Iron Maiden

• 437 972
  • 2 432

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ensi vuoden settilistaspekulaatiosta sen verran, että uskon sinne mahtuvan useammankin mielenkiintoisen veisun, eli tuskin ihan tylsimmällä greatest hits -kaavalla vetävät. Eli siinä mielessä ei ole tarkoitus kuulostaa mitenkään pessimistiltä; Brucen videovihjailujen suhteen olisin kuitenkin vielä hieman maltillinen, sillä tuo lause- ja sanamuoto oli vähän kryptinen:

"It's gonna be really, really cool! I'm really looking forward to it. We're gonna be doing stuff we've never, ever done before, and it'll be a setlist for the ages."

"Doing stuff" viittaa kyllä usein tällaisissa yhteyksissä nimenoman biisien soittamiseen, mutta yhtä lailla se saattaa viitata tästä ensi vuoden spektaakkelista puhuttaessa myös show-elementteihin, etenkin kun settilistaosuus oli tuolleen eriteltynä ("and it'll be a setlist for the ages").

No, Future Past -kiertueella toki nähtiin Alexander the Greatin livedebyytti ja en sinänsä pidä ollenkaan mahdottomana, etteikö joku vastaava temppu tulisi myös tulevan vuoden kiertueelle, mutta siellä on jo aiemminkin soitettua materiaalia tyrkyllä jonoksi asti (Rime of the Ancient Mariner, Remember Tomorrow, Infinite Dreams, Killers jne.) joten kovin montaa, jos yhtäkään, varsinaista livedebyyttiä en odota tulevaksi.

Mutta iloisesti toki yllätyn, jos näin käykin!
Veikkaan itse että siellä joku tämmöinen varmasti nytkin on mitä ei ole ikinä soitettu ja veikkaan että se on Only The Good Die Young mistä Harris on jo aiemmin höpissyt. Luulen että muut on sitten hittejä/vakionumeroita ja ehkä jotain harvemmin soitettuja kuten esimerkiksi nyt vaikka joku Remember Tomorrow.

Julisteesta kyllä osa vetää johtopäätöksiä että siellä on myös Total Eclipse ja Sun and Steel mutta saas nähdä.

Randalf

Jäsen
Julisteesta kyllä osa vetää johtopäätöksiä että siellä on myös Total Eclipse ja Sun and Steel mutta saas nähdä.

Joo, Bruce on toisinaan Total Eclipseä nostanut esiin sellaisena aliarvostettuna biisinä ja muistaakseni joskus todennut, että olisihan se kiva livenäkin vetää, mutta toki näitä olisi hienoa soittaa livenä -kommentteja löytyy lukuisista biiseistä ja siihen standardipituiseen settilistaan ne kaikki ei toki koskaan tule mahtumaan. Total Eclipse on kyllä näistä harvinaisimmista vaihtoehdoista oikeasti ihan mahdollisuuksien rajoissa juurikin siksi, että sitä on tuoreeltaankin nostettu esiin ja olihan tuo ihan vakionumero Beast on the Road -kiertueen setissäkin aikanaan, joten kyse ei varsinaisesti olisi edes mistään Alexanderin tapaisesta "poikkeuksesta sääntöön"!

Only the Good Die Young olisi kyllä huikea veto ja ylipäätään ihme juttu, ettei sitä aikanaan treenattu livesettiin, mutta nythän tuonkin virheen vois korjata - kuten myös Infinite Dreamsin poisjäännin Maiden England -rundilta!

Toivotaan, toivotaan!

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Joo, Bruce on toisinaan Total Eclipseä nostanut esiin sellaisena aliarvostettuna biisinä ja muistaakseni joskus todennut, että olisihan se kiva livenäkin vetää, mutta toki näitä olisi hienoa soittaa livenä -kommentteja löytyy lukuisista biiseistä ja siihen standardipituiseen settilistaan ne kaikki ei toki koskaan tule mahtumaan. Total Eclipse on kyllä näistä harvinaisimmista vaihtoehdoista oikeasti ihan mahdollisuuksien rajoissa juurikin siksi, että sitä on tuoreeltaankin nostettu esiin ja olihan tuo ihan vakionumero Beast on the Road -kiertueen setissäkin aikanaan, joten kyse ei varsinaisesti olisi edes mistään Alexanderin tapaisesta "poikkeuksesta sääntöön"!

Only the Good Die Young olisi kyllä huikea veto ja ylipäätään ihme juttu, ettei sitä aikanaan treenattu livesettiin, mutta nythän tuonkin virheen vois korjata - kuten myös Infinite Dreamsin poisjäännin Maiden England -rundilta!

Toivotaan, toivotaan!
Juu Only The Good Die Young on taas Harrisin nosto siinä missä Bruce hölissyt Eclipsestä. Höpötti tuota viime kiertueen alkupään haastiksissa että se pitäisi vielä livenä soittaa.

Dickson selittänyt myös viime kiertueen alkupään haastatteluissa että Rime Of The Ancient Marinerin hän haluaisi vielä jollain kiertueella esittää.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Suoraanhan Bruce itse ei ole sanonut että tulee biisejä mitä ei ole koskaan esitetty vaan että teemme asioita tai juttuja mitä emme ole aiemmin koskaan tehneet. Sehän voi olla vaikka jotain showhun liittyvää. Soundi ja Kaaoszine tätä itse väittää että siinä on biiseistä kyse. Siihen perään sitten Bruce toteaa että tämän settilistan tulette muistamaan vielä paljon myöhemminkin.

Luin nyt tuon alkuperäisen tekstin itse ekaa kertaa ja ei siinä biiseistä mitään puhuta.

Viimeksi muokattu:

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suoraanhan Bruce itse ei ole sanonut että tulee biisejä mitä ei ole koskaan esitetty vaan että teemme asioita tai juttuja mitä emme ole aiemmin koskaan tehneet. Sehän voi olla vaikka jotain showhun liittyvää. Soundi ja Kaaoszine tätä itse väittää että siinä on biiseistä kyse. Siihen perään sitten Bruce toteaa että tämän settilistan tulette muistamaan vielä paljon myöhemminkin.

Luin nyt tuon alkuperäisen tekstin itse ekaa kertaa ja ei siinä biiseistä mitään puhuta.
Akustinen kiertue? Kiertue ilman Eddietä? Ei taustalakanoita vaan jättimäinen näyttö? Janick ei esitä yhtään tanssiliikettä? Puolen vuoden päästä ollaan viisaampia, ei malta odottaa.

Jaakkon78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Akustinen kiertue? Kiertue ilman Eddietä? Ei taustalakanoita vaan jättimäinen näyttö? Janick ei esitä yhtään tanssiliikettä? Puolen vuoden päästä ollaan viisaampia, ei malta odottaa.
No sen olen ymmärtänyt etukäteen Brucen mediassa laukomista mölinöistä että pommia, pauketta ja sirkushuveja on enemmän kuin millään kiertueella aiemmin. Kaikki oheishöttö kuulemma tukee biisejä paremmin ja tuo ne paremmin esille kuin koskaan aikaisemmin taisi olla joku jorina jossain. Smallwood samoja asioita lätissyt. Kaikki on suurta ja upeaa kuulemma.

Luulin että Total Eclipseä eivät ole koskaan esittäneet niin on se ainakin 1982 soitettu Hammersmith Odeonissa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy