Ilari Melart – kultainen noutaja

• 449 877
  • 1 392

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Tästä henkilökohtaisesta hyökkäyksestä on annettu pelikielto.
Viimeksi muokattu:

Tyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Provosoiva kokonaisuus on johtanut parin viikon huilitaukoon.
Aikuinen mies vittuilemassa muille internetissä. Hanki elämä ihan oikeasti vitun ressukka. Olisi oikeasti mukava tietää millainen tissiposki hikoilee näppiksille siellä.
Pysykää te vässykät tällä palstalla nii mä pysyn omalla. Hyvin yksinkertaista!

Tämmöisellä viestinnällä kurinpidon mielenkiinto tavanomaisesti heräilee. Niin kävi nytkin ja kokonaisuus on edennyt käsittelyyn.

Moderaattorit

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Pysykää te vässykät tällä palstalla nii mä pysyn omalla. Hyvin yksinkertaista!
Lahtelainen alemmuuskompleksi. Mene nyt vittuilemaan vaikka äitilles ei jaksaisi, että koko osio täyttyy saman kirjoittajan apinnoinnista. Riittäiskö nyt jo hei?

Suosikkijoukkue
HIFK - Flint Tropics
Tästä mauttomasta viestistä on annettu pelikielto.
Aikuinen mies vittuilemassa muille internetissä. Hanki elämä ihan oikeasti vitun ressukka. Olisi oikeasti mukava tietää millainen tissiposki hikoilee näppiksille siellä.
Lahtelainen on tunnetusti se pyörätuolissa istuva vähän hidas kaveri, joka kuitenkin uhoaa ja paukuttaa päätään kovalla itsetunnolla. Vastapuolta käy sääliksi eikä oikein viitasi sanoa mitään takaisin, mutta jossain vaiheessa on vaan irrotettava jarrut ja työnnettävä reppana jäiseen mäkeen.

Voimia! Näytä sankareita se tuppukylä on täynnä!

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Minä en yleensä kommentoi muiden joukkueiden osioihin vaikka mieli tekisi, mutta nyt on pakko sanoa että oli harvinaisen paska ja mauton kommentti.

No nyt on jalo kaveri eksynyt tänne palstalle! Katsokaa nyt herran ISÄ mikä moraalikäsitys ja rohkeasti tuo julki vielä vieraan joukkueen osiossa ylevät ajatuksensa, hattu päästä!

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No nyt on jalo kaveri eksynyt tänne palstalle! Katsokaa nyt herran ISÄ mikä moraalikäsitys ja rohkeasti tuo julki vielä vieraan joukkueen osiossa ylevät ajatuksensa, hattu päästä!
Ihan sama millä palstalla ollaan niin ei tuollaiset kommentit kovin järkeviä ole.

Muistatko miten itsemurha oli täällä Jatkoajassakin isona puheenaiheena muutama kuukausi takaperin? Tuollaisen kommentin kun olisi heittänyt siinä tilanteessa olleelle herralle niin ei ainakaan paremmaksi olisi tilanne varmaan mennyt.

Minä en enää kommentoi tänään teidän palstallenne mitään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy