Yritä nyt päättää että lisääkö se 2,5 miljardia ihmistä niitä hiilidioksidi päästöjä vai ei. Itse tulit tänne kohkaamaan että ainakin 10+ miljardia on ihan jepa luku (sinun linkit lähteenä), paljonko se lämmittää maapalloa? Mun tiedot on ihan tän ajan tasolla, sun on jossain fantasiamaailmassa, missä jokainen ihminen ei omaa hiilijalanjälkeä... tiedoksesi, kyllä ne omaa.
10 miljardia on aika saatanasti enemmän kuin 7,5 miljardia. Jos meitä oikeasti kiinnostaa maapallon asiat, niin ensisijainen tavoite tulisi olla ihmismäärän rajoittaminen tähän nykyiseen, vaikka se kuinka on teidän humaanien mielestä väärin. Tällä pallolla vaan on kantokyky ja nyt jo ollaan, nykyisen kulutuksen kanssa, rajoilla.
En minä mistään ihmisruhmien massateloituksista haaveile, vaan siitä ettei enää uusia tulisi tähän tahtiin, keinot voi olla ihan humaanit, eli ne laastit sinne kondomiin. Silti fakta on, että nykyinen meno ei toimi, kun suhteutetaan se tavotteisiin. Ei vaan tältä "uuh ooh uskonto" porukalta tule mitään kommentteja ja toteutustapoja tämän ongelman hillitsemiseksi, sen sijaan tulee tätä paskaa mitä sinäkin suollat ja kuinka pitää länsimaissa maksaa enemmän ja enemmän että on ympäristöystävällistä, samaan aikaan kun siellä muualla painetaan pikkupilttiä liukuhihnalta tuhoamaan maapalloa.
Vittu tätä touhua, ihan oikeasti. Siinä on mennyt lapset pesuveden mukana jo aikaa sitten, eikä älyllä, järjellä, saati tieteellä ole tälläisen kanssa mitään tekoa.