Inttiin lähdössä?

  • 1 215 788
  • 3 574

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ohmi kirjoitti:
Vai joutuu B-miehet vielä nykyään armeijaan. Minä kuulin, että B-miehet saisivat halutessaan vapautuksen, kun armeijan määrärahat on niukassa. Ilmeisesti klopit kusettivat vanhaa ukkoa.

Niin. Minähän sain ensin lykkäyksen sairastuttuani pari kuukautta ennen ensimmäisiä kutsuntoja epilepsiaan. Toiset kutsunnat parin vuoden päästä, ja lääkitystä oli juuri muutettu vahvemmaksi -> B:n paperit, ja vapautus. Eli näin oli vielä ainakin 1999, jos nyt muistan oikein tuon jälkimmäisen vuoden kun kävin kutsunnoissa.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän sinne joutuu. Epilepsiaa sairastavista en tiedä mutta esim. astmaatikot eivät enää saa vapautusta. Sinne vaan esim keittäjäksi/kirjuriksi
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
TJ 0! Oli melko omituinen olo kun ei tarvinnu sunnuntai-iltana mennä takaisin. Eilen sen vasta kunnolla tajusi kun kävelin Pusankulman ohi. Siinä oli uusia alokkaita lähdössä armeijaan. Mutta mitähän tässä nyt alkaisi tekemään? Töitä ei ole tiedossa eikä opiskelukaan nappaa.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
FinJeevel_86 kirjoitti:
TJ 0! Oli melko omituinen olo kun ei tarvinnu sunnuntai-iltana mennä takaisin. Eilen sen vasta kunnolla tajusi kun kävelin Pusankulman ohi. Siinä oli uusia alokkaita lähdössä armeijaan. Mutta mitähän tässä nyt alkaisi tekemään? Töitä ei ole tiedossa eikä opiskelukaan nappaa.

Sossusta toimeentulotukea ja työvoimaan työttömäksi työnhakijaksi ilmoittautuminen. Perussetti. Itse tein armeija-ajan jälkeen samalla tavalla. Hankin kämpän ja aloin lukemaan yliopiston pääsykokeisiin.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nostetaas omaltakin osalta ketjua ylös. Tammikuussa -08 lähtö Santa-Haminaan, Kaartin Jääkärirykmentti.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Töitä ei ole tiedossa

Tilannehan on siinä suhteessa hyvä että työnantajat kouluttavat tällä hetkellä aika mukavasti itselleen työntekijöitä. MOL:n sivuille vaan ihmettelemään. Metalliteollisuus ainakin vetää mukavasti...jos vain kiinnostaa.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
lavos kirjoitti:
Onnittelut, se on kiva paikka se (oikeasti) :)

nimimerkillä II/02


Nyt ohi on ja tiedän sen en enää tulekaan. HUOVINRINTEEN SUUNTAAN EN MÄ ENÄÄ KUSEKAAN


II/05 Kiittää ja toivottaa onnea ja monia aamuja Loppuvastuksen ihailua <3
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
kettu666 kirjoitti:
49 siviiliaamua jäljellä... Sitten Huovinrinteelle...

Talvisota edessä siis. Jotenkin aikoinaan minusta tuntui, että kesä saattaa olla siistimpi aika mennä inttiin, mutta eihän sitä voi tietää, kun ei voi molempia vaihtoehtoja kokeilla.
 

Naughty_S

Jäsen
peruspata kirjoitti:
Jotenkin aikoinaan minusta tuntui, että kesä saattaa olla siistimpi aika mennä inttiin, mutta eihän sitä voi tietää, kun ei voi molempia vaihtoehtoja kokeilla.
Vähän kaksipiippuinen juttu. Kesällä ainakin on varmaan kivempi kotiutua. Toisaalta jos haluaa 362 olla ja esim. mennä RUKiin, niin siellä kärvistely on kesäkurssilla (huhti-heinäkuu) huomattavasti vähemmän vittumaista.
Näin siis itse tammikuusta tammikuuhun palvelleena.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Naughty_S kirjoitti:
Vähän kaksipiippuinen juttu. Kesällä ainakin on varmaan kivempi kotiutua. Toisaalta jos haluaa 362 olla ja esim. mennä RUKiin, niin siellä kärvistely on kesäkurssilla (huhti-heinäkuu) huomattavasti vähemmän vittumaista.
Näin siis itse tammikuusta tammikuuhun palvelleena.


Itse olin heinäkuusta heinäkuuhun eikä ollenkaan huono vaihtoehto. AUK ykkönen vielä siedettävissä säissä (ei kovia pakkasia siis), omalla p-kaudella oli ainakin riittävän lämmin (onhan siellä ampumaradalla mukavampi viettää monet ja monet tunnit, jos ei ole 20 astetta pakkasta) ja varsinkin J-kausi taas kesän lämmössä. Jos puoli vuotta on tähtäimessä, menisin ehkä mieluummiin tammikuussa, lämmin ja lumeton j-kausi ohittaa kuitenkin p-kauden tässä vertailussa.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse lähden armeijan riveihin myös nyt tammikuussa. Paikkana on Upinniemi. Vähän jo alkaa olemaan tuo intti jatkuvasti mielessä, kun eihän siihen nyt enää niin pitkää aikaa ole kuitenkaan.
 

Cactus

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Pataprinsessa kirjoitti:
Jos puoli vuotta on tähtäimessä, menisin ehkä mieluummiin tammikuussa, lämmin ja lumeton j-kausi ohittaa kuitenkin p-kauden tässä vertailussa.
I/06 lähettää rispektiä HelItr:n, tämähän kasarmi pian lakkautetaan.

Ja aiheeseen, tammi-maaliskuun alku mosakaudella ei ollut mikään ihana kokemus, mutta kyllä mieltä lämmitti kun J-kausi alkoi toukokuussa ja lämpöä rupesi jo olemaan 15-20astetta. Itsekin olen miettinyt että jos olisin vuodeksi halunnut lähteä niin kyllä se olisi siinä tapauksessa ollut kesän saapumiserä, koska sitten pääsisi myös pois kesällä. :) Kesällä ei myöskään tarvitse palella loppusodassa.

Puoli vuotta menee äkkiä ja niin varmaan loppupeleissä myös vuosi, tosin muutamaa kaveriani vitutti mosakauden lopussa kun Tj oli vielä reilu 300 ;)

-Cactus-
 
Noniin, nostetaampas tätä ketjua ylöspäin, kun nyl alkaa olla ajankohtaista tämä inttiin lähtö.

Itse lähdössa maanantaina Vekarallle, muita samaan osoitteeseen/muualle matkaavia jatkoaikalaisia?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei muuta kuin Vekaralle lähtijöille onnea matkaan(ja miksei muillekin...). Tulette hajoamaan loputtomiin aamuihinne, pakkisafkaan, yöpäivystykseen, Vekaran jäätäviin pakkasiin, Pahkaan, Impaan, odottamiseen, suksisulkeisiin, kessiin, telluun, navettamiseen, pääporttiin, Veksin koviin puupenkkeihin, muken maksalaatikkoon & Jambalayaan, maisemareittiin...

Armeijassa minuutit voivat olla kymmeniä minuutteja tai tunteja. Älä avaudu, vaikka mieli tekisi. Siitä mitään hyötyä ole. Ensimmäiset päivät ovat yhtä helvettiä, kun kaikki on uutta ja vitutus on todennäköisesti armoton, mutta kyllä se siitä pikku hiljaa lähtee.

6-9-12. PROPAGANDAA!

0.
 

Carcki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bewe, ManU, HJK , Poznan Lech
Huomenna tosiaan olis lähtö Santahaminaan edessä, tässä vaiheessa ei vielä kaduta tämä päätös, mutta kattellaan sitten keväällä kun Jokerit on finaaleissa ja allekirjoittanut kiinni...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Carcki kirjoitti:
Huomenna tosiaan olis lähtö Santahaminaan edessä, tässä vaiheessa ei vielä kaduta tämä päätös, mutta kattellaan sitten keväällä kun Jokerit on finaaleissa ja allekirjoittanut kiinni...

Täältä res. vänrikiltä iso hatunnosto sinne kauniimman sukupolven edustajalle, joka lähtee vapaaehtoisesti inttiin. Monesta kundista ei olisi samaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nyt ollaan sitten reservin vänrikki, ihan kivaa. Mukava jotain saavuttaa kun kerran vuoden kuitenkin joutui olemaan siellä. Kyllä reservissä on mukava!
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huomenna Säkylän HUovinrinteelle. Nyt päällä kauhea kanuuna ja vitutus. Noh kaippa se tästä laantuu..

Mennään kokeilemaan josko sillä kuudella kuukaudella selviäisi..
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parolannummi ja Panssariprikaati. Piti tämäkin päivä nähdä. Hajottaa jo valmiiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös