Iron Maiden

  • 409 628
  • 2 266

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ilmeisesti pitää mennä yhdessä myyjän kanssa keikalle? Eikös jälleenmyynti ole sallittu vain lippu.fi omassa fansalessa? Vai myydäänkö että virallisesti ovh ja pimeenä pari sataa päälle?

Kyllä sen voi siirtää toiselle ilman Fansaleakin. Virallinen myynti onnistuu vain Fansalessa mutta on siellä sovelluksessa myös siirrä lippu kohta suoraan esimerkiksi sen takia jos vaikka Matti on Tiinan setä ja ostanut Tiinalle lipun lahjaksi niin eihän silloin sitä lippua myydä vaan annetaan Tiinalle. Ei kukaan sitä voi teitää että sirrätkin sen vaikka Pekalle jota et tunne ja otat lipusta esimerkiksi 500 vaikka se maksoi 120. Eli kyllä se systeemi mahdollistaa ihan samalla tavalla härskin toiminnan.

Jotkut ostaa toisilta näitä lippuja nyt. Ei sitä lippua voi siirtää ennen kesäkuuta toiselle joten siihen pitää vaan luottaa että saat lipun siltä randomilta silloin kesällä. Mahdollista on että se Mauri Mikkelistä huijaa eikä sillä olekaan mitään lippua.

Fansalessa mitää riskiä ei ole. Lippu tulee kyllä jossain vaiheessa ennen keikkaa. Lisäksi se ottaa palkkion jo kertaalleen ostetusta lipusta uudelleen eli myyjä saa vähemmän kuin mitä lippu on maksanut ja olikohan niin että ostajakin maksaa vähän enemmän kuin mitä lippu olisi alunperin maksanut.
 
Viimeksi muokattu:

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin piruuttani ilmiantamassa noi huuto netin trokaus ilmoitukset ylläpidolle.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kävin piruuttani ilmiantamassa noi huuto netin trokaus ilmoitukset ylläpidolle.
Minä olen samaa tehnyt niin mulle tuli viestiä sieltä ylläpidolta että jos siellä esimerkiksi näille myyjille kettuilee lähtee multa oikeudet kommetoida mitään sinne ja en voi siellä itse myydä mitään eli lähtee tunnukset. Huuto.netille on ihan sama ilmeisesti myydäänkö se lippu satasella vai tonnilla. Sillee ne niihin hintoihinkin kommentoi että mitä se muille kuuluu.

Ne tyypit elää tolla hommalla ja ei näe siinä mitää väärää. Kerran otin yhteyden tämmöiseen trokariin niin se laittoi mulle että tässä on kysynnän ja tarjonnan laki eikä tässä ole mitään väärää. Niin ja oli suunnillee että mitä piipität sut pitäisi hakata.

Nytkin siellä ne veijarit joilla lippujen hinnat 380,00€ ja 250,00€ on ostaneet useamman lipun kerralla eli ihan hyötymistarkoituksella ne on ostettu. Takakentälle neljä lippua 250,00€ kpl ja eteen viisi 380,00€ kpl
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä olen samaa tehnyt niin mulle tuli viestiä sieltä ylläpidolta että jos siellä esimerkiksi näille myyjille kettuilee lähtee multa oikeudet kommetoida mitään sinne ja en voi siellä itse myydä mitään eli lähtee tunnukset. Huuto.netille on ihan sama ilmeisesti myydäänkö se lippu satasella vai tonnilla. Sillee ne niihin hintoihinkin kommentoi että mitä se muille kuuluu.

Ne tyypit elää tolla hommalla ja ei näe siinä mitää väärää. Kerran otin yhteyden tämmöiseen trokariin niin se laittoi mulle että tässä on kysynnän ja tarjonnan laki eikä tässä ole mitään väärää. Niin ja oli suunnillee että mitä piipität sut pitäisi hakata.

Nytkin siellä ne veijarit joilla lippujen hinnat 380,00€ ja 250,00€ on ostaneet useamman lipun kerralla eli ihan hyötymistarkoituksella ne on ostettu. Takakentälle neljä lippua 250,00€ kpl ja eteen viisi 380,00€ kpl
Katoppa tuon kaverin myyntihistoria. Siellä on vuosien varrella yli 3000 palautetta annettu ja äkkisilmäyksellä kaikki konserttilipuista. Viimeisimmät suljetut 500 kohdetta kaikki lippuja.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Katoppa tuon kaverin myyntihistoria. Siellä on vuosien varrella yli 3000 palautetta annettu ja äkkisilmäyksellä kaikki konserttilipuista. Viimeisimmät suljetut 500 kohdetta kaikki lippuja.
Juu tuo mm. sellainen heppu mikä tekee tuolla hommalla tiliä. Muistaakseni tuohonkin kerran otin yhteyttä että näetkö tuossa hommassa mitään väärää. Ei kuulemma näe ja oli sitä mieltä että kun porukka näitä kerta ostaa niin hän sitten myös niitä kovemmalla hinnalla myy.

Verotonta tuloahan tuo myös on. Ei noita mihinkään ilmoiteta ja voitto voi olla vaikka neljäsataa jostakin lipusta.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juu tuo mm. sellainen heppu mikä tekee tuolla hommalla tiliä. Muistaakseni tuohonkin kerran otin yhteyttä että näetkö tuossa hommassa mitään väärää. Ei kuulemma näe ja oli sitä mieltä että kun porukka näitä kerta ostaa niin hän sitten myös niitä kovemmalla hinnalla myy.

Verotonta tuloahan tuo myös on. Ei noita mihinkään ilmoiteta ja voitto voi olla vaikka neljäsataa jostakin lipusta.
Saatan olla mulkku mutta kävin täyttämässä verottajan sivuilla ilmiantolomakkeen tyypistä. Tuskinpa johtaa mihinkään kun pelkkä nimimerkki tiedossa, mutta kansalaisvelvollisuus täytetty.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Juu tuo mm. sellainen heppu mikä tekee tuolla hommalla tiliä. Muistaakseni tuohonkin kerran otin yhteyttä että näetkö tuossa hommassa mitään väärää. Ei kuulemma näe ja oli sitä mieltä että kun porukka näitä kerta ostaa niin hän sitten myös niitä kovemmalla hinnalla myy.

En mä näe tuossa mitään ongelmaa. Eihän noilta ole pakko kovalla hinnalla mitään ostaa. Ostajan tyhmyyttä jos tuollaisia hintoja maksaa. Takkiin ottaa myyjä jos liput käteen jää.

Ainut tuossa on toki se että joku jää keikalle pääsemättä kun trokarit noita rohmuaa mutta onhan noissa jo rajoitteita montako voi ostaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Voihan tuo olla ehkä lain puitteissa hyväksyttyä toimintaa, mutta silti ihan perseestä. Sama tyyppi kyttää euronkuvat silmissä keikkalippuja joiden tietää menevän nopeasti loppuun, nappaa omansa kenties ennakkomyynneistä ja myy sitten noita systemaattisesti eteenpäin isolla voitolla niille faneille jotka halusivat alunperin tuonne keikalle. Vuositasolla voitot ovat varmasti tuhansia euroja, vaikka mukaan mahtuu varmasti myös pilettejä joita ei saa kaupaksi.

Pardon my French, mutta mulkku mikä mulkku.
 

axe

Jäsen
Jos on kyse nimimerkistä jonka alkukirjaimet on c.o.g., niin ei se kyllä ihan puhtain jauhoin noita lippuja trokaa. Jotain tanskanmaanmätää siinä on takana. Ite tutkin jo kymmenen vuotta sitten, kun trokasi lippuja Tapparan finaalipeleihin, ja saattoi olla vielä päivää ennen peliä yli 20 lippua tarjolla eikä taatusti kaikkia ostettu. Luulisi että tekee siis isoja tappioitakin, mutta eipä taida tehdä. Joku supervarauskikkailu siellä on, että se pystyy pitämään noita holdissa ja ostaa pois vasta kun saa trokausuhrin langoille. Tai en tiedä, voihan se olla vähän niinku vedonlyöntiä, että you win some, you lose some, ja isoilla voitoilla pystyy händläämään sitten käsiin jäänet lappusetkin.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
En mä näe tuossa mitään ongelmaa. Eihän noilta ole pakko kovalla hinnalla mitään ostaa. Ostajan tyhmyyttä jos tuollaisia hintoja maksaa. Takkiin ottaa myyjä jos liput käteen jää.

Ainut tuossa on toki se että joku jää keikalle pääsemättä kun trokarit noita rohmuaa mutta onhan noissa jo rajoitteita montako voi ostaa.
Juu mutta harva tarvitsee itselleen tai lähipiiriilleen kahdeksaa lippua ja sen nuo trokarit yleensä ostaa. Tai sitten kai niitä saa jotenkin kepluteltua että ostaa vaikka useamman eri kerran sen kahdeksan lippua.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Voihan tuo olla ehkä lain puitteissa hyväksyttyä toimintaa, mutta silti ihan perseestä. Sama tyyppi kyttää euronkuvat silmissä keikkalippuja joiden tietää menevän nopeasti loppuun, nappaa omansa kenties ennakkomyynneistä ja myy sitten noita systemaattisesti eteenpäin isolla voitolla niille faneille jotka halusivat alunperin tuonne keikalle. Vuositasolla voitot ovat varmasti tuhansia euroja, vaikka mukaan mahtuu varmasti myös pilettejä joita ei saa kaupaksi.

Pardon my French, mutta mulkku mikä mulkku.
Samaa mieltä mutta tosiaan vetää porot nokkaan jos sitä yrittää ojentaa. Jostain syystä huuto.netiä ei tuollainen kiinnosta yhtään vaikka pyytäisi satasen lipusta kaksi tonnia.
 
Noin 80 lippua myymättä Stadikalle. Onpa hienoa, että papat myyvät vielä täyteen.

Onneksi tuli itse ostettua presalesta jo lippu kentän etuosaan.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tuosta trokarista vielä vaikka menee ohi aiheen. Diilaa myös lippuja suosittuihin musikaaleihin, lätkäpeleihin ja ties mihin tapahtumiin. Kaikkiin lyö ison katteen ja yleensä aina älyää hamstrata lippuja semmoisiin juttuihin joiden tietää myyvän loppuun
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Noin 80 lippua myymättä Stadikalle. Onpa hienoa, että papat myyvät vielä täyteen.

Onneksi tuli itse ostettua presalesta jo lippu kentän etuosaan.
Nyt katsoin niin jotain parikymmentä lippua on enää myynnissä Lippu. fi kautta. Vissiin kaikki sieltä täältä ja vierekkäin ei ole paikkoja. Ilmeisesti kattamattomat katsomot ei ole käytössä/myynnissä ollenkaan. Ne on kokonaan punaisina kun muut ovat nyt harmaana koska suunnilleen myyty loppuun.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Hyvin meni liput ja huomaa, että kyllä tietty musiikki vaan edelleen katsomot täyttää. 16 v pojan kanssa tulossa keikalle ja hienoa, että tuokin kuuntelee kunnon musaa, eikä mitään lökäpöksypaskaa, jota musiikiksi kutsutaan. Saa nähdä mitä muita keikkoja vielä olisi tulossa kesälle.
En edes muista, kuinka mones kerta on, kun Maidenin keikalle menen. Ensimmäinen oli joko 1995 tai 1996 Kulttuuritalolla.
 

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Hyvin meni liput ja huomaa, että kyllä tietty musiikki vaan edelleen katsomot täyttää. 16 v pojan kanssa tulossa keikalle ja hienoa, että tuokin kuuntelee kunnon musaa, eikä mitään lökäpöksypaskaa, jota musiikiksi kutsutaan. Saa nähdä mitä muita keikkoja vielä olisi tulossa kesälle.
En edes muista, kuinka mones kerta on, kun Maidenin keikalle menen. Ensimmäinen oli joko 1995 tai 1996 Kulttuuritalolla.
Huhuja liikkuu että Rolling Stones tai U2 ja mahdollisesti Bruce Springsteen uudestaan. Brucea ilmeisesti mankunut suoraan erittäin aktiivinen Suomalainen faniryhmä panostamalla Livenationia
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Huhuja liikkuu että Rolling Stones tai U2 ja mahdollisesti Bruce Springsteen uudestaan. Brucea mankunut suoraan erittäin aktiivinen Suomalainen faniryhmä panostamalla Livenationia
Rollareita voisi mennä katsomaan. Se on tullut nähtyä kanssa joskus 1990-luvun lopulla Stadikalla ja onhan Keith Richards kyllä varsinainen kävelevä lääkeinstituutti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös