Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 128 770
  • 563

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Craig Berube kirjoitti:
Tässä on taas mun yks video, jonka tein yhdestä mun suosikki "Pollarista" Craig Berubesta!! Toivottavasti saatte tästä tästä jotain irti!! Mielellään kuulisin jotain kommentteja jos niitä löytyy, hyviä tahi pahoja!! No joo...mut nauttikkaa!

http://www.megaupload.com/?d=L6ZRSSWL

Hyvää työtä. Mikä musiikki videossa soi taustalla?

Ja sitten sellaista kyselisin, että onko netistä mahdollista hankkia joku ohjelma millä saisi tehtyä näitä kokoelmia?
 
Viimeksi muokattu:

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Länäri kirjoitti:
Hyvää työtä. Mikä musiikki videossa soi taustalla?

Ja sitten sellaista kyselisin, että onko netistä mahdollista hankkia joku ohjelma millä saisi tehtyä näitä kokoelmia?

kiitti!! siinä "introssa" soi Requiem for a dream elokuvasta sen tunnus musiikki mikä on myös ollu Taru sormusten herrassa! ja varsinainen piisi on sitte Godsmackin: Straight out of line!

Joo no ite käytän tota Sony vegas 6 ohjelmaa jonka latasin netistä! mutta jokaisen Windowsin mukana tulee Windows movie maker joka sopii tähän hommaan myös varsin hyvin!
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
nakkisormi kirjoitti:


Ovechkin ja Sm-liiga pätkät tuli katsotta ja täytyy sanoa että vrsinkin A.O pätkä oli hienosti sommiteltu. Sitten tulemmekin tähän kohtaan...Miksi hyvä video pitää pilata RÄPILLÄ??? Mielestäni jääkiekko ja räppi eivät vaan kuulu yhteen. Koris ja räppi kylläkin mutta ei lätkä.

Hassua että itselläni ollut pari päivää keskn Sm-liiga video mutta kerkesit näköjään edelle:) Vertaillaan kunhan saan omani valmiiksi...
 

nakkisormi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
BigRedCat kirjoitti:
Ovechkin ja Sm-liiga pätkät tuli katsotta ja täytyy sanoa että vrsinkin A.O pätkä oli hienosti sommiteltu. Sitten tulemmekin tähän kohtaan...Miksi hyvä video pitää pilata RÄPILLÄ??? Mielestäni jääkiekko ja räppi eivät vaan kuulu yhteen. Koris ja räppi kylläkin mutta ei lätkä.

No kiitos palautteesta. Tiesin että biisivalinnasta tulee kuittia, mutta jotenkin kyseinen kappale vaan iskee. =)
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
BigRedCat kirjoitti:
Sitten tulemmekin tähän kohtaan...Miksi hyvä video pitää pilata RÄPILLÄ??? Mielestäni jääkiekko ja räppi eivät vaan kuulu yhteen. Koris ja räppi kylläkin mutta ei lätkä.
Makuasioita sanoi koira jne. Mä en taas ymmärrä miksi on "pakko" pitää jotain heviä noissa videoissa taustalla.

Ja kiitos taas kerran kaikille jotka näitä vääntävät. Hölmö toive sinänsä mutta kannattaisi varmaan valita mielummin klippejä jotka ovat hyvälaatuisia. Okei, tiedän ettei 80-luvun peleistä varmaan mitään huippulaatuista klippiä saa mutta välillä tuon pikselimössön tekeminen tekee ns kipeää.

Mutta mistäs minä mitään tiedän.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
Nikke kirjoitti:
Makuasioita sanoi koira jne. Mä en taas ymmärrä miksi on "pakko" pitää jotain heviä noissa videoissa taustalla.
Mutta mistäs minä mitään tiedän.

Pakko kyllä yhtyä Ison punaisen kissimirrin kommenttiin että heavy tahi rokki putoo paljon paremmin kuin räppi tällaisten pätkien taustalla! Itse olen musiikin suhteen melko kaikki ruokainen, mutta kyllä rokki tai heavy korostaa tämän lajin "fyysistä" kauneutta aivan eri tavalla kuin rap!
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Videota pukkaa

No niin. Vihdoinkin sain tänne tunnuksen ni voi ruveta pistelee videoita.

Tämä ei kyllä ole mun tekemä. Sori en tiedä onko ollut jo...

http://rapidshare.de/files/14087318/lockout.wmv.html

Sitten ensimmäinen oma tekeleeni ja aiheena tämän NHL-kauden ja muutamat muut hienot rankkarit. Vatuttaa, kun hirveen taistelun jälkeen sain tallennettuu pätkän niin muistin, että J. Ruudun rankkari unohtu. No ei voi mitään. Palautetta vaan...

http://rapidshare.de/files/14088309/Best_of_Shootouts.wmv.html
 
Viimeksi muokattu:

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Beneway kirjoitti:
No niin. Vihdoinkin sain tänne tunnuksen ni voi ruveta pistelee videoita.

Tämä ei kyllä ole mun tekemä. Sori en tiedä onko ollut jo...

http://rapidshare.de/files/14087318/lockout.wmv.html

Sitten ensimmäinen oma tekeleeni ja aiheena tämän NHL-kauden ja muutamat muut hienot rankkarit. Vatuttaa, kun hirveen taistelun jälkeen sain tallennettuu pätkän niin muistin, että J. Ruudun rankkari unohtu. No ei voi mitään. Palautetta vaan...

http://rapidshare.de/files/14088309/Best_of_Shootouts.wmv.html


Kertakaikkiaan upea tuo rankkarivideo. Noin hienoja rankkareita/maaleja on aina hauska kattella ja kun taustallekkin on valittu loistavaa musaa niin arvosana nousee 9+:aan! Toivottavasti lisää on tulossa...
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Beneway kirjoitti:
Sitten ensimmäinen oma tekeleeni ja aiheena tämän NHL-kauden ja muutamat muut hienot rankkarit. Vatuttaa, kun hirveen taistelun jälkeen sain tallennettuu pätkän niin muistin, että J. Ruudun rankkari unohtu. No ei voi mitään. Palautetta vaan...

http://rapidshare.de/files/14088309/Best_of_Shootouts.wmv.html
Peukut pystyyn tälle videolle. Kerta kaikkiaan mahtava, ja loppu"huipennus" oli onnistunu... Ei muuta kuin seuraavaa uuniin.
 

puujalkapakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Suomi ja Kärpät
Crosby

Jos joku on tehnyt tai haluaa tehdä Crosbysta montagen, olisi hyvä juttu. Kaikki Crosbystä tehdyt videot laittakaa vaan tänne...
 

Sleepy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mites tota RapidSharen odotteluaikaa voisi lyhentää?
Kun meinaa joka päivä tarjota:
"You have downloaded xxxxx KB. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 79 minutes)"

Onko vaihtoehtoja, vai lataanko vasta 79 minuutin päästä. :(
 
Suosikkijoukkue
Jokerit & Taitokiekko
Sleepy kirjoitti:
Mites tota RapidSharen odotteluaikaa voisi lyhentää?
Kun meinaa joka päivä tarjota:
"You have downloaded xxxxx KB. Want to download more?
Get your own Premium-account now! Instant download-access! (Or wait 79 minutes)"

Onko vaihtoehtoja, vai lataanko vasta 79 minuutin päästä. :(

Ainoa mahdollisuus lain kouran kiertämiseen on hankkia Premium account. Ja se maksaa.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Saakeli kun oli rumaa peliä. Tollaset jätkät jotka lyö mailalla toista päähän ei ansaitsisi ikinä mahdollisuutta pelata jääkiekkoa. Mitä näillä kavereilla liikkuu mielessä jos tuollaista tekee? Vastustajan kunnioitus on jo miinuksen puolella näillä hepuilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös