Minä en enää kommentoi tänään teidän palstallenne mitään.
Äsh, nyt harmittaa!
Minä en enää kommentoi tänään teidän palstallenne mitään.
No olihan siellä käyty erätauolla hommaa läpi. Kuitti lopulta tuli ja minkä määrän energiaa se antoikaan joukkueelle ja katsomoon! Kiitos, jatkossa vaan saman tien hanskat jäähän.Hävettää. Ei ole käyttöä enää, kun mitään ei tapahdu. Åstenin kanssa ovista ulos ja uusia miehiä tilalle, aika on ajanut näiden ohi.
Uudelleen betamaxia kelattuani korjaan aiempaa mielipidettäni siitä nyhjäyksestä ja tuo nimenomainen ylösnosto oli kyllä upea! "Ei tää vielä loppunu!"Ilulta täydellinen haku. Ensin leivotaan passiivista tyrvää turpaan, sitten nostetaan se jäistä: Sun vuoro.
Sitten itse jäihin ja hölmö dumari ratkaisee: " 5+20 molemmille". Priceless!
Olihan tuo nyt onneton kommentti mihin yukon viittasi.No nyt on jalo kaveri eksynyt tänne palstalle! Katsokaa nyt herran ISÄ mikä moraalikäsitys ja rohkeasti tuo julki vielä vieraan joukkueen osiossa ylevät ajatuksensa, hattu päästä!
Minä en yleensä kommentoi muiden joukkueiden osioihin vaikka mieli tekisi, mutta nyt on pakko sanoa että oli harvinaisen paska ja mauton kommentti.
Että oikein yhteiskunnassa asti mättää. Sori nyt, mutta ei sille kommentille ole mitään puolusteluja olemassa. Tyypillä keitti yli aivan liikaa ja joutuu siitä oikeutetusti bänniin.Oli varmasti, mutta on myös ihan itse haettu verta nenästä kommentoijan osalta. Nyky-yhteiskunnassa mättää se että piipertäjät saavat räksyttää minkä jaksavat ja sitten uhriudutaan kun joku vetäiseekin vastapalloon.
Tähän itsekin kiinnitin huomiota. Jotain voimaa on monessa paikassa kroppaa, jos yhdellä kädellä luistimet jalassa ton kokosen kaverin kiskasee takas pystyyn. Itsellä toki jo VHS käytössä...Uudelleen betamaxia kelattuani korjaan aiempaa mielipidettäni siitä nyhjäyksestä ja tuo nimenomainen ylösnosto oli kyllä upea! "Ei tää vielä loppunu!"
Kelasin kans tota pystyyn nostoa, tuskin moni kykenee, Tyrväinen ei kumminkaan mikään kevyt ole.Tähän itsekin kiinnitin huomiota. Jotain voimaa on monessa paikassa kroppaa, jos yhdellä kädellä luistimet jalassa ton kokosen kaverin kiskasee takas pystyyn. Itsellä toki jo VHS käytössä...
Että oikein yhteiskunnassa asti mättää. Sori nyt, mutta ei sille kommentille ole mitään puolusteluja olemassa. Tyypillä keitti yli aivan liikaa ja joutuu siitä oikeutetusti bänniin.
Tilanne menee kurinpitokäsittelyyn "pelitilanteeseen liittymättömänä tappeluna".
Tilanne menee kurinpitokäsittelyyn "pelitilanteeseen liittymättömänä tappeluna".
Eihän se Tyrväisen kiekottomaan osunut polvitaklauskaan ollut niin justiinsa.
Eiks nää pulsut tehneet sen sillon Åstenin sikataklauksesta, joka oli vielä ihan puhdas?IFK voisi ihan vittuilumielessä maksaa sen muutaman tuhukaisen, jolla tämän saa kurinpidon syyniin.
Nyt, kun sanoit niin taisivat tehdä. Sitä suuremmalla syyllä siis…Eiks nää pulsut tehneet sen sillon Åstenin sikataklauksesta, joka oli vielä ihan puhdas?
Löytyykö klippiä? Matsi ei kiinnostanut.
Edit. Parempaa ku toi Liigan mahtava video..