Minä en usko että mitään muutosta omistukseen on tulossa. Itse ainakaan en ole kuullut mistään järkevästä visiosta yhtiön suhteen. Jos ja kun sijoituslupauksia kerätään teemalla "ostetaan Manngard ulos", ei kukaan järkevä rahamies / muu vaikuttaja lopulta hommaan lähde. Eihän Manngardin poistaminen yhtälöstä itsessään mitään ratkaise - sehän vaan vaihtaa tulevien vuosien tappioiden maksajan.
Jos taas jollain olisi valmis visio tulevien vuosien liiketoiminnasta ja sen kytkeytymisestä vaikkapa tulevaan halliin ja sen vaikutuksiin liiketoimintaympäristöön, tilanne voisi olla hieman eri. Millainen johto tulisi olemaan, millaiset taloudelliset ja urheilulliset tavoitteet lyhyellä tai keskipitkällä aikavälillä? Voisiko olla tarinaan jo sitoutettuja uusia pääsponsoreita tms? Ilveksen uusi tuleminen, powered by XYZ. Miten uusi omistus / johto / ry / valmennus / pelaajat / sponsorit / yleisö kaikki saadaan sitoutettua tarinaan ja tulevaan menestykseen ja erityisesti, kuinka kaikki saadaan työskentelemään yhteisen, toivottavasti rohkean, vision eteen?
Toivottavasti olen ihan väärässä ollessani siinä käsityksessä, että tuollaista isompaa suunnitelmaa ei ole olemassa.