Minä en ole koskaan jaksanut vaivata päätäni jollain taustajutuilla, vaan minulle merkityksellistä on aina ollut, että tekeminen ratkaisee, siis kentällä tekeminen. Minä kun en ole koskaan kuulunut mihinkään kuppikuntiin, en edes kaverini on "Ilves junnu kuppikuntaan", niin minulle on aivan sama mitä pelaajan selässä lukee. Siinäkin tekeminen ratkaisee, eikä se että onko pelaillut Ilveksen junnuissa. Minä ihailen tasapuolisesti Hintzin, Mustosen ja Rautiaisen esityksiä, koska kaikki ovat minulle ilveksiä.
Omistuksista ja hallituksesta voi jokainen olla mitä mieltä tahansa, mutta toimistolla tehdään nyt helvetin hienoa työtä. Pajuoja tekee onnistuneita sopimuksia ja markkinointi tuo aivan uutta elämää kiekkomarkkinointiin. Koko syksyn aikana en ole törmännyt yhteenkään negatiiviseen juttuun toiminnoissa kentällä, enkä sen ulkopuolella. Toki siellä varmaan huonojakin juttuja voi olla, mutta ei haittaa pätkääkään minua kun homma toimii ja antaa iloa minulle ja monelle mullekin Ilveksen kannattajalle.
Omistuksista ja hallituksesta voi jokainen olla mitä mieltä tahansa, mutta toimistolla tehdään nyt helvetin hienoa työtä. Pajuoja tekee onnistuneita sopimuksia ja markkinointi tuo aivan uutta elämää kiekkomarkkinointiin. Koko syksyn aikana en ole törmännyt yhteenkään negatiiviseen juttuun toiminnoissa kentällä, enkä sen ulkopuolella. Toki siellä varmaan huonojakin juttuja voi olla, mutta ei haittaa pätkääkään minua kun homma toimii ja antaa iloa minulle ja monelle mullekin Ilveksen kannattajalle.