Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

• 129 712
  • 563

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hyttynen kirjoitti:
Jeah! Mahtavan loistavan upea! Suosittelen kaikille Flyers-faneille. Aivan loppu varsinkin oli liikuttava.

Hyvä Craig, lisää tällaista!

Hianoo nähdä tollanen kommentti!! Hyvä että maistu!! Kiitos!! :D

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
KukaMitäHäh? kirjoitti:
http://rapidshare.de/files/16055736/Mokailua....wmv.html

"Ei se oo aina niin helppoo...", sanoi...joku.

Pyydän etukäteen anteeksi osittain heikkoa kuvanlaatua. Full screenillä se on osittain sellaista pikselimössöä, että huh huh...no, eipä oikeastaan parempaakaan ollut tarjolla.
Kommentteja!

Loistoviteo kertakaikkiaan!! Eikä se ajoittaisesti heikko kuvanlaatu mitää haittaa, kyllä siitä selevää saa.

Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Spanky#24 kirjoitti:
Loistoviteo kertakaikkiaan!! Eikä se ajoittaisesti heikko kuvanlaatu mitää haittaa, kyllä siitä selevää saa.

Toimiko muuten musiikki/äänet? Ettei musiikki mennyt päällekäin originaaliäänen kanssa tai vastaavaa? Itseltäni kaiuttimet puuttuvat kokonaan, joten ääniä en voinut tarkistaa..

Spanky#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Mahtiankat, Minnesota Wild, Sport
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Toimiko muuten musiikki/äänet? Ettei musiikki mennyt päällekäin originaaliäänen kanssa tai vastaavaa? Itseltäni kaiuttimet puuttuvat kokonaan, joten ääniä en voinut tarkistaa..

Taustamusiikki kuulu moitteettomasti, eikä muuten hullumpi kappalevalintakaa. Itse selostukset ei kuulunu.

Toripolliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sylwester kirjoitti:
Eilen sain itsekin valmiiksi esikoisteokseni. Videoon oli tarkoitus laittaa hieman vanhempia klippejä vanhoilta tähdiltä. Videolla mm. Neely, Lemieux, Clark, Stevens.

The Good Old Hockey Game

http://rapidshare.de/files/16841934/The_Good_Old_Hockey_Game.wmv.html
Hieno pätkä. Etenkin tuo Selänteen tulokasennätyksen sinetöinyt maali ja sen jälkeinen legendaarinen tuuletus ovat aina yhtä upeita.

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tässä nyt olis kaks pätkää, toinen vähän vanhempi ja toinen uudempi. Ensimmäinen Derek Boogaardista jonka sain tehtyä eilen, ja toinen Eric Godardista joka on lojunut koneella jo parikolme kuukautta eikä ole jaksanut uploadata vielä.

Eli uudempi, Derek Boogaard:
http://rapidshare.de/files/16888261/Boogaardin_tripuutti.wmv.html

Ja vanhempi, Eric Godard:
http://rapidshare.de/files/16890099/Godardin_kooste.wmv.html

Pitäis vissiin kokeilla noissa videoissa jotain uusia hienouksia, kun alkaa toistaan jo tyyliltään itseään. Kenties biisien leikkailu olis kohdallaan.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
TML kirjoitti:
http://rapidshare.de/files/17413764/DT.MSWMM.html

Siinä eilen, nopeasti kyhätty tekele asiaan, joka on koskettanut monia meitä viimeisen parin päivän aikana.

Kyseessä siis pieni filminpätkä törkeästä jääkiekkoilijasta.

Antakaa armoa sillä tää on nopeesti väännetty enkä jaksanu olla kovin tarkka.

Annetaan armoa, mutta kuuluisiko tuossa olla musiikki, videopätkistä puhumattakaan. Ei tuossa muut kuin tekstit vilahda.

Ihan hyvä muuten..

Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Olisiko kenelläkään tietoa, että onko olemassa jotain parempaa ohjelmaa kuin tuon v***n Movie Maker? Se tuppaa, kuten muutkin Windowsin perusohjelmat, kaatuilemaan koko ajan...

Kiitän etukäteen!

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Olisiko kenelläkään tietoa, että onko olemassa jotain parempaa ohjelmaa kuin tuon v***n Movie Maker? Se tuppaa, kuten muutkin Windowsin perusohjelmat, kaatuilemaan koko ajan...

Kiitän etukäteen!
Yx mikä voi auttaa on se et jos sul on ffdShow codekki paketti koneel ni poista se. Kyseiset ohjelmat eivät oikein pidä toisistaan...

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KukaMitäHäh? kirjoitti:

Kiitän etukäteen!
Pitkään olen etsinyt korvaajaa, kun Movie Makeria ei Win2000:ssa saa toimimaan. Erinäisiä ilmaisohjelmia olen useita kokeillut, mutta eivätpä ole läheskään yhtä helppokäyttöisiä kuin MM. VirtualDub on suosittu, mutta itse en tuota oikein oppinut käyttämään. Vaatisi hieman aikaa syventyä tuohon, joten en osaa sanoa onko käyttökelpoinen.

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
Zorba kirjoitti:
Pitkään olen etsinyt korvaajaa, kun Movie Makeria ei Win2000:ssa saa toimimaan. Erinäisiä ilmaisohjelmia olen useita kokeillut, mutta eivätpä ole läheskään yhtä helppokäyttöisiä kuin MM. VirtualDub on suosittu, mutta itse en tuota oikein oppinut käyttämään. Vaatisi hieman aikaa syventyä tuohon, joten en osaa sanoa onko käyttökelpoinen.
Virtualdub ei oikein noiden koosteiden tekemiseen sovi. Ilmaisohjelmista ei ole kokemuksia, mutta "oikeiteista" ohjelmista suosittelisin sony vegas 6.ta ja pinnacle studiota.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy