Itse tehdyt kooste/kokoelmavideot

  • 129 142
  • 563

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
ok. Valabik. Saat pitää Oliwan :-)

Menee hermot tuon bugipaska windows movie makerin kanssa. Pitää etsiä parempi ohjelma.
 
Viimeksi muokattu:

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Kommentoidaan.

Marcelo Nyman kirjoitti:
Ainiin. Muistakaa kommentoida!!!

Ehkä on parempi että pysyt siellä tappelukoosteiden parissa. Näihin pätkiin voisi harkita, jos mahdollista, alkuperäistä selostusta taustalle. Se toisi paremmin esille pelin intensiteetin kuin väkinäinen munakarvahevi.

Ihan kiva kyhäelmä.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cairns kirjoitti:
Jos nyt minäkin, kun ei untakaan saanut niin ajattelin jakaa joulumieltä kaikille.

http://rapidshare.de/files/9193288/xmasfights.wmv.html

"There's no more fighting, it's so exciting babe..."


Hyvää työtä Cairnsilta jälleen kerran. Oikein hauska pätkä. Tuli ihan joulumielelle :)... Mikä on muuten biisi joka soi taustalla?
 

TML

Jäsen
Huomenna pyöräytän sitten ilmoille pommivideon jossa löytyy jytyä. Noviisi olen tälläisten tekeleiden kanssa joten ottakaa se huomioon.
Pätkässä on pommeja muutaman kauden takaa ja loppuun on koottu lyhyt mutta erittäin kuvaava ja ytimekäs pätkä eräästä "loistavasta" suomalais-pakista. Oululaiset nauttikaa. Mutta huomenna vasta. ;)
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kun olen vähän hukassa, voisiko joku neuvoa minua, miten tuolta rapidsharesta ladataan videoita... Tekis mieli päsätä kattelemaan videoita. Ensin vaan täytyis saada ladattua ne.
 

Marcelo Nyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal, Calgary
...

Doaner kirjoitti:
Älä nyt.... Minusta ainakin toi oli tosi hyvä... tee nyt ihmeessä uusi jossain vaiheessa :D

Kiitoksia PALJON!!!!
Ensimmäinen positiivinen palaute kyseisestä videootista tällä sivustolla.
Laitetaan asia harkintamyssyyn "keräämään voimia".
 

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Kummeli kirjoitti:
Kun olen vähän hukassa, voisiko joku neuvoa minua, miten tuolta rapidsharesta ladataan videoita... Tekis mieli päsätä kattelemaan videoita. Ensin vaan täytyis saada ladattua ne.
Hordi24 kirjoitti:
Painat linkkiä --> aukeaa ikkuna, jossa vedät palkin ihan alas asti. Siellä on 2 vaihtoehtoa, PREMIUM ja Free vierekkäin. Niistä valitset "Free"n. Aukeaa jälleen uusi ikkuna --> vedät jälleen palkin alas, jolloin näet tekstin: "Download-Ticket reserved. Please wait ? seconds.". Taitaa olla aluksi joku 50 sekuntia. Tämän jälkeen aika alkaa juoksemaan ja kun se on loppunut niin painat linkkiä, tai jos ei niin toimi niin pitäs toimia kun syötät sen koodin mikä siinä näkyy siihen tyhjään kenttään ja painat "start downloading"...
Harvinaisen epäselvä selitys, mutta yritä nyt noin.
Eli aihetta käsitelty tässä ketjussa ennemminkin.. En turhaa jaksa itse kirjoittaa niin lainaan Hordilta..
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Marcelo Nyman kirjoitti:
Kiitoksia PALJON!!!!
Ensimmäinen positiivinen palaute kyseisestä videootista tällä sivustolla.
Laitetaan asia harkintamyssyyn "keräämään voimia".

Hyvä Hyvä :p
 

peikko#13

Jäsen
Strelec kirjoitti:
Tässä ois tämmönen omatekoinen video Martin Brodeurista.
http://rapidshare.de/files/9099368/Martin_Brodeur.wmv.html
Tein tämän, "yllätys yllätys", Windows Movie Makerilla.

Ihan asiallinen tekele. Hienoja torjuntoja oli liuta löytynyt videolle, tosin huipputorjuntoja Martin tuottaa siihen malliin, että materiaalia luulisi löytyvän vaikka pitempäänkin pätkään[hymiö]. Kuka oli Islander#17, joka joutui alistumanaan Brodeurin hanskan edessä? Koko ajan katsoessa odotin milloin maali(Brodeurin tekemä) tulee, ja loppuunhan se kruunuksi komeasti tuli. Lisää näitä.
 

Strelec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Maalivahdit
peikko#13 kirjoitti:
Ihan asiallinen tekele. Hienoja torjuntoja oli liuta löytynyt videolle, tosin huipputorjuntoja Martin tuottaa siihen malliin, että materiaalia luulisi löytyvän vaikka pitempäänkin pätkään[hymiö]. Kuka oli Islander#17, joka joutui alistumanaan Brodeurin hanskan edessä? Koko ajan katsoessa odotin milloin maali(Brodeurin tekemä) tulee, ja loppuunhan se kruunuksi komeasti tuli. Lisää näitä.
Kyllähän sitä materiaalia Brodeur videoihin löytyy sivulta: http://www.martinbrodeur.net/ , en vaan jaksanut katsoa kaikkia läpi ja valita parhaita, koska sivustolta löytyy yli 200 videota. Islandersin pelaaja on luultavasti Shawn Bates ,joka on pelannut ainakin pitempäänkin Islandersissa (2001->). Voisi sitä tehdä videon jossa on kaikkia hienoja torjuntoja mitä sattuu löytämään mutta siihen voisi käyttää hieman enemmän aikaakin.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

TML

Jäsen

Loistava pätkä! Niinimaa homma kyllä nauratti :D

Hieno pätkä! Ja tuo Niinimaa-juttu oli loistava! Jos pitää jotain negatiivista löytää niin valitsemasi musiikki ei mielestäni toiminut kovin hyvin.

Kiitosta vaan palautteesta. Musiikkiin olisin tosiaankin voinut ehkä enemmänkin panostaa. Varsinkin musiikin laitto oikeisiin kohtiin oli amatööri tasolla. Ensi kerralla parempaa pätkää sitten varmaankin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös