Amphora kirjoitti:
Ihan uskomatonta, että voit muka hehkuttaa tuolla tavalla. Tämä jätkä hakkaa hullulla rähinällä (75 % lyönneistä osuu jonnekkin kypärään.) ja lopuksi kääntää selälleen.
Muutenkin huvittaa tää hehkutus tappeluvideoista. Jokainen ihan samanlaisia...
Ja ennenkun kukaan alkaa hirveästi huutamaan, niin tämä on vain minun mielipide. Itse hyväksyn tappelut joissakin tilanteissa, ja se on mielestäni pieni mauste aina NHL-ottelussa, jos sellainen tulee. Mutta tappelufanius itsestäni on huvittavaa.
No ymmärrän toki myös sinun kantasi. Minä nyt vain satun pitämään kovasta pelistä ja NHL:ssä siihen liittyvät sitten tietenkin tappelut. En ole pelkkien tappeluiden ystävä, sillä en pidä juurikaan pelistä jossa vain tapellaan huvikseen. Laraque on harvinainen pelaaja NHL:ssä. Hän osaa tapella ja on siinä hommassa ehkä liigan paras, mutta mies osaa myös tehdä maaleja ja tehdä pisteitä. Hän ei lähde turhaan kenenkään perään, vaan tappelee ainakin nykyään vain todella hyvästä syystä.
Esimerkiksi tällä kaudella hän on ollut kojooteille äärimmäisen tärkeä pelaaja. Hän osaa suojata kiekkoa ja luoda tilaa jäällä ketjukavereilleen. Hän on loistava maskimies kokonsa takia, eikä ihan kuka tahansa uskalla haastaa häntä tappeluun. Siksi pidin videosta, BGL on yksi suosikeistani. Sitäpaitsi useimmat noista tappeluista oli tosi hyviä. Eikä hän pelkästään raivon vallassa hyökännyt toisen kimppuun --> tälläisen kuvan sain sinun tekstistäsi
ESIM. tästä kohdasta:
Tämä jätkä hakkaa hullulla rähinällä (75 % lyönneistä osuu jonnekkin kypärään.)
Sain tästä sellaisen kuvan että pidät häntä aivottomana sekopäänä joka osaa vain riehua kentällä ja tappelee satuttaakseen muita.
Kaikki ovat erilaisia ja kaikilla on omat mielipiteet kuten sanoitkin ....
EDIT: ja toivon myös ettet ota kommentteja itseesi, sillä nämä olivat vain minun mielipiteitäni.