Inttipalvelusgalluppi...

  • 26 407
  • 197

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Viestin lähetti Predator


Onko yliluutnatti Hannu Saastamoinen tuttu nimi? Tai kävitkö tuon 362 (?) päivää siellä pörrättyäsi edes ilmatorjuntamuseossa?


Ei tullut käytyä muuta kuin valapäivänä pihalla kiertämässä, joten ei ainakaan tällä hetkellä tule mieleen ketään tuon nimistä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti hamy



Ei tullut käytyä muuta kuin valapäivänä pihalla kiertämässä, joten ei ainakaan tällä hetkellä tule mieleen ketään tuon nimistä.

Jaa. Että valapäivänä kiersit museon pihan? Siellä museossa olisi sisällä ollut yksi iso vitriini (on edelleenkin) täynnä lentokoneitten pienoismalleja... siis minun, Predatorin tekemiä malleja.
Ensi lauantaina 17.8. on muuten Hyrylän Ilmatorjuntarykmentissä taas kerran valapäivä. Olen siellä silloin minäkin taas paikalla...
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
SUOMEN TURVA

330 vrk
Parolassa alikersanttina
pois 3.6.1997 lienee turha mainita,että elämäni hienoimpia päiviä .

Kertaamassa en ole

vielä käynyt .
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Turun Rannikkopatteristo I/00

Gyltössä alokaskausi ja AUK, jonka jälkeen viesti alikessuna Utön kivelle aamuja laskemaan. Loput 6 kk oli kyllä suht lepposia :D
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
PstK/JPr , II/94 , Jv/Pst, Rsksko ampuja, Jääkäri

240

Joo...Musti tuli tosi tutuksi.

Oli muuten maailman vittumaisin lomamatka. ensin junalla Vaasasta Ouluun ja siitä vielä 5 tuntia linja-autossa Sodankylään...

Kertaamassa olin viime syksynä viikon ajan Rovalla eikä ryypätty!
Silloin sinkopartion johtajana.
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Viestin lähetti Sumu
PstK/JPr , II/94 , Jv/Pst, Rsksko ampuja, Jääkäri

240

Joo...Musti tuli tosi tutuksi.

Oli muuten maailman vittumaisin lomamatka. ensin junalla Vaasasta Ouluun ja siitä vielä 5 tuntia linja-autossa Sodankylään...

Sanos muuta. Itse kuljin siihen aikaan Raahesta Ouluun ja sieltä bussilla Sodankylään. Riippuen säästä perillä oltiin joskus 00.00 - 02.30 välisenä aikana, ja ylösnousemus tapahtui 5.30..... meinaan väsytti. Samassa komppaniassa oli muuten Vaasasta muutama kaveri, harmi että nimet on päässeet unohtumaan.
 

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Kidd

Vaasalaisia ei nyt tuu just mieleen ku Riipinen mutta
yksi tuttu Laihialta oli 2JK:ssa I/94, lempinimeltään hippi,muistuuko mieleen...tais olla tarkka-ampujana
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Mahtoiko tämä Riipinen olla tumma ja hieman pyöreä kaveri? I/94 -tyypit jäi tuntemattomiksi, ei juuri oltu tekemisissä.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Merivoimat

Upinniemi 5/86 - 1/87
Matruusi, kirjurina 1K sekä AuK
Ei kertauksia
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
kaipa sitä voi tähänkin vastata

II/00 KarPr, vänr.

kertaamaan syyskuun lopulla, arvatkaa huvittaako vääntäytyä sunnuntaina kello 9.45:ksi Kouvolaan.
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Viestin lähetti AnA79


Joo, ei tullu tykkejä nähtyä tositoimissa, kuulin kylläkin. Olin nimittäin tykistön komentopaikalla. Viestipatteri on kyllä asia erikseen, mutta onko ne nykyään samoissa tiloissa? Eli Kajaanissa siinä vitoskassun päädyssä? Kun tulenjohto oli minun aikanani 4-kasarmissa.

EDIT: kirovihreitä


Kaippa ne sitte on yhdistetty. Viitoskassussahan se sijaitsee, samassa rakennuksessa varsinaisen viestin kanssa.
 

JMK81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Aston Villa
I/2000

PorinPr.
2.PionPat.
Pion.Jouk

6kk aikana tuli upotettua satoja, ellei tuhansia miinoja isänmaan multaan.

Syyskuussa kertamaan....
 

Shane

Jäsen
Nostetaanpas legendaarinen ketju ylös, kun en ole tähän näköjään aiemmin vastannut.

Eli itse kuuluin saapumiserään I/1999 ja Vekaranjärven JvAuk:ssa asustelin kuusi kuukautta. Jääkärinä kotiuduin eikä kertauskutsuja ole kuulunut.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Ilmavoimat

IlmavTK II/96 ja apumeisselinä Ilmasotakoulussa. Jatkossakin tekemisissä Ilmavoimien kanssa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Jaa, ilmeisesti en sitten olekaan muistanut vastailla tähän. Olen I/02 - saapumiserää, palvelukseenastumispäivä 7.1 -02 ja kotiutuspäivä 5.7 -02. Palveluspaikkana Mikkelin Karkialampi ja KRHK.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös