Tässä synkässä talousahdingossa on hieman katsottava pieniäkin tekijöitä tulosten takana ja asiassa tullaan areenan myyntipalveluihin. Tiedän, että on huono yhden harjoitusottelun perusteella vetää johtopäätöksiä enkä niin teekään, mutta on silti pakko mainita perjantaisesta riman alituksesta asiakaspalvelussa. Harjoitusottelu, perjantai-ilta ja asiakkaita 1100 ja risat niin miten palvelee Ässät paikalle vaivautuneita asiakkaitaan?
-2 myyntipistettä, josta sai makkaraa, munkkia, kahvia ym. Väki alkoi jonottamaan ensimmäisellä erätauolla ja vielä toisen erän loppupuolella jonon häntä seisoo lapsineen odottamassa omaa vuoroaan.
-1 paikka, mistä saa olutta ja sielläkin haluton&kyvytön jätkä tiskin takana. Jono kiemurteli pitkin sporttibaaria niin pitkänä, että päätin juoda olutta vasta kotona.
Suoraan sanoen aivan vitunaikanen suoritus Ässiltä, vaikka kuinka on harkkapeli kyseessä. Tämä oli aika huono mainos niille, jotka olivat lapsineen paikalle saapuneet. Niille lapsille on samantekevää, onko kyseessä liiga- vai harkkamatsi -sama elämys tavallaan ja vanhemmat luonnollisest tulevat kun liput ovat halvempia/ilmaisia, mutta se että vietät puolet ajasta jonottamassa kakaroille nakkia ja munkkia alkaa vituttamaan jopa vapaan kasvatuksen kannattajaa.
Kuten totesin kyseessä oli vaan harkkapeli, mutta sekin vedettiin aivan vihkoon. Samoin koko viime kausi vedettiin tällä osastolla vihkoon. Pääosa lipuista oli myyty netissä ennakkoon ja siihen määrään olisi PITÄNYT OSATA varautua paremmin.
Toivon todella, että nyt kun siellä on Vilkunan kaltainen ravintola- ja tapahtumapalveluiden ammattilainen niin jälkikin on sen mukaista. Lopulta myynti on hyvin pitkälle kiinni siitä paljonko kaljaa(ja muuta shittiä) ehditään myymään ja kuinka moni sitä viitsii jonottaa. UGH OLEN PUHUNUT!
Tässä tuo olikin lähes kaikki sama mitä tuli perjantaina huomioitua. Mutta toistelen nyt tätä kuitenkin, eli kyllä suoraan sanoen vitutti lähes kaikki ko. tapahtumassa, kun sinne pojan kanssa tuli lähdettyä. Ensiksi numeroidut paikat harjoitusotteluun, pari aikuisten lippua ja 6v ilmaiseksi, jolle ei tietenkään tule lippua/paikkaa, eli jos joku haluaa välttämättä istua siihen kahden maksetun jakkaran jatkoksi, niin aletaan arpomaan pikkujäbälle istumapaikkaa. Katsomoista olivat siis käytössä A- & D-katsomo. Ei jaksaisi tuota tuolileikkiä, ei yhtään. Varmaan joo järkkäreissä ja mahdollisissa siivouskuluissa jotain säästöä pitää vain osa hallia käytössä, sinällään ymmärrettävää.
Tästä päästäänkin tuohon kioskitoimintaan, jossa oli myös mukavasti säästetty henkilökunnassa. Ihan oikeasti, paljonko tapahtuma olisi mennyt pakkaselle, jos siellä nyt olisi vahingossa ollut vaikka pari ihmistä liikaa myymässä tavaraa kioskilla? Olisi kuitenkin jäänyt kuva toimivasta myynnistä, nyt homma oli täysin naurettavaa, puolen tunnin jonon lisäksi myynnissä oli melko paljon "Ei oo -kamaa", jotkut popparit ja sipsit pusseissaan varmaan hillittömän vaikeaa kamaa saada hyllyyn.
Itku meinaa tulla kun miettii muutaman vuoden taa remonttiin, mikä oli aika hillitön puristus saattaa halli pelikelpoiseksi niinä lyhyinä taukoina, kun jää oli pois ja pelejä saatiin hieman lykättyä. On aivan saatanan surullista seurata tuota puuhailua, kun tuntuu että jopa silloisista remonttijätkistä lähes jokaisesta löytyy enemmän intohimoa ja sydäntä saada halli toimimaan, jos vertaa näihin ytimessä oleviin tahoihin.. ..puhumattakaan suuresta määrästä faneja, joille Ässät on aivan käsittämättömän suuri ja tärkeä asia. Voi olla, että se patasydän noissa hommissa ohjaisi väärille urille ja liikaa tunnepohjaiseen toimintaan, mutta ammattitaitoiset ihmiset nyt ainakin pitäisi löytää noihin hommiin.
Luulen, että minulla jää nyt kausikortti ostamatta ja käyn ehkä jonkun satunnaisen pelin perhelipulla, kovin kiinnostus käydä hallilla on vaan mennyt, tämä olisi tapahtunut ehkä siinäkin tapauksessa että hallilla kaikki toimisi moitteetta. Aika aikaansa kutakin, nyt ei ole aikaa jokaiseen matsiin, edes puoliin. Toki katselen pelit Telian palvelusta, toivottavasti Ässät saa sitä kautta osansa.