Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 128 775
  • 563

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Ouzala kirjoitti:
Onko Derek Boogaard vauhdissa? Tiedoston nimestä päätellen on...

Jatkakaa ihmiset näiden pätkien tekemistä!

Boogaard on pian enemmän vauhdissa, kunhan miehen uratarinan kertova kolmen DVD:n paketti saadaan pihalle, siinä on _KAIKKI_ mitä miehestä videolla löytyy, Suomessa jakelu toimii allekirjoittaneen kautta ja siitä enemmän myöhemmin.

Uusi Jäähyaitiokin on valmis ja parhaillaan latailemme sitä ylöspäin, sieltä löytyy pari helmeä myös *maksamaton mainos*
 

Valabik

Jäsen
Cairns kirjoitti:
Boogaard on pian enemmän vauhdissa, kunhan miehen uratarinan kertova kolmen DVD:n paketti saadaan pihalle, siinä on _KAIKKI_ mitä miehestä videolla löytyy, Suomessa jakelu toimii allekirjoittaneen kautta ja siitä enemmän myöhemmin.
Mä voisin varata sellasen paketin omistuskirjoituksilla jos passaa ;)
 

miniloco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä nää tappeluvideot alkaa jo vähän kyllästyttää. Olis mukavaa jos joku tekis esim: venäläisistä taituireista kunnon pitkän pätkän :) Ja taklausvideokin olis mukava. Kusen aina hunajaa, ku katon sen Stevensin pätkän. Tosin kyllä se on totta, että tappeluvideoita on helpoin netistä löytää.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Jos joku olisi niin huippujätkä(muijakin käy) niin tekisi Steve Yzermanista jonkun koostepläjäyksen. Kaikki käy. Maalit, "tappelut" heh, Kohokohdat, mokat. Kunhan saan vaan koneelleni hienon muiston maailman parhaasta kapteenista. Kiitos jo etukäteen.
 

MOHJMTS

Jäsen
You have requested the file Hordi24_-_Laus_paetkae1.wmv (56887258 Bytes). This file has been downloaded 67 times already.
IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account!

You have downloaded 61397 KB. Want to download more?
Get your PREMIUM-Account now! Instant access! (Or wait 28 minutes)

Mitäköhän ihmettä??
En voi enään ladata ilmaiseksi ellen odota puolta tuntia???
Jos joku tietää paremmin niin jos viitsii kertoa mitä oikein tapahtuu...
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Uncle J kirjoitti:
Mitäköhän ihmettä??
En voi enään ladata ilmaiseksi ellen odota puolta tuntia???
Jos joku tietää paremmin niin jos viitsii kertoa mitä oikein tapahtuu...
Johtuu varmaan siitä että FREE-käyttäjille on vissiin rajoitettu latausmäärä tietyn ajan sisällä. Näin ainakin itse ajattelen kun tuo ilmoitus on muutaman kerran tullut.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Joo siitä se kai johtuu.... tunnin aikana saa ladata vain tietyn määrän tiedostoja... mullekkin on tullu toi ilmoitus pari kerta...
 
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HIFK, nhl: vähän kaikkea
Itse olen joskus ajat sitten (olisiko viime keväänä?) tehnyt semmosen puolen tunnin pätkän (maaleja, taklauksia, mokia, torjuntoja, muuta hauskaa). Jääkiekkoon kuulumattomat elementit (tappelu,sikailut) olen jättänyt pois. Tallensin pätkän levylle, kun hankin uuden koneen. Yritän muistaa laittaa sen nettiin jos vain löydän sen jos jotain kiinnostaa...
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
KukaMitäHäh? kirjoitti:
Itse olen joskus ajat sitten (olisiko viime keväänä?) tehnyt semmosen puolen tunnin pätkän (maaleja, taklauksia, mokia, torjuntoja, muuta hauskaa). Jääkiekkoon kuulumattomat elementit (tappelu,sikailut) olen jättänyt pois. Tallensin pätkän levylle, kun hankin uuden koneen. Yritän muistaa laittaa sen nettiin jos vain löydän sen jos jotain kiinnostaa...

Tottakai kiinnostaa :P :P :P
 
Suosikkijoukkue
JYP, Tappara
Hienoja videoita nää kaikki!
Mieluiten katselisin taklaus ja maalikoosteita, mutta tietysti on ymmärrettävää, että tappeluista löytyy ainoistoa paremmin.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Marcelo Nyman kirjoitti:
Tässä on nyt se mun Rob Ray Tribuutti.

http://rapidshare.de/files/8916071/Rob_Ray_Tribute.wmv.html

Alankin tästä heti kokoamaan ensimmäistäni EI tappelu pätkää.

Loistavaa työtä Marcelo! Jälleen kerran. Viimeistään tämä sai minut tajuamaan, että itse siirryn eläkkeelle näistä videohommista, annetaan niiden hoitaa ketkä osaa.

Älä nyt ihmeessä ainakaan kokonaan jätä näitä tappelu videoita, nuo on vain "hajaääniä", missä toivotaan maaleja ym...
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Hordi24 kirjoitti:
Loistavaa työtä Marcelo! Jälleen kerran. Viimeistään tämä sai minut tajuamaan, että itse siirryn eläkkeelle näistä videohommista, annetaan niiden hoitaa ketkä osaa.

Älä nyt ihmeessä ainakaan kokonaan jätä näitä tappelu videoita, nuo on vain "hajaääniä", missä toivotaan maaleja ym...

En tietenkään jätä tappeluita pois! Paitsi seuraavasta videosta. Mutta kun se on valmis, palaan takaisin "raiteilleni" ja alan valmistella jotakin mukavaa tappeluista.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tappeluvideot ne parhaita on! Kuka niitä maaleja kaipaa :-) Myllyjä vaan.


Seuraava tribuutti on tulossa ihan parin päivän sisällä. Tietäis vaan kenestä tehdä. Vaihtoehtoja ovat J.Shelley, K.Oliwa, B.Brown W.Belak ja T.Fedoruk
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Parker27 kirjoitti:
Tappeluvideot ne parhaita on! Kuka niitä maaleja kaipaa :-) Myllyjä vaan.
Kaikilla saa olla mielipiteensä mutta kyllä minä ainakin olen taitokiekon ystäviä ja tykkään katsella eniten hyviä suorituksia siltä alueelta.. Kun ainakin toistaiseksi jääkiekko on maalintekokilpailu.. :-)
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
FlaPa kirjoitti:
Kaikilla saa olla mielipiteensä mutta kyllä minä ainakin olen taitokiekon ystäviä ja tykkään katsella eniten hyviä suorituksia siltä alueelta.. Kun ainakin toistaiseksi jääkiekko on maalintekokilpailu.. :-)

Olen osittais samoilla linjoilla, mutta ei siitä mihinkään pääse että kylmät väreet tulee kun katselee Domia parhaimillaan rokin soidessa.

Sitten se toinen osasto. Etenkin venäläisten pelaajien yksilösuorituksia katsoisi vaikka 24/7, Kovalchukin rannareita, Datsyukin käsiä, Ovechkinin pommeja, Malkinin limutuksia venäjällä... AAH
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Parker27 kirjoitti:
Tappeluvideot ne parhaita on! Kuka niitä maaleja kaipaa :-) Myllyjä vaan.


Seuraava tribuutti on tulossa ihan parin päivän sisällä. Tietäis vaan kenestä tehdä. Vaihtoehtoja ovat J.Shelley, K.Oliwa, B.Brown W.Belak ja T.Fedoruk

Ehdottomasti Brad Brown noista herroista!
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Loistavaa jätkät, näitä lisää ja kansa viihtyy.

Eli kiitokset kaikille vaivan näöstä.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
FlaPa kirjoitti:
Kaikilla saa olla mielipiteensä mutta kyllä minä ainakin olen taitokiekon ystäviä ja tykkään katsella eniten hyviä suorituksia siltä alueelta.. Kun ainakin toistaiseksi jääkiekko on maalintekokilpailu.. :-)

Itse en vastusta kiekkotappeluita, päinvastoin. Mutta yletön kuolaaminen ja henkinen masturbointi näillä ei-niin-merkittävillä ottelutapahtumilla on jotenkin erikoista. Kuin sadomasokismiä kipeimmillään. Jotkut tappelufanit sentään tietävät mistä jääkiekossa oikeasti on kyse. Näköjään kaikki ei.

Niitä maalikoosteita voisi laittaa enemmän. Voisin niitä lataillakin koneelle. Ja taklauksia. :)
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
teemu_s kirjoitti:
Itse en vastusta kiekkotappeluita, päinvastoin.
Niitä maalikoosteita voisi laittaa enemmän. Voisin niitä lataillakin koneelle. Ja taklauksia. :)
En itsekään niitä vastusta.. Onhan niitä välillä hauskakin katsoa, koska kyllähän nekin omalta osaltaan lajiin "kuuluvat".. Mutta ajattelin nyt yrittää omalta osaltani vaikuttaa siihen, että edes joskus näkisi jonkun mukavan taklaus-, maali- ja harhautuspätkän kaikkien niin samanlaisten myllyvideoiden sijaan..
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
...

Parker27 kirjoitti:
Tappeluvideot ne parhaita on! Kuka niitä maaleja kaipaa :-) Myllyjä vaan.


Seuraava tribuutti on tulossa ihan parin päivän sisällä. Tietäis vaan kenestä tehdä. Vaihtoehtoja ovat J.Shelley, K.Oliwa, B.Brown W.Belak ja T.Fedoruk

Laitappas Todd Fedorukkia kehiin.
 

Valabik

Jäsen
Miksi kinata... varmasti tännekin tulee niitä maaleja ja taklauksia ajallaan. Niistä on vaan hieman niukemmin sitä materiaalia kuin tappeluista.

Ja Parker jos et kyhäisi Oliwasta vaan jättäisit hänet minulle ;) huomenna voisin väsätä.

Itsekin kyllä voisin yrittää ainakin yhden maalivideon rakentaa taklauksilla höystettynä... ajallaan ajallaan :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös