Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 129 127
  • 563

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Jätkät on pistäny komeeta vireoo jakoon.. Aivan mahtavaa ja siitä kiitos jokaiselle muuvimeikkerille.

Mutta pieni toive olis, et jos saisi Steve Ott:in työnäytteitä (lue: ottaa pataansa) virpalle ni olisin enemmän kuin kiitollinen.
 

TML

Jäsen
ikuinen lupaus kirjoitti:
tykkäsin!
Voitko kertoa mitkä nämä biisit oli Rammsteinien lisäksi?

Siis ensinnä oli Rammsteinin Dalai Lama. Sitten kun alko ekat pommit, jysähti Dreamtale korville biisillään Powerplay. Keine Lust oli playoffs-osiossa ja Janne Niinimaata ennen, ja Janne Niinimaa pätkän aikana kuuluivat ensin Neja-Restless ja loppuun Akcent-Kylie.
 

Ekaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames
Mahtavaa

TML kirjoitti:
http://rapidshare.de/files/9323891/hits.wmv.html Tossa se ny ois. Vähän kauemmin meni aikaa mitä luulin mutta enjoy. ;)
Aivan mahtava pätkä!! Paljon puhtaita hyviä taklauksia, mutta täytyy todeta valitettavasti että suurin osa noista oli "vanhasta NHL:stä" Enää ei näe tommoisia kunnon pommeja joka on valitettavaa. Ettei nyt aivan liiaksi kehumiseksi mene niin tuo alussa soinut Ramstein oli sekava, kun se ei tullut kokonaan ja loppui yht'äkkiä. Näitä lisää!
 

TML

Jäsen
Ekaton kirjoitti:
Aivan mahtava pätkä!! Paljon puhtaita hyviä taklauksia, mutta täytyy todeta valitettavasti että suurin osa noista oli "vanhasta NHL:stä" Enää ei näe tommoisia kunnon pommeja joka on valitettavaa. Ettei nyt aivan liiaksi kehumiseksi mene niin tuo alussa soinut Ramstein oli sekava, kun se ei tullut kokonaan ja loppui yht'äkkiä. Näitä lisää!

Siis sekavia alkujako? ;) No joo tuo alku oli vähän epäonnistunut ja pistän sen aloitteliaisuuden piikkiin.

Videolla on loistavia pommeja ja itsellä on käynyt mielessä että millaisiahan sakkoja kotoisessa S/M-liigassa annatteisiin vastaavista pommeista. Melko hurjaa menoahan siinä paikoin oli.
 

Ekaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames
Tie Domi

Todella hieno pätkä Domista! Olenkin jo vähän odotellut että koska joku tekisi hänestä.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Ekaton kirjoitti:
Todella hieno pätkä Domista! Olenkin jo vähän odotellut että koska joku tekisi hänestä.

Kiitoksia! Hyvä että kelpasi.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonniiin. Sain minäkin valmiiksi suht hätäseen kyhätyn ensimmäisen videoni eli turha odottaa ihmeitä. Suht tyytyväinen olen itse työhöni siis näin ensikertalaisena mutta antakaa ihmeessä palautetta! Melkeen kaikkihan ovat varmaan nämäkin pätkät jo nähneet mutta toivottavasti se ei ketään haittaa. Kommentteja odotellessa...

http://rapidshare.de/files/9654881/Hockey_with_all_tastes.wmv.html
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei´kö ketään enää kiinnosta nämä videot kun ainuttakaan kommenttia ei oo tullut :)
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
BigRedCat kirjoitti:
Ei´kö ketään enää kiinnosta nämä videot kun ainuttakaan kommenttia ei oo tullut :)
Sitä minäkin olen ihmetellyt. Tais olla vaan hetken hurmaa... Tai sit syynä on ollut joulun läheisyys.

Jouluja Kaikille!
 

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
BigRedCat kirjoitti:
Nonniiin. Sain minäkin valmiiksi suht hätäseen kyhätyn ensimmäisen videoni eli turha odottaa ihmeitä. Suht tyytyväinen olen itse työhöni siis näin ensikertalaisena mutta antakaa ihmeessä palautetta! Melkeen kaikkihan ovat varmaan nämäkin pätkät jo nähneet mutta toivottavasti se ei ketään haittaa. Kommentteja odotellessa...

http://rapidshare.de/files/9654881/Hockey_with_all_tastes.wmv.html
Musiikista en oikein pitänyt. Joidenkin pätkien huono laatu myös häiritsi. Muuten ihan hyvin tehty video!
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
Katselin näin Joulun kunniaksi pari omatekemää videota tästä topicista ja arvostelisin niitä nyt vähäisen.

BigRedCat:n video oli kokonaisuudessaan hyvä, klipit olivat hyviä ja musiikki oli myös, mutta yksi miinus tulee siittä, että se ei oikein tahdo aina videossa sopia siinä oleviin klipeihin. Muttä 3/4 klipaeistä sopi kyllä musikiin ja sen puolin oikeastaan sommitelu oli ihan hyvä, sillä itsekin pari videota tehneenä tiedän, sen kuinka vaikeata sommitelu oikeastaan on. Kouluarvosanana 8 antaisin minä videosta.

TML:n video oli taas klipeiltään ja biiseiltään hyvä, paljon taklauksia niin, että laidat ryskyy, niitä on kiva katsoa aina :) . Ja mielestäni ne 3 biisiä sopivat myös hyvin videoon ja sommittelu oli myös ihan hyvin tehty, että ei sen puoleen mitään pahaa sanottavaa. Mutta biisien siirtymäkohdassa, eli kuin biisi vaihtuu toisesta toiseen on parannettavaa. Kuin biisi loppuu niin wanhan biisin pitäisi hiljaa loppua, eli ottaa videonteko-ohjelmasta se päätyökalu ja pistää biisin loppu hiljenemään, eli siis kaartumaan alespäin. Tällöin kappaleen loppu hiljenee aste asteelta ja sitten sen kaartumisen päälle uusi biisi, eli ne menevät päällekäin(siis wanhan biisin loppu ja uuden biisin alku). Silloin videoon saa sellaisen sujuvan biisinvaihdon ja se biisi vaihtuu ikäänkuin "huomaamatta". Nyt kuin biisit videossa loppuu vaan yht'äkiä tönks ja uusi alkaa heti, niin sellasta sujuvaa "siirtymää" ei ole. Mutta kokonaisuudessaan hyvä video ja 8½ antaisin kouluarvosanana videosta.

Marcelo Nymanin Domi video oli hyvä, biisi sopi hyvin klipeihin ja sommitelu oli onnistunut hyvin. Myöskin siirtymiä oli käytetty tarpeeksi, se "elävöitti" videota hyvin minusta. Ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa ja 9 kouluarvosanana antaisin.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
...

tohtori4 kirjoitti:
Katselin näin Joulun kunniaksi pari omatekemää videota tästä topicista ja arvostelisin niitä nyt vähäisen.

BigRedCat:n video oli kokonaisuudessaan hyvä, klipit olivat hyviä ja musiikki oli myös, mutta yksi miinus tulee siittä, että se ei oikein tahdo aina videossa sopia siinä oleviin klipeihin. Muttä 3/4 klipaeistä sopi kyllä musikiin ja sen puolin oikeastaan sommitelu oli ihan hyvä, sillä itsekin pari videota tehneenä tiedän, sen kuinka vaikeata sommitelu oikeastaan on. Kouluarvosanana 8 antaisin minä videosta.

TML:n video oli taas klipeiltään ja biiseiltään hyvä, paljon taklauksia niin, että laidat ryskyy, niitä on kiva katsoa aina :) . Ja mielestäni ne 3 biisiä sopivat myös hyvin videoon ja sommittelu oli myös ihan hyvin tehty, että ei sen puoleen mitään pahaa sanottavaa. Mutta biisien siirtymäkohdassa, eli kuin biisi vaihtuu toisesta toiseen on parannettavaa. Kuin biisi loppuu niin wanhan biisin pitäisi hiljaa loppua, eli ottaa videonteko-ohjelmasta se päätyökalu ja pistää biisin loppu hiljenemään, eli siis kaartumaan alespäin. Tällöin kappaleen loppu hiljenee aste asteelta ja sitten sen kaartumisen päälle uusi biisi, eli ne menevät päällekäin(siis wanhan biisin loppu ja uuden biisin alku). Silloin videoon saa sellaisen sujuvan biisinvaihdon ja se biisi vaihtuu ikäänkuin "huomaamatta". Nyt kuin biisit videossa loppuu vaan yht'äkiä tönks ja uusi alkaa heti, niin sellasta sujuvaa "siirtymää" ei ole. Mutta kokonaisuudessaan hyvä video ja 8½ antaisin kouluarvosanana videosta.

Marcelo Nymanin Domi video oli hyvä, biisi sopi hyvin klipeihin ja sommitelu oli onnistunut hyvin. Myöskin siirtymiä oli käytetty tarpeeksi, se "elävöitti" videota hyvin minusta. Ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa ja 9 kouluarvosanana antaisin.

Kiitoksia todella paljon!
Tosin olisin ehkä hieman halunnut enemmän negatiivista palautetta, jotta osaisin parannella tulevaisuutta ajatellen. Mielestäni kyseinen tekeleeni ei aivan olisi sitä ysiä ansainnut. Itse olisin luultavasti antanut arvosanaksi jotain aivan muuta. Omasta mielestäni ainoa tekeleeni joka olisi ansainnut ysin on videootti Bob Probertista...
Itse tuumin että se olisi paras tekeleeni.
No, se siitä.
Minulla on tässä muutamia pelaajia mielessä joista olen seuraavaksi jotain videota kyhäämässä. Saa katsoa mitä tuleva pitää sisällään....
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Niitä maali- / torjuntavideoita olisi kyllä todella hienoa nähdä. Ihan vinkkinä vaan :).
 

TML

Jäsen
Saku #11 kirjoitti:
Niitä maali- / torjuntavideoita olisi kyllä todella hienoa nähdä. Ihan vinkkinä vaan :).

Torjuntoja en itse jaksa oikein "arvostaa". Arvostaa siinä mielessä että heittäisin niitä highlight pätkiin, johtuen että suuri suuri osa kaikista huippu torjunnoista ovat melkoista tuuria loppupeleissä.

Hienoja harhautuksia minulta löytyy koneelta, niin voisinkin väsäillä tässä vielä ennen vuotta 2006 ainakin yhden kynäily filmin.
 

Kyle

Jäsen
TML kirjoitti:
Torjuntoja en itse jaksa oikein "arvostaa". Arvostaa siinä mielessä että heittäisin niitä highlight pätkiin, johtuen että suuri suuri osa kaikista huippu torjunnoista ovat melkoista tuuria loppupeleissä.

Torjunta videon aattelin kohta julkaistaa, materiaalia on vaan vähän kiven takana, mutta kattotaan nyt millanen tulee.

Tämän kauden lopussa tulee Dustin Brown 05-06 kooste, voin sanoa että melko hyviä pommeja on tiedossa, esimakua löytyy Kings-topic:sta.
 

Mintsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Penguins, Ilves
Minultakin on kohta tulossa ulos "debyytti"-video. Pääosin maaleja ja torjuntoja. Saattaa sekaan muutama pommikin joutua...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös