Tässä synkässä talousahdingossa on hieman katsottava pieniäkin tekijöitä tulosten takana ja asiassa tullaan areenan myyntipalveluihin. Tiedän, että on huono yhden harjoitusottelun perusteella vetää johtopäätöksiä enkä niin teekään, mutta on silti pakko mainita perjantaisesta riman alituksesta asiakaspalvelussa. Harjoitusottelu, perjantai-ilta ja asiakkaita 1100 ja risat niin miten palvelee Ässät paikalle vaivautuneita asiakkaitaan?
-2 myyntipistettä, josta sai makkaraa, munkkia, kahvia ym. Väki alkoi jonottamaan ensimmäisellä erätauolla ja vielä toisen erän loppupuolella jonon häntä seisoo lapsineen odottamassa omaa vuoroaan.
-1 paikka, mistä saa olutta ja sielläkin haluton&kyvytön jätkä tiskin takana. Jono kiemurteli pitkin sporttibaaria niin pitkänä, että päätin juoda olutta vasta kotona.
Suoraan sanoen aivan vitunaikanen suoritus Ässiltä, vaikka kuinka on harkkapeli kyseessä. Tämä oli aika huono mainos niille, jotka olivat lapsineen paikalle saapuneet. Niille lapsille on samantekevää, onko kyseessä liiga- vai harkkamatsi -sama elämys tavallaan ja vanhemmat luonnollisest tulevat kun liput ovat halvempia/ilmaisia, mutta se että vietät puolet ajasta jonottamassa kakaroille nakkia ja munkkia alkaa vituttamaan jopa vapaan kasvatuksen kannattajaa.
Kuten totesin kyseessä oli vaan harkkapeli, mutta sekin vedettiin aivan vihkoon. Samoin koko viime kausi vedettiin tällä osastolla vihkoon. Pääosa lipuista oli myyty netissä ennakkoon ja siihen määrään olisi PITÄNYT OSATA varautua paremmin.
Toivon todella, että nyt kun siellä on Vilkunan kaltainen ravintola- ja tapahtumapalveluiden ammattilainen niin jälkikin on sen mukaista. Lopulta myynti on hyvin pitkälle kiinni siitä paljonko kaljaa(ja muuta shittiä) ehditään myymään ja kuinka moni sitä viitsii jonottaa. UGH OLEN PUHUNUT!