Jos on jotain tuollaisia vaivoja, niin kokeilkaa ensin akun irroitusta. iPhonessa se tapahtuu niin, että painat puhelimen päällä olevaa nappulaa ja kotinäppäintä samaan aikaan pohjaan noin 35 sekuntia. Sitten normaalisti päälle.
Jos on jotain tuollaisia vaivoja, niin kokeilkaa ensin akun irroitusta. iPhonessa se tapahtuu niin, että painat puhelimen päällä olevaa nappulaa ja kotinäppäintä samaan aikaan pohjaan noin 35 sekuntia. Sitten normaalisti päälle.
Asiantuntijoiden apua tarvitaan, sillä olen todellinen peukalo keskellä kämmentä näiden omppujuttujen kanssa. Mikä olisi paras ilmainen apps tekemään iPhonessa kuvakollaasin?
En vastaa kysymykseen, mutta esitän lisäkysymyksen, että onko kutosen julkaisuaikataulusta mitään tietoa tai vahvoja huhuja?Iphone 6 olen miettinyt. Ollu nyt nelonen sen kolme vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen luuriin. Ei mitään valittamista varsinkaan Noksun temppuiluiden jälkeen. Lähinnä olen pohtinut että onko tuo kuutonen odottamisen arvoinen vai pitäisikö mennä vaan 5S:llä? Nyt on ihan selvästi hyviä kamppanjoita tarjolla tuohon 5S:ään ja hintakin on varmasti pienempi verrattuna kutoseen. Jonkin verran vaan kuullut ystäviltä valituksia että nelosen jälkeen ovat olleet pettyneitä 5S:ään. Mitäs mieltä jatkislaiset?
En vastaa kysymykseen, mutta esitän lisäkysymyksen, että onko kutosen julkaisuaikataulusta mitään tietoa tai vahvoja huhuja?
En vastaa kysymykseen, mutta esitän lisäkysymyksen, että onko kutosen julkaisuaikataulusta mitään tietoa tai vahvoja huhuja?
Iphone 6 olen miettinyt. Ollu nyt nelonen sen kolme vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen luuriin. Ei mitään valittamista varsinkaan Noksun temppuiluiden jälkeen. Lähinnä olen pohtinut että onko tuo kuutonen odottamisen arvoinen vai pitäisikö mennä vaan 5S:llä? Nyt on ihan selvästi hyviä kamppanjoita tarjolla tuohon 5S:ään ja hintakin on varmasti pienempi verrattuna kutoseen. Jonkin verran vaan kuullut ystäviltä valituksia että nelosen jälkeen ovat olleet pettyneitä 5S:ään. Mitäs mieltä jatkislaiset?
No sehän on fifty-sixty. Onhan nuo S-mallit ainakin loppuun asti hiottuja noissa mallisarjoissa. Lastentauteja tai yllätyksiä tuskin tulee. Eiköhän tuo näytön koko ole ratkaiseva. Jos 4 tuumaa riittää tai omistat ipadin ota 5S. Jos taas tahdot isompaa näyttöä niin odota.
Soneralla oli aika messevä tarjous missä saa Marshall-kaiuttimen kaupan päälle(400€ arvoinen). Tuo varmaan kannattaa ottaa kiinni jos on kahden vaiheilla.
Kuinka kauan pitäisi mennä että iPhone 4s herää akun loputtua kun sen kytkee laturiin? Olen pitänyt tätä n 20 minuutin aikaa normaalina (ja helvetin ärsyttävänä), mutta nyt kun tuli juttua niin joillain herää parissa minuutissa? En ole havainnut laturimallin (auto/orkkis/tarvike) tuohon juurikaan vaikuttavan. Mistä voisi johtua ja onko jotain tehtävissä, jos siis ei ole normaalia?
Aivan perkeleen ärsyttävä uusi "ominaisuus" tekstinsyötössä OS8:ssa.
Eli siihen ilmestyi välilyönnin ja "123":n väliin joku hymiö-nappi josta saa sitten noita väsyneitä hymiö ym. kuvia lisättyä.
Mulla on a-kirjaimen vieressä s-nappi. Mikä iPhone sulla on ja mikä ohjelmistoversio?Vaihdoin vanhan Noksun iPhoneen, joka on minulla ensimmäinen laatuaan. Näppäimistö ottaa päähän, nimittäin tuo a-kirjaimen vieressä oleva nuolinappi peruu koko tekstin. Luuri meinanut lentää ikkunasta pihalle jo pariin otteeseen, kun olen kirjoittanut pidemmän tekstin, sitten sormi osunut tuohon helvetin nuoleen ja hops, kaikki katosi. Se ravistelu "undo" palautus auttaa joskus palauttamaan tekstin, mutta useimmiten ei. Löytyykö mitään scandic näppäimistöä jossa ei olisi tuota helvetin nuolta?
Aamuetana iPhone 6 (se pienempi malli) ja ohjelmisto on 8.4.1. S-kirjain löytyy toki a-kirjaimen oikealta puolelta, mutta sen vasemmalla puolella on sellainen mutkalle taivutettu nuoli, joka poistaa kirjoitetun tekstin. Mun nakkisormet tuppaavat osumaan siihen tämän tästä, kun pitäisi painaa a-kirjainta.
Aamuetana iPhone 6 (se pienempi malli) ja ohjelmisto on 8.4.1. S-kirjain löytyy toki a-kirjaimen oikealta puolelta, mutta sen vasemmalla puolella on sellainen mutkalle taivutettu nuoli, joka poistaa kirjoitetun tekstin. Mun nakkisormet tuppaavat osumaan siihen tämän tästä, kun pitäisi painaa a-kirjainta.