Tuli taskuun IPhone 4. Käyttis on ios 4.1. Se pitäisi päivittää uudempaan, mutta mihin? Siihen uusimpaan jossa kartat ovat vituillaan, vai vanhempaan, mikälie 5.x? Oon kyllä aika hukassa tän luurin kanssa. Tyhmiä kysymyksiä on siis odotettavissa vielä jatkossakin... Jos teen päivityksen uusimpaan, mistä haen toimivat kartat? Tunnen itseni niin tymäksi.
Käsittääkseni voi päivittää vain siihen uusimpaan. Päivitin just vaimon 4:n tänään uusimpaan versioon (edellinen versio olikin juuri jotain 4.3.x), aikaa meni jotain tunnin verran ja vähän joutui kikkailemaan, mutta lopulta onnistui. Aikaisemmat päivitykset on hoituneet ilman ongelmia, nyt käskettiin päivittämään uusimpaan iTunes versioon, vaikka uusin oli jo olemassa. Joka tapauksessa lopulta kaikki onnistui.
Tuntuu toimivan hiukan nopeammin kuin vanhalla softalla, vaimo ainakin on ihan tyytyväinen, nopeus tuntui parantuneen ja jotain uusia pieniä ominaisuuksia. Tosin on jo muuten kyllästynyt i-luuriin ja Applen rajoituksiin, pukin konttiin on tulossa Lumia 920 jota odottaa kovasti. Saa nähdä sitten onko tyytyväinen, toivottavasti. Jos ei ole, niin se on minun vikani luonnollisesti ja saan siitä sitten kuulla. Riippumatta siitä oliko vaihto Lumiaan hänen oma idea vai minun.
Täytyy varmaan ottaa seuraava viski ihan jo vaan etukäteen mahdolliseen **tutukseen. Anteeksi mahdolliset ajatus- ja kirjoituserheet, olen jo hiukan huppelissa. Samschtag Abig.