Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 128 773
  • 563

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Parker27 kirjoitti:
Hyvältä näyttää Marcelo :-)! Very good... Mut ainakin minulla video loppuu kesken? Ei kestä sitä koko neljää ja puolta minuuttia.

Itse tässä juuri mietin että kenestä pelaajasta tekisin seuraavan tribuutin. Vaihtoehtoja on monia...

Koita vaan keksiä jotain. Laita alku- ja/tai lopputekstit. Hidasta jostain joku huippuhetki siihen. Kyllä se siitä. Älä S**tana ainakaan kajoo Rob Reiskaan. Mulla on siitä just projekti kesken.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En jostain syystä saa laitettua niitä alku ja loppujuttuja. No ehkä en vain osaa :-) Pitää alkaa treenaamaan.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Parker27 kirjoitti:
En jostain syystä saa laitettua niitä alku ja loppujuttuja. No ehkä en vain osaa :-) Pitää alkaa treenaamaan.

Onko sulla joku kuvankäsittely ohjelma esim Photoshop?
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Onko sulla joku kuvankäsittely ohjelma esim Photoshop?

Ei ole mutta enköhän mä sen jostain saa haalittua itselleni :-)
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Parker27 kirjoitti:
Ei ole mutta enköhän mä sen jostain saa haalittua itselleni :-)

Haali ihmeessä. Sillä mä olen tehnyt ne teksit ja sit vaan liittäny ne yhteen pötköön movie makerilla.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Parker27 kirjoitti:
Itse tässä juuri mietin että kenestä pelaajasta tekisin seuraavan tribuutin. Vaihtoehtoja on monia...

Tehkää nyt joku ihmeessä Panthersin kautta-aikojen pitkäaikaisimmasta pelaajasta Paul Lausista! 191 tappelua NHL:ssa, luulisi löytyvän materiaalia ja jos (kun) siellä on jotain mitkä multa puuttuu niin sittenhän voitte laittaa ne erikseen nettiin ladattavaksi :)
 

TML

Jäsen
Koosteisiin olisi mukava saada taklauksia, lähes pelkkien tappelujen sijasta. Voimahyökkääjistä olisi myö mukava nähdä pätkiä työn touhussa.

Ei nyt pyydellä liikoja mutta jos mahdollisuuksia olisi niin kiitollinen olisin.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
....

Hordi24 kirjoitti:
Tehkää nyt joku ihmeessä Panthersin kautta-aikojen pitkäaikaisimmasta pelaajasta Paul Lausista! 191 tappelua NHL:ssa, luulisi löytyvän materiaalia ja jos (kun) siellä on jotain mitkä multa puuttuu niin sittenhän voitte laittaa ne erikseen nettiin ladattavaksi :)

Ei huono idea ollenkaan, mutta katotaan sitä sitten myöhemmin. Mulla on nyt projektina Rob Ray ja suunnitteilla on pienimuotoinen videootti Terry O'Reillystä.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
TML kirjoitti:
Koosteisiin olisi mukava saada taklauksia, lähes pelkkien tappelujen sijasta. Voimahyökkääjistä olisi myö mukava nähdä pätkiä työn touhussa.

Ei nyt pyydellä liikoja mutta jos mahdollisuuksia olisi niin kiitollinen olisin.

Kyllä olen koittanut löytää pelaajista tööttejä yms. tappeluiden lisäksi, mutta niitä tappeluja vaan saa jostain syystä paremmin.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Siinä olis mun eka ja suurella mahdollisuudella myös viimeinen pätkä :)
Kautta - aikojen suosikkipelaajani Paul Laus on tapetilla tässä pätkässä, mutta mitään suurenmoista videota ei kannata odotella joten jos sinulla on hidas kone niin kannattaapi varmaan jättää lataamatta. Noin neljän ja puolen minuutin pätkä kyseessä ja koko oli jotain 50+ megaa(?).
Jätin tahallaan mm. tappelut Rob Rahaautomaattiyhdistystä vastaan välistä, koska osotan, että ne ovat Marcelon pätkässä :)

http://rapidshare.de/files/8809026/Hordi24_-_Laus_paetkae1.wmv.html
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Ei herkele---

Olen kädetön ja munaton.

Kertokaa nyt ihmeessä, miten helvetissä saan nuo videot näkymään. Mulle ei aukea yhtään tämä RapidSharen toimintamenetelmä. Siis ohjatkaa nyt ihan kädestä pitäen, että mistä sieltä löydän pätkänne?

Ja anteeksi tyhmyyteni.
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
JVR kirjoitti:
Olen kädetön ja munaton.

Kertokaa nyt ihmeessä, miten helvetissä saan nuo videot näkymään. Mulle ei aukea yhtään tämä RapidSharen toimintamenetelmä. Siis ohjatkaa nyt ihan kädestä pitäen, että mistä sieltä löydän pätkänne?

Ja anteeksi tyhmyyteni.

Painat linkkiä --> aukeaa ikkuna, jossa vedät palkin ihan alas asti. Siellä on 2 vaihtoehtoa, PREMIUM ja Free vierekkäin. Niistä valitset "Free"n. Aukeaa jälleen uusi ikkuna --> vedät jälleen palkin alas, jolloin näet tekstin: "Download-Ticket reserved. Please wait ? seconds.". Taitaa olla aluksi joku 50 sekuntia. Tämän jälkeen aika alkaa juoksemaan ja kun se on loppunut niin painat linkkiä, tai jos ei niin toimi niin pitäs toimia kun syötät sen koodin mikä siinä näkyy siihen tyhjään kenttään ja painat "start downloading"...
Harvinaisen epäselvä selitys, mutta yritä nyt noin.
 

Berezin94

Jäsen
Korjatkaa jos olen missannut jotain, mutta.. Olisi äärimmäisen kivaa, jos malttaisitte kiireltänne tehdä vähän maali/torjunta-koosteita, ei tappelut ja taklauksetkaan pahaksi olisi. Joistain pelaajista, tietyn kansalaisista pelaajista ym.

Ei sillä on tappelutkin kivoja, mutta ettei pelin tarkoitus unohtuisi. :)
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
znake- kirjoitti:
Korjatkaa jos olen missannut jotain, mutta.. Olisi äärimmäisen kivaa, jos malttaisitte kiireltänne tehdä vähän maali/torjunta-koosteita, ei tappelut ja taklauksetkaan pahaksi olisi. Joistain pelaajista, tietyn kansalaisista pelaajista ym.

Ei sillä on tappelutkin kivoja, mutta ettei pelin tarkoitus unohtuisi. :)

Olen täysin samaa mieltä kanssasi znake-.... olisi kiva nähdä vähän hienoja maaleja ja torjuntoja välillä... vaikka eihän noissa tappelu koosteissa ole mitään valittamista :D, mutta vaihteen vuoksi....
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
Mulla on noiden taklaus-, maali- ja torjuntakoosteiden kanssa sellainen ongelma että ei oikein ole materiaalia niiden kasaamiseen. On tullut noita tappeluja vaan haalittua.
Mutta lupaan saada vuodenvaihteeseen yhden EI tappelu pätkän valmiiksi.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Marcelo Nyman kirjoitti:
Mulla on noiden taklaus-, maali- ja torjuntakoosteiden kanssa sellainen ongelma että ei oikein ole materiaalia niiden kasaamiseen. On tullut noita tappeluja vaan haalittua.
Mutta lupaan saada vuodenvaihteeseen yhden EI tappelu pätkän valmiiksi.

Hyvä, Kiva, Kiitos :D
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Georges Laraquen video valmistuu tämän yön aikana. Paljon hyviä tappeluita tiedossa joten olkaa valmiina :-)
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parker27 kirjoitti:
Georges Laraquen video valmistuu tämän yön aikana. Paljon hyviä tappeluita tiedossa joten olkaa valmiina :-)

Jos viitsit, niin laita heti jakoon. En taida yöllä nukkua, kun tulee tuo pelikin taas telkkarista.

Kiitos jo etukäteen hyvästä videosta.
 

jaakkoj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä! Tuo oli juuri sitä mitä toivoin. On se Laraque vaan kova äijä. Ja kooste oli loistava! Mitenkäs, onko Sami Heleniuksen otteista tulossa jonkin näköistä koostetta?
 

Valabik

Jäsen
Perhana kun vastustaa nyt Movie maker :( Koko ajan pukkaa virheraporttia ja sulkee itteensä...

Mutta siitä huolimatta taistelen ja tunnin sisään saatte seuraavan luokattoman hilight videon ulottuvillenne :)
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös