En missään tapauksessa ota henkilökohtaisesti. Ihan samaa mieltä olen miltei joka kohdasta. Eikä noi mielestäni edes poissulje sitä ajatusta, jonka omassa viestissäni toin esiin. Mitä vähemmän Ilves-kansalla on tekosyitä, joihin tukeutua (lue "Ollaan Suomen menestynein seura jne.") niin sitä todennäköisemmin isompi porukkakin saadaan osallistumaan ja näyttämään mieltään.
Omalla kohdallani en voi boikotista puhua, kun Tampereelle olen vasta monen vuoden jälkeen palannut. Mutta kiinnostus peleihin lähtemiseen on ollut tipotiessään, samoin kuin koko kaveriporukalla joka olisi 30 ikävuoden tietämillä sitä otollisinta kohderyhmää Ilvekselle. Ja kaikki ollut melko intohimoisia Ilveksen seuraajia aikaisemmin. Nyt siitä intohimosta on jäljellä lähinnä välinpitämättömyys.
Näin se on. Jatkuva konttaaminen synnyttää väliinpitämättömyyttä. Mitä kauemmin tätä jatkuu, niin sitä enemmän evvk koko jääkiekko-Ilves on. Sitä useammin sanan jääkiekko kuullessa mieleen tulee, että hetkinen elämässä on paljon muita ja tärkeämpiä asioita, eikä Ilves-jääkiekko pääse kohta edes TOP-10 listalle. Ihminen vain toimii niin, hän siirtää ikävät asiat kauemmaksi, sillä kalman/paskanhaju sieraimmissa ei ole kiva elää.
Minun mielestäni pallo on pahasti jäätymässä ry:n käsiin.