Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 128 637
  • 563

Kyle

Jäsen
Marcelo Nyman:in ja Parker27:n innoittamana päätin avata kokonaan uuden ketjun, johon olisi tarkoitus kerätä Jatkoaikaan kirjoittavien omia kooste videoita jääkiekosta.
Tein tämän ketju on oikeastaan syystä, ettei videoita-aihe ei täyttyisi näillä koosteilla ja niihin liittyvillä kommenteilla, vaikka hienoja pätkiä ovatkin.

Itsekkin huomasin että mun windows:ssa on tarvittava ohjelma valmiina ja päätin yrittää tehdä omaa koostetta, jonka laitan ehkä myöhemmin tänne.

Joten toivon että tänne ketjuun tulisi erilaisia kokoelmia, eri käyttäjiltä joita sitten tässä ketjussa kommentoitaisiin.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Erittäin hyvä ketjunavaus, kun aihe tuli ajankohtaiseksi. Sellaista tuli mieleeni, että tällaisia muiden tekemiä koostevideoita löytyy itseltänikin useampia, niin että saakohan tähän ketjuun laittaa muidenkin tekemiä koosteita? Yleensä ottaen olisi varmaan toki parempi kysyä kyseisen videon tekijältä ensin lupaa, jos mahdollista. Näin ainakin ajattelin tehdä, eli kysyn ensin lupaa ja mahdollisesti linkittelen vasta sitten.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
...

H*lvetin hyvä idea avata oma ketju juuri tälle aiheelle!
Tosin minulla ainakin menee hieman aikaa että uutta koostetta tulee.
Mielessäni on muutama eri aihe videoihin, mutta ei oikeen ole hirveesti klippejä kavereista.

Enköhän jotain keksi.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
heh. Sori Nyman jos olisin tiennyt niin en olis tehnyt sitä :-)

Volume 2 on tulossa ihan pian myös.
 
Viimeksi muokattu:

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Tämä on täysin väärä ketju sinänsä, mutta mistä hitosta löytyisi noita herra DC:n tekemiä koosteita? Vol. kymppiin olen törmännyt ja siitä päättelin että niitä olisi enemmänkin.
Torrentit sunmuut eivät satu toimimaan taloyhtiön firewallin vuoksi. Muuten olisi kai helpohkoakin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämä on täysin väärä ketju sinänsä, mutta mistä hitosta löytyisi noita herra DC:n tekemiä koosteita? Vol. kymppiin olen törmännyt ja siitä päättelin että niitä olisi enemmänkin.

Katso hockeyfights.comin message forumilta. Sieltä olen ainakin itse löytänyt kaikki DC:n kokoelmat. On muuten pirun hyviä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Scott Parker volume 3 ilmestyy puolentunnin sisällä. Tämä on omasta mielestäni parhain pätkä Parkerista. Hyviä matseja!
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Dodii

Scott Parker volume 3

Tulee tähän klo 17.15. Rapidsharen kans jotain ongelmia..
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Perkele. Pitää uplodota uudelleen...
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
hyvä homma. Linkki toimii :-)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Linkki kyllä muuten toimii, muttei tuu sitten sitä linkkiä mistä voi ladata sen tiedoston:( Mistäköhän johtuu?

Kyllä mulla ainakin toimii tuo linkki. Paina tuota linkkiä ja sit menet sivun alas ja FREE. Sit aukeaa uus sivu. Menet ihan alas ja siellä on se tiedosto sitten.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kiitoksen paikka täältäkin teille jotka näitä vääntävät. Mukava katsella näitä kun ei muuten tuo NHL:n seuraaminen kotosalla ole mahdollista taloyhtiön/erään operaattorin takia.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hyvältä näyttää Marcelo :-)! Very good... Mut ainakin minulla video loppuu kesken? Ei kestä sitä koko neljää ja puolta minuuttia.

Itse tässä juuri mietin että kenestä pelaajasta tekisin seuraavan tribuutin. Vaihtoehtoja on monia...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös