Niin,
en tiedä olenko ainoa, mutta kummastuttaa tälläkin hetkellä palstalla vallitseva negatiivisuus koskien Ilvestä.
Oma näkemykseni (puhtaasti julkisen kuvan perusteella) tämänhetkisestä Ilves johdosta on se, että Manngard vaikuttaa lähinnä isolta lapselta, jonka leikkikalu ollaan viemässä pois, Honkalehto edustaa yritysmaailmassa valitettavan yleistä johtajatyyppiä, joka näyttää ja kuulostaa hyvältä, mutta on tyhmä kuin saapas. Jostain Talvivaara-Kainulaisesta en viitsi sanoa mitään.
Ennen maanantain kokousta ajattelin, että todennäköisyys omistajan vaihdon ja konkurssin välillä on ehkä jotain 50/50. Nyt ajattelen, että ehkä noin 75/25 omistajavaihdon puolesta. Olen siis aidosti hyvillä fiiliksillä, että ylläkuvattu jengi on lähdössä mahdollisesti pois Ilveksestä. Ja tämä on ainoa asia, joka minua kiinnostaa.
On ensinnäkin hämmästyttävää kuinka paljon tällä palstalla kirjoittajat jaksavat hokea Manngard ja Honkalehto sitä ja tätä ja tota. Eikö se nyt ole jo käynyt selväksi, ennen jotain ulkojäätulosta, että Honkalehto puhuu mitä sylki suuhun tuo? Share saa paskaa niskaan ihan pelkästään sen johdosta, että käy dialogia mainittujen tahojen kanssa. Tämä on aivan käsittämätöntä. Dialogia siis käydään siksi, että omistus vaihtuisi.
Toisekseen en ymmärrä mikä tässä omistajavaihtotilanteessa on muuttunut ratkaisevasti negatiivisempaan suuntaa sen jälkeen kun siitä ensimmäistä kertaa ilmoitettiin? Tuliko yllätyksenä, että Vinnie on mikä on? Viittaan siis näihin lukuisiin mitäs minä sanoin kaikki menee päin helvettiä –viesteihin, joita tänne säännöllisesti tulee.
Pakko sanoa, että monien kirjoittajien kohdalla tulee mieleen, että asia joka laittaa näppäimistön laulamaan ei ole halu ja toivo Ilveksen menestymisestä, vaan halu oman erinomaisuuden julkituomisesta tyhjänpäisen johdon haukkumisen kautta, sekä oman passiivisuuden jo etukäteinen perusteleminen myös mahd. omistajavaihdon jälkeen ’’kun jotenkin ne shortsipojat’’ siellä taustalla ovat kuitenkin.