Ilveksen tärkein tarve on tällä hetkellä yksi hyvin aloittava ja luotettava kahden suunnan sentteri. Ei tietysti olisi haittaa että tämä vahvistus olisi fyysinen samalla. Pelaajaprofiili voisi itse asiassa olla ”Michael Peca”.Santapaperia ilves tarvitsisi! Jos siis haluaa VÒITTAA keväällä.
Ben Blood oikeassa mielentilassa olisi juuri Ilvekselle se arvokkain voittava vahvistus.. Ei Niku.
Tai 'Tyrväinen' hyökkäykseen.
:):):):)
Sellainen huhu tänään kuultu, että yksi pelaaja tänään julkaistaisiin. Ilvesfoorumilla EFM sanoi kahdesta jatkosta ja yhden uuden pelaajan ilmoittamisesta tänään. Mulle huhuiltiin vaan yhtä pelaajaa, mihin ei liity jatkosopimus ja lähde todennäköisesti eri. Tulossa saattamaan loppuun sen, mikä 2020 piti ottaa ennen kuin kausi keskeytettiin.
Sen verran isompi nimi on, että en kuitenkaan 5 % isompaa ARvoa tälle anna. Kun laittaa odotukset alas niin ei pety hirveästi.
Ilves ei tietääkseni ole areenan aikakaudella uusia pelaajia julkistanut, mm. siksi pidän tätä huhua epätodennäköisenä.
Minäkin uskon enemmän, että "gregmoron" nimi on matkan varrella muuttunut.Arttu Ruotsalainen ei varmasti ole tulossa Ilvekseen. Tai jos on, niin kai sitä täytyy syödä hatullinen paskaa ja rakentaa Timo Koskelalle patsas.
Haapala julkaistiin pelissä?Ei ole peleissä julkaistu, mutta Clendening julkaistiin kyllä pelipäivänä.
No kyllä minä ainakin sellaisessa pelissä olin, jossa se kerrottiin.Ei julkaistu.
Niin, sopimus julkaistiin jo hyvissä ajoin päivällä. Henkan haastattelu oli sitten areenalla pelin aikana.No kyllä minä ainakin sellaisessa pelissä olin, jossa se kerrottiin.
Arttu Ruotsalainen ei varmasti ole tulossa Ilvekseen. Tai jos on, niin kai sitä täytyy syödä hatullinen paskaa ja rakentaa Timo Koskelalle patsas.
Toki hatullisen paskaa söisin minäkin jos esim Ilves ostaisi Ruotsalaisen tuolta ulos. Mutta jos Lugano haluaa esim siirtää loppukauden lainaksi Ruotsalaisen Ilvekseen kuin, että ostaisi ulos ja menisi kilpailijan riveihin tai viltittää loppukaudeksi... niin ei ehkä maailman mahdottomin skenaario.
On kyllä äärimmäisen epätodennäköistä jo pelkästään veroseuraamukset huomioiden.
On kyllä äärimmäisen epätodennäköistä jo pelkästään veroseuraamukset huomioiden.
Onhan tuossa tosiaankin vaihtoehtoisia malleja verosuunnitteluun.Onko tästä muuten jotain varmaakin tietoa? Verovuosi juurikin vaihtui, joten mitkä Sveitsin tulot menisivät täällä verottajalle? Siis sillä olettamalla, että Sveitsin palkanmaksu keskeytyy ja jatkuisi vasta ensi syksynä?
Tuskin Ilves maksaisi loppuosaa Ruostalaisen sopimuksesta, vaan osa jäisi maksettavaksi Luganolle. Jos palkka on vaikka 500te, olisi siitä maksettavaa todennäköisesti yli 150te. Tai riippuu varmasti siitä, mistä kuukaudesta mihin sopimus on tehty, mutta ei tuo kovin halpa olisi Ilvekselle.Onko tästä muuten jotain varmaakin tietoa? Verovuosi juurikin vaihtui, joten mitkä Sveitsin tulot menisivät täällä verottajalle? Siis sillä olettamalla, että Sveitsin palkanmaksu keskeytyy ja jatkuisi vasta ensi syksynä?
Onko tästä muuten jotain varmaakin tietoa? Verovuosi juurikin vaihtui, joten mitkä Sveitsin tulot menisivät täällä verottajalle? Siis sillä olettamalla, että Sveitsin palkanmaksu keskeytyy ja jatkuisi vasta ensi syksynä?
(yli 6 kk Suomessa tänä vuonna)
Jos Ruotsalainen ei pärjää NLA:ssa, niin ei kyllä ole käyttöä Ilveksessäkään. Sama Nikun kanssa, jos ei saa peliaikaa häntäpään Jypissä, niin ei tarvita.
Ehkä se Niku tulee sitten teille penkille tai katsomoon istumaan.Jos Ruotsalainen ei pärjää NLA:ssa, niin ei kyllä ole käyttöä Ilveksessäkään. Sama Nikun kanssa, jos ei saa peliaikaa häntäpään Jypissä, niin ei tarvita.
Ei ole vuodenvaihteella merkitystä. Se 6kk viimesen vuoden aikana, ei siis kalenterivuoden, vaan edellisen 12kk aikana.
Ulkomailla työskennellessä saat viettää maks 6 päivää kuukaudessa Suomessa, etkä voi tehdä työtä noina päivinä suomalaiselle työnantajalle jos haluat välttää kaksoisverotuksen. Suomen kansalaisena olet yleensä aina verovelvollinen myös Suomessa, ellet oleskele ja työskentele ulkomailla yli 6kk, ja Suomella ja työskentelyvaltiolla on kaksoisverotuksen poistava sopimus. (Suomella ja Sveitsillä on). Ylipäätään tuo muutaman kuukauden keikkatyö Suomessa mahdollistaisi Suomen Verottajalle päästä käsiksi myös Sveitsin tuloihin. Mutta on niin kimurantti kuvio että vaatii verolakimiestä konsultoimaan.