Viestin lähetti Pioneeripoika
KarPr I/96
KymPionP
2.PionK. --> PionAUK --> 1.PionK.
Res. Alik.
Kertauspäiviä toistaiseksi 0.
Viestin lähetti redbeast
Mites kapteenit Mälkki ja Rautiainen?
Viestin lähetti timmi
II/01 Kainuun Prikaatin Tulenjohto- ja viestipatteri.
Ainut tavoite oli selvitä puolella vuodella. Se toteutui, mutta läskiksi en lyöny! :D
Viestin lähetti Shayne
Täytyypä nyt kysyä, että mahtoiko Isosaaressa jo tuohon aikaan olla sotilasmestari Narkiniemi..?..kaljupäinen, silmälasit, ärrävikainen, (niinkuin kai kaikki muutkin skapparit..?)..äijä hoiteli näitä merivalvontahommia. Ajattelin vaan kun meille Reima sanoi olleensa niin kauan Isosaaren viimaisella linnakkeella, että on hiuksetkin lähteneet päästä.
Viestin lähetti polvipetteri
Eikö täällä ole edes ketään helsinkiläistä, joka olisi käynyt Dragsvikin?
Itse aloitin palvelukseni Dragsvikissa 1 jk:ssa ja sieltä siirryin alokasajan jälkeen Hankoon laivaan suorittamaan loppupalveluksen. Laivan nimi oli Vänö, jos se nyt jollekin tuottaa muistikuvia.
Siellä Dragsvikissa oli muuten tupakaverina muuan Basti Freudenthal.
Viestin lähetti Jet Ace
Hiukan joudun tästä pistämään paremmaksi:
Reservin kersantti, Turun ItPsto.
Soveltuvuus:
1. Talous au
2. Toimisto au
Minä en ollut koskaan iltaisin vahvuudessa, koti 1,5 km kasarmista. Kävin lähes päivittäin päivisinkin kotona.
Viestin lähetti timmi
II/01 Kainuun Prikaatin Tulenjohto- ja viestipatteri.
Ainut tavoite oli selvitä puolella vuodella. Se toteutui, mutta läskiksi en lyöny! :D
Viestin lähetti AnA79
Ai nuoko on nykyään yhdistetty samaksi patteriksi. Minun aikanani ne oli vielä erikseen, olin I/99 Viestipatterissa.
Viestin lähetti timmi
Viestipatteri on käsittääkseni asia erikseen. Tj-ja Vptri kuulu tykistön alaisuuteen. Me kuljettiin jääkäreiden mukana ja tehtiin viestimiehen hommia, mutta siitäki huolimatta tykkimiehiä oltiin/ollaan. Vaikka tykkejä ei nähtykkään.
Viestin lähetti timmi
Viestipatteri on käsittääkseni asia erikseen. Tj-ja Vptri kuulu tykistön alaisuuteen. Me kuljettiin jääkäreiden mukana ja tehtiin viestimiehen hommia, mutta siitäki huolimatta tykkimiehiä oltiin/ollaan. Vaikka tykkejä ei nähtykkään.
Viestin lähetti polvipetteri
Eikö täällä ole edes ketään helsinkiläistä, joka olisi käynyt Dragsvikin?
Itse aloitin palvelukseni Dragsvikissa 1 jk:ssa ja sieltä siirryin alokasajan jälkeen Hankoon laivaan suorittamaan loppupalveluksen. Laivan nimi oli Vänö, jos se nyt jollekin tuottaa muistikuvia.
Siellä Dragsvikissa oli muuten tupakaverina muuan Basti Freudenthal.
Viestin lähetti laiska laita
Voi voi! Naapurikomppaniasta II97:na tilannetta seuranneena voin sanoa että sä todellakin olet suorittanut armeejan. Vai vieläkö se meno on samanlaista kuin silloin. Aamulla heräsi kuudelta siihen kun krhk pojat tuli aamulenkiltä. Eli siellä herättiin alokas aikana jo 5.30 ja muutenkin morttiaikana se meno oli siellä erikoista. Rastikoulutus kun saattoi alkaa 7.15 aamulla ja päättyä 21.15 illalla.
.
Viestin lähetti Designer
Parolannummen Panssariviestikomppania, 95-96. Sotilasarvo reservin vänrikki. Ja hoidin intin sen verran hyvin, että takaisin eivät ole pyydelleet enkä tiedä menisinkö, jos pyytäisivätkin.
Viestin lähetti hamy
II/00 ja Hyrylän lepokoti
Kotiin alikersanttina. Toimisto au sekä viestiryhmän johtaja.
Oli kyllä aika lepo 362 päivää.
Ja kuten arvata saattaa ei vielä ole kertauslappua tullut.