Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 129 127
  • 563

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Larba kirjoitti:
Nopeasti väsäsin moisen koosteen. Pelkkiä taklauksia luvassa, ei pelkästään Nhl:stä vaan muitakin liigoja mukana.

Vähä repesin tuolle 1:51 kohdan taklaukselle, jossa taklaaja passittaa taklattavan nätisti omaan vaihtoaitioonsa. Laskeutuu vielä niin, että jalat on tukevasti maassa. Ei helvetti. :D Kiitti tästäkin. Taklauksissa on vaan se ongelma, että jos ne on kuvattu oikein kaukaa, ne ei näytä miltään tai voi käydä jopa niin, että katsoo aivan vääriä pelaajia ja missaa taklauksen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Larba kirjoitti:
Nopeasti väsäsin moisen koosteen. Pelkkiä taklauksia luvassa, ei pelkästään Nhl:stä vaan muitakin liigoja mukana.

Ensimmäistä kertaa tuota Moviemakeria käyttelin ja aika usein tuppasi mokoma kaatua.

Kokoa n. 50mb
Kestoa reilut 3 minuuttia

http://rapidshare.de/files/12223441/Hits_From_Various_Leagues.wmv.html

Ps. Kaikki mahdolliset kirjoitusvirheet ovat tarkoituksellisia

voi jumaliste ja iisakin kirkko!

Perkele, nyt löyty Se Video, jota katsoessa päntsyt kastuu. Aivan uskomattoman loistavaa työtä, tätä lisää! Jumalauta mitä pommeja, aivan mahtavaa...

Kiitos, pelastit päiväni!!!

edit. unohtu musiikista antaa erityiskiitokset! Vielä ku joku tekis vastaavanlaisen videon, jossa Six Feet Underin versio AC/DC:n TNT-viisusta soi, niin... huhhuh. Siinä ois munaa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Menee hermot tuon Movie Makerin kanssa. Se on niin buginen paska. Tietääkö joku jotain "ilmaista" ja hyvää ohjelmaa jolla voisi tehdä videoita? En jaksa enää tapella tuon kanssa.
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Cairns kirjoitti:
Kumarrus ja kunnia Pentti "Linkku" Lindegrenille, joka tekee musiikillisen debyyttinsä kappaleella "Bbbbbbb-Brown tietysti".

http://rapidshare.de/files/10025747/linkku_bbbbrown_tietysti.wmv.html

Hienoa omistautumista hyvän asian puolesta! Mutta löytyisikö näitä Pentti-ääniklippejä kellään ihan autenttisina raaka-versioina, sitä voisi itsekin innostua träkkerillä värkkäämään joskus jotain, ehkä...ainakin niitä olisi hauska kuunnella.
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Kokosin tämän tässä illan aikana. Sisältää alkukauden (pääasiassa 1.-5. viikon) highlighteja... Saatan kirjoittaa myöhemmin vähän enemmänkin selitystä tästä videosta jos jaksan, mutta tässä nyt kuitenkin pääasia, eli linkki videoon:
http://rapidshare.de/files/12710273/Early_season_highlights__by_eleven_.wmv.html

Lisäys

Heh, jotenkin en ole tuohon videoon tyytyväinen, pari bugiakin siihen jäi. Meinasin käyttää Adobe Premiereä, mutta ei toiminut niin piti nysvätä tuolla Microsoftin omalla softalla. Surkeinta on se, että jälkikäteen korjaaminen on aika vaikeaa: jos poistaa välistä yhden videon, kaikki sen jälkeiset videot liikkuvat mukana eivätkä jää paikoilleen. Surkeaa...
Noh, katotaan jos saisin pian tehtyä sitten ~6.-10. viikon highlighteista sitten uuden, paremman kokoelmavideon :)
 
Viimeksi muokattu:

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Loistavaa duunia ELEVEN..... kiva kattoa tän kauden highlighteja.... tee ihmeessä uusia videoita :D
 

eleven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Doaner kirjoitti:
Loistavaa duunia ELEVEN..... kiva kattoa tän kauden highlighteja.... tee ihmeessä uusia videoita :D

Kiitoksia kovasti Doaner. Ajattelinki että joku tykkäis jos näkis vähän uudempia videoita joita ei oo kaikkia valtavan moneen kertaan nähty. Kiitos myös niille reilulle 100:lle muulle, jotka klipin ovat ladanneet tähän mennessä. :) Kiva saada edes jotain kommenttia! Ehkä senkin takia sain jo nyt valmiiksi toisen.. Ihan ei 6-11 viikkojen suosikkipätkät riittäneet vaan piti käyttää paria viikolta 12. Tähän pätkään olen huomattavasti tyytyväisempi, oikeastaan yksi selvä (pikku)vika sinne vain jäi. Voisko joku kertoa jos tietää, että kuinka noiden videoiden paikkoja kokoelmassa saa "lukittua" - ettei ne siirtyile mukana jos edeltä poistaa jotain? Aika ärsyttävää nimittäin kun ei jälkikorjailu onnistu. No niin no tässä kuitenkin tämä uusi video:

http://rapidshare.de/files/12885268/Highlights_from_the_weeks_6-12__by_Eleven_.wmv.html

Ovechkin-highlightit jätän muuten ihan tarkoituksella siksi pois, että ajattelin tehdä Ovechkinista kauden jälkeen ihan oman kokoelmansa...
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
hurraa eleven :D

Kiitos Kiitos ELEVEN, pelastit taas päivän uusimmalla tuotoksellasi. Työn laatu oli parantunut edellisestä, mutta en tykännyt musiikista ollenkaan. Jatka samaan malliin, mutta vaihda musat vähän rankempaan ;P
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Marcelo Nyman kirjoitti:
Jos sulla on koneella ffdShow codekki paketti niin poista se ja kokeile sen jälkeen uudestaan. Kyseiset ohjelmat eivät oikein pidä toisistaan.

Nöyrimmät kiitokset tästä neuvosta. Nyt ajattelin kyseistä toimenpidettä testata ja eipä kaatuile enää Movie Maker.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eleven kirjoitti:
Kiitoksia kovasti Doaner. Ajattelinki että joku tykkäis jos näkis vähän uudempia videoita joita ei oo kaikkia valtavan moneen kertaan nähty. Kiitos myös niille reilulle 100:lle muulle, jotka klipin ovat ladanneet tähän mennessä. :) Kiva saada edes jotain kommenttia! Ehkä senkin takia sain jo nyt valmiiksi toisen.. Ihan ei 6-11 viikkojen suosikkipätkät riittäneet vaan piti käyttää paria viikolta 12. Tähän pätkään olen huomattavasti tyytyväisempi, oikeastaan yksi selvä (pikku)vika sinne vain jäi. Voisko joku kertoa jos tietää, että kuinka noiden videoiden paikkoja kokoelmassa saa "lukittua" - ettei ne siirtyile mukana jos edeltä poistaa jotain? Aika ärsyttävää nimittäin kun ei jälkikorjailu onnistu. No niin no tässä kuitenkin tämä uusi video:

http://rapidshare.de/files/12885268/Highlights_from_the_weeks_6-12__by_Eleven_.wmv.html

Ovechkin-highlightit jätän muuten ihan tarkoituksella siksi pois, että ajattelin tehdä Ovechkinista kauden jälkeen ihan oman kokoelmansa...

Kiitos hienosta klipistä! Jatka ihmeessä tuotantoa!!! Musa oli mielestäni aika karseaa mutta nämähän on niit' makuasioita... :)
 
BigRedCat kirjoitti:
Anteeksi kun kommentoin näin myöhään. Olipahan komea aloitus!!! Toivon hartaasti että jaksaisit tehdä jatkoa.

Anteeksi, että kiitän näin myöhään. :)

Joo tosiaan... pitää katsella, keräillä ja silmäillä jospa jotain hyvää materiaalia löytäisin. Lupaan, että jossain vaiheessa jatkoa piisaa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Craig "The Chief" Berube Tribute

Tässä on taas mun yks video, jonka tein yhdestä mun suosikki "Pollarista" Craig Berubesta!! Toivottavasti saatte tästä tästä jotain irti!! Mielellään kuulisin jotain kommentteja jos niitä löytyy, hyviä tahi pahoja!! No joo...mut nauttikkaa!

http://www.megaupload.com/?d=L6ZRSSWL
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Craig Berube kirjoitti:
Tässä on taas mun yks video, jonka tein yhdestä mun suosikki "Pollarista" Craig Berubesta!! Toivottavasti saatte tästä tästä jotain irti!! Mielellään kuulisin jotain kommentteja jos niitä löytyy, hyviä tahi pahoja!! No joo...mut nauttikkaa!

http://www.megaupload.com/?d=L6ZRSSWL

No ainakin sillä näyttäisi olevan kokoa. 116.5 Mt. Kommenttia tulee sitten viikon päästä kun tuon on saatu imuroitua. Kuitenkin ainakin kuulostaa lupaavalta, sillä Berube on yksi minunkin suosikeistani.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ouzala kirjoitti:
Hyvää viihdettä tuo oli, en nyt kyllä keksi mitään moitittavaa. Eli tyytyväinen voit mun puolesta ainakin olla.

Oliko bändinä Godsmack?

Mukava kuulla että pidit!! Joo se oli Godsmack piisillä Straight out of line.
 

Hyttynen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Craig Berube kirjoitti:
Tässä on taas mun yks video, jonka tein yhdestä mun suosikki "Pollarista" Craig Berubesta!! Toivottavasti saatte tästä tästä jotain irti!! Mielellään kuulisin jotain kommentteja jos niitä löytyy, hyviä tahi pahoja!! No joo...mut nauttikkaa!

http://www.megaupload.com/?d=L6ZRSSWL

Hee! Samaa mieltä olen Ouzalan kanssa, hieno pätkä tuo on, en osaa mitään moitittavaa keksiä. Lisää vaan samanlaista ja miksei myös samasta henkilöstä. Hienoimmat maalit ehkä seuraavaksi :).
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hyttynen kirjoitti:
Hee! Samaa mieltä olen Ouzalan kanssa, hieno pätkä tuo on, en osaa mitään moitittavaa keksiä. Lisää vaan samanlaista ja miksei myös samasta henkilöstä. Hienoimmat maalit ehkä seuraavaksi :).

HAHAHAAAH!! Joo Beruben maali kimara!! se olis lyhyt ja ytimekäs!! :D Mielellään tekisin vielä paljon lisää samasta kaverista mut materiaali on niin rajallinen (jos vaan jostain sais lisää?!?!?!)! Mut hyvä että video miellytti!!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Ouzala kirjoitti:
Hyvää viihdettä tuo oli, en nyt kyllä keksi mitään moitittavaa. Eli tyytyväinen voit mun puolesta ainakin olla.
Kertokaa nyt pöljälle miten saan tuon ladattua. Menen tuohon linkkiiin, odotan sen 45 sekuntia, mitäs sitten? Onhan tuossa tiedoston nimi, koko jne mutta mitäs pitää tehdä?

Edit; kiitos Ouzalalle, helvetti ihminen on tyhmä. Mukava video kaikin puolin. En minä näiden tekemisestä mitään tajua joten en sen kummemmin lähde mitään kritisoimaan. Eipä mulla tosin valittamisen aihetta olekaan. Godsmack toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
hansul- kirjoitti:
Tos mun David Aebischer video, sori kuvanlaatu.

Oli kyllä hieno pätkä. Kiitokset siitä.

Aebischer on mielestäni tällä hetkellä maailman näyttävin torjuntatyyliltään. Tekee jatkuvasti noita upeita räpylätorjuntoja, plussana vielä nämä ihmeelliset jalkapallotorjunnat, kun mies hyppii maalillaan. Todellinen sveitsiläinen legenda.

PS: Videon musiikki oli aika hyvä. Sopi kuvioon.
 

Valabik

Jäsen
On Fedorukin tribuutti hyvä, mutta yli 12 minuuttia on jo hieman liikaa. Noilla eineksillä olisit saanut kolme aivan yhtä hyvää lyhyempää kokoelmaa, mikä olisi ainakin minun mielestä toiminut paremmin.

Tosiaan 12 minuutissa kerkesi jo pari kertaa katsoa kelloa, mutta silti ihan ok :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös