.Nolo vässykkä. C pois ja nopeasti. Vanhaa Lädää on ikävä, tää nykyinen on surullinen vitsi.
Aikuinen mies vittuilemassa muille internetissä. Hanki elämä ihan oikeasti.
Tapa itsesi.
Älä turhaan tämmöisten kavereiden takia ota pelikieltoa. Klikkaat vaan älä huomio kohdasta.Tapa itsesi.
Minä en yleensä kommentoi muiden joukkueiden osioihin vaikka mieli tekisi, mutta nyt on pakko sanoa että oli harvinaisen paska ja mauton kommentti.Tapa itsesi.
Pysykää te vässykät tällä palstalla nii mä pysyn omalla. Hyvin yksinkertaista!Aikuinen mies vittuilemassa muille internetissä. Hanki elämä ihan oikeasti vitun ressukka. Olisi oikeasti mukava tietää millainen tissiposki hikoilee näppiksille siellä.
Sitten vaan sanoista tekoihin.mä pysyn omalla.
Ei se tyrväinen sua pussaa vaikka kuinka kovaa täällä fanitat ja ihannoit.Pysykää te vässykät tällä palstalla nii mä pysyn omalla. Hyvin yksinkertaista!
Nyt vähän mielikuvitusta näihin :DEi se tyrväinen sua pussaa vaikka kuinka kovaa täällä fanitat ja ihannoit.
Sama kaveri joka puhui viime viestissä omalla puolella pysymisestä. Ok.Nyt vähän mielikuvitusta näihin :D
Lueppas uudestaan! Vieläkin riehuu teidän kaverit pelsu palstalla.Sama kaveri joka puhui viime viestissä omalla puolella pysymisestä. Ok.
Lahtelainen alemmuuskompleksi. Mene nyt vittuilemaan vaikka äitilles ei jaksaisi, että koko osio täyttyy saman kirjoittajan apinnoinnista. Riittäiskö nyt jo hei?Pysykää te vässykät tällä palstalla nii mä pysyn omalla. Hyvin yksinkertaista!
Lahtelainen on tunnetusti se pyörätuolissa istuva vähän hidas kaveri, joka kuitenkin uhoaa ja paukuttaa päätään kovalla itsetunnolla. Vastapuolta käy sääliksi eikä oikein viitasi sanoa mitään takaisin, mutta jossain vaiheessa on vaan irrotettava jarrut ja työnnettävä reppana jäiseen mäkeen.Aikuinen mies vittuilemassa muille internetissä. Hanki elämä ihan oikeasti vitun ressukka. Olisi oikeasti mukava tietää millainen tissiposki hikoilee näppiksille siellä.
Painu vittuun.
Ei mahda mitään.Älä turhaan tämmöisten kavereiden takia ota pelikieltoa. Klikkaat vaan älä huomio kohdasta.
Kiitos!Tee kerrankin Ilari jotain hyödyllistä joukkueen eteen. Palauta joukkueelle munat!
Onko Tyrsky sun lempparipelaaja?Pysykää te vässykät tällä palstalla nii mä pysyn omalla. Hyvin yksinkertaista!
Lueppas uudestaan! Vieläkin riehuu teidän kaverit pelsu palstalla.
Minä en yleensä kommentoi muiden joukkueiden osioihin vaikka mieli tekisi, mutta nyt on pakko sanoa että oli harvinaisen paska ja mauton kommentti.
Ihan sama millä palstalla ollaan niin ei tuollaiset kommentit kovin järkeviä ole.No nyt on jalo kaveri eksynyt tänne palstalle! Katsokaa nyt herran ISÄ mikä moraalikäsitys ja rohkeasti tuo julki vielä vieraan joukkueen osiossa ylevät ajatuksensa, hattu päästä!