikaa sain jotain aikaiseksi. Katso Andrew Petersin tribuutti ja anna palautetta.

http://rapidshare.de/files/18254614/andrewpetersvol0001.wmv.html

Se palaute olisi mukava saada niin tietää mite tehdä ensi kerralla toisin :)

Ainakaan itse en löydä tuosta mitään moitteen sijaa, olisin voinut jatkaa tuon katselua loputtomiin, kiitos tästä pätkästä. Todella fiilis kohosi ja musat oli kohallaan...rupesi ihan olutta tekemään mieli.

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valabik kirjoitti:
Pitkästä aikaa sain jotain aikaiseksi. Katso Andrew Petersin tribuutti ja anna palautetta.

http://rapidshare.de/files/18254614/andrewpetersvol0001.wmv.html

Se palaute olisi mukava saada niin tietää mite tehdä ensi kerralla toisin :)

Hyvä musa ja sopi hyvin. Muutenkaan ei juuri moitittavaa löydy. Hieno teos ja lisää näitä. Pituuskin sopiva, ei niitä oikeen jaksa jos on samaa miestä 15 minuuttia...

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Loistavaa Anssi!

puujalkapakki kirjoitti:
Tässä ensimmäinen videoni, jossa on vain hienoja maaleja. Video on aika surkea, koska en ole aiemmin editoinut tuolla uudella ohjelmalla.

http://rapidshare.de/files/18580653/Thehockeytime.wmv.html

Palautetta kiitos...

Ai surkea? No teeppä sitten ihmeessä lisää noita! Eleven ainaki tykkäs, saat multa kymppimiikan (10-)! Kuvasuhteet taisivat olla välillä väärät ja lopussa joku outo bugi... Muuten: loistavaa!

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Suomi ja Kärpät
eleven kirjoitti:
Ai surkea? No teeppä sitten ihmeessä lisää noita! Eleven ainaki tykkäs, saat multa kymppimiikan (10-)! Kuvasuhteet taisivat olla välillä väärät ja lopussa joku outo bugi... Muuten: loistavaa!
Kiitti. Oliko bugi siinä lopuussa äänissä vai missä?

Teen sitten kun on taas matskua enemmän :)

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
puujalkapakki kirjoitti:
Tässä ensimmäinen videoni, jossa on vain hienoja maaleja. Video on aika surkea, koska en ole aiemmin editoinut tuolla uudella ohjelmalla.

Palautetta kiitos...

Tästähän oli kyllä surkeat kaukana. Todella hienosti sommiteltu. Tee ihmeessä lisää kun saat matskua ja sulla on aikaa. 9!

Suosikkijoukkue
Real Madrid
puujalkapakki kirjoitti:

Palautetta kiitos...

Hieno video! Mutta mikä biisi soikaan taustalla? Jotenkin näihin maalikoosteisiin tällaiset instrumentaalit osuu niin helvet*n kauniisti... Itse tein kanssa ensimmäisen maalikoosteeni.. Laitan sen RapidShareen myöhemmin..

Viimeksi muokattu:

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
13. Hyökkääjä kirjoitti:
Hieno video! Mutta mikä biisi soikaan taustalla? Jotenkin näihin maalikoosteisiin tällaiset instrumentaalit osuu niin helvet*n kauniisti... Itse tein kanssa ensimmäisen maalikoosteeni.. Laitan sen RapidShareen myöhemmin..
En muista tarkalleen kpl:n nimeä, mutta se on Pirates of Caribbean elokuva-musiikkia.

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
13. Hyökkääjä kirjoitti:
Joo, tolla yritetään sitä sitten ettii... Kiitti!

Ja tässä on mun eka maalikooste.
http://rapidshare.de/files/19337777/goals.wmv.html
Palautetta saa antaa.. Niin ja sori puujalkapakki, lipsahti yks sama maali, ku sun pätkässä... Pahoittelen sitä ja toivon, ettei se ketään häiritse...

EDIT: Kyseisessä videossa on myös pätkiä myös Euroopan liigojen otteluista, sekä maaotteluista.
Ihan hieno video oli. Paljon semmosia maaleja joita en olle ennen nähnyt!

Alan muuten tekemään tässä joku päivä uutta vitejoa.

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kertokaa joku hyvä ohjelma jolla voi editoia videoita. Mulla on win 2000 ja siinä ei toimi movie maker.

rico

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
13. Hyökkääjä kirjoitti:
Joo, tuohon oikeastaan yritin panostaa.. Ittelle oikeastaan on pettymys, kun lataa hienon 70Mt kokoisen tiedoston, jonka nimi on jotain maaleihin liittyvää.. Sitten alkaa pyörimään jotain Mike Leggin ilmaveiviä, Forsbergin Lillehammer rankkua, Datsyukin rystyvipua tai Ovechkinin selältään tehtyä. Sellainen kokoelma ei anna mitään. Enkä tarkoita sitä, että nämä edellämainitut maalit olisivat rumia, päinvastoin. Kaikki maalit ovat todella hienoja ja uskomattomia suorituksia tekijöiltään, mutta niitäkin jaksoi katsella vain tiettyyn rajaan asti.

Joihinkin, esimerkiksi Top-listoihin nämä maalit osuvat kuin nyrkki silmään. Myös jotain joukkuetta/pelaajaa hehkutettaessa nämä tietysti pitää näyttää. Enkä kiellä koosteisiinnekaan niitä laittamasta.

/13. Hyökkääjä

Hehe.. Ja sitten itse teet vastaavan.

Ihan ok video, jos ei olisi nähty jo noita maaleja. Vaan kun ne olivat kaikki nähty..

Niin ja se Pirates of the Caribbean -biisi on: Klaus Badelt - The medallion calls

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
13. Hyökkääjä kirjoitti:
Sehän hyvä! Edellinen video oli sen verran hieno, ja siinä oli myös
paljon maaleja, joita ei ole kulutettu loppuun. Meinasitko tehdä jälleen
maalikoosteen vai yleensä "hockey highlightsin"? Maalikoosteita olisi
kiva kattella. Niitä on tässäkin ketjussa hiukan vähemmän kuin esim.
tappeluvideoita.
Juu teen semmosen jossa on vaan maaleja. Mutta meinaa tuo nyk. ohjelma tökkiä niin pitäs hankkia joku hyväohjelma, että saisin jatkettua sen videon tekemistä.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Comcast.net Hockey Live

Mitenkäs tuohon Comcast.netiin saa järkättyä jenkki-IP:n, että pystyy katsomaan noita NHL-lähetyksiä?

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lauri kirjoitti:
Kun iskee koneelle tuolta jonkun Amerikkalaisen Ip:n, niin pystyy katsomaan ComCastilta pelejä? Itse en paljon koneista tajua, niin onko mitään mahdollisuutta, että tuo toimisi?

Juurikin näin pitäisi tapahtua. Eli käytät jenkki välityspalvelinta, jolloin alkuperäinen IP ei näy. En ole itse vielä kokeillut, kun ei ole tällä hetkellä mahdollista valvoa öisin kovin myöhään - perkeleen työt rajoittaa harrastamista....

Kannattaa ihan rohkeasti kysyä vaikka tuolta samalta palstalta, jos on jotain epäselvää.

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
spertti kirjoitti:
Juurikin näin pitäisi tapahtua. Eli käytät jenkki välityspalvelinta, jolloin alkuperäinen IP ei näy. En ole itse vielä kokeillut, kun ei ole tällä hetkellä mahdollista valvoa öisin kovin myöhään - perkeleen työt rajoittaa harrastamista....

Kannattaa ihan rohkeasti kysyä vaikka tuolta samalta palstalta, jos on jotain epäselvää.
Miten tuo IP sitten vaihdetaan? Pystyykö tällä -> http://www.project2025.com/charon.php ohjelmalla vaihtaa ip:n amerikkalaiseksi vai mitä?

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Tämä tuli kyllä vähän väärään topiciin, kun aion kysyä tätä Videoita-topicissa mutta en sitten tullut katsoneeni otsikkoa kun viestiä kirjoitin.

CorporalSyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjois-New Yorkin joukkueet
Kokeilkaapa sitä Comcastin lähetystä MA-TI -yönä kun sama matsi (Sens-Sabres) tulee Canalilta samaan aikaan (ja kumminkin valvotte katsomaan sitä ;)). Comcast lähettää videota myös erätauon aikana joten silloin on hyvä hetki kokeilla...

Suosittelen muuten tuota proxy-jipon harjoittelua vaikkapa yrittämällä katsoa juuri tuota Afterdawnissa mainittua "Lost" -sarjaa. Saa samalla paremman kuvan mitä pitää tehdä jotta homma toimii.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy