Oliskos se Rocky IV:n "Training Montage". Linkki biisin YouTube-linkkiin ja alkaa noin 15 sekunnin kohdilla: Vince Dicola - Training Montage (Rocky IV)
Ei valitettavasti, kuten viestissä totesin. Joku muu siis kyseessä.Oliskos se Rocky IV:n "Training Montage". Linkki biisin YouTube-linkkiin ja alkaa noin 15 sekunnin kohdilla: Vince Dicola - Training Montage (Rocky IV)
Menee vähän ohi aiheen, mutta eikö se hallin ruoka ole juuri Liipon aikana ollut hyvää ja suureen yleisöön menevää?
Itse kävin pari kertaa tuolloin ja tykkäsin ja tupa oli täynnä.
Hänen ongelmansa oli käsistä lähteneet raaka-ainekulut. Ruoka oli liian laadukasta tuollaiseen buffettiin.
Ehkä aika kultaa muistot, mutta itselle jäi muistukuva että Liipon aikana sapuska oli ainakin tavanomaista lounasruokaa parempaa. Joitain kertoja tuli käytyä ja myös sittemmin kun Liipo tuolta pois potkittiin. Nyt ei hetkeen, muuten kuin pelien yhteydessä pari kertaa ja nyt tuo alkaa vastaamaan perusbuffettia mutta ei hallilla nyt mitään fine diningia kukaan kai oletakaan saavansa.
Kertokaas viisaat, minkä firman oudon näköinen logo koristaa jäähallin keskiympyrää? Logossa ei ole nimiselitettä..
Warrior.
Tuli mieleen, että sen jälkeen kun viime vuonna lanseerattiin tämä Iso. Paha. Mäki Ässät on mutulla hävinnyt kotona useammin kuin voittanut. Vaihtoon ja uutta tilalle.
Warrior.
Mikä tämä Warrior on? Warrior.fi ei toimi ja google antaa hakutulokseksi elokuvan, sarjoja ja pelejä? Outoa ettei tuota heidän mainostaan ole selitetty teksteillä kun epäilen että 90% hallilaisista on yhtä pihalla kuin minä. :-)
Warrior on siis varustemerkki siinä missä Bauer tai mikä tahansa muukin.
www.warriorhockey.com - jos haluaa tutustua tarkemmin.
Kauden ensimmäinen peli kun hallin palvelut toimivat moitteettomasti. Kaljaa sai 2min jonotuksella ja ruuhkaa ei käytävillä ollut. Näin sen kuuluisi toimia joka pelissä!
Eilen Amorphiksen keikalla, omasta mielestä oikeinkin onnistunut ilta. Porukkaa paikalla kivasti, lisää olisi mahtunut, tuskin tuo nyt persnettoa tuotti.
Väkimäärästä ei tosiaan ole tietoa. Lisää olisi mahtunut kyllä yleisöä, mutta paikkana Isomäen Pyhättö on oikein oivallinen tämänkaltaisiin tapahtumiin. Toivottavasti jatkossakin tullaan Areenalla kuulemaan myös tätä raskaampaa kalustoa.
Paikalla olleena tunsin suurta iloa ja ylpeyttä siitä, miten hienolta heidän halli näytti ja toimi konserttipaikkanakin
Sai olla missä vain, ei ollut numeroituja paikkoja.Oliko istumapaikatkin numeroituja paikkoja vai saiko mennä mihin vain?
Itse olin Helsingissä katsomassa Slayeria ja siellä kyllä riitti väkeä, hommat eivät oikein toimineet niin kuin olisivat voineet mutta se on eri ketjun asiaa.
Sai olla missä vain, ei ollut numeroituja paikkoja.