Ilari Melart – kultainen noutaja

• 451 394
  • 1 394
Suosikkijoukkue
HIFK
Hävettää. Ei ole käyttöä enää, kun mitään ei tapahdu. Åstenin kanssa ovista ulos ja uusia miehiä tilalle, aika on ajanut näiden ohi.
No olihan siellä käyty erätauolla hommaa läpi. Kuitti lopulta tuli ja minkä määrän energiaa se antoikaan joukkueelle ja katsomoon! Kiitos, jatkossa vaan saman tien hanskat jäähän.

Suosikkijoukkue
Muiden hylkiöt
Ilulta täydellinen haku. Ensin leivotaan passiivista tyrvää turpaan, sitten nostetaan se jäistä: Sun vuoro.
Sitten itse jäihin ja hölmö dumari ratkaisee: " 5+20 molemmille". Priceless!
Uudelleen betamaxia kelattuani korjaan aiempaa mielipidettäni siitä nyhjäyksestä ja tuo nimenomainen ylösnosto oli kyllä upea! "Ei tää vielä loppunu!"

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Se oli kapteenin C-kirjaimen arvoinen suoritus. Harmi, ettei Tyrväisellä vähemmän yllättäen ollut halua muuhun kuin halailuun. Melart näytti itse, että nyt riitti. Lisää tätä.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääskä, Pakarinen, Liivik, Åsten, Kuhta, Petrell
Sorry Melart. Saat pitää C rinnassa! Ei olisi 3 pinnaa tarttunut ilman Lädän statementia. Tämä, on johtajuutta. Kultainen noutaja! Oli ikävä.

Turnipsi

Jäsen
Minä en yleensä kommentoi muiden joukkueiden osioihin vaikka mieli tekisi, mutta nyt on pakko sanoa että oli harvinaisen paska ja mauton kommentti.

Oli varmasti, mutta on myös ihan itse haettu verta nenästä kommentoijan osalta. Nyky-yhteiskunnassa mättää se että piipertäjät saavat räksyttää minkä jaksavat ja sitten uhriudutaan kun joku vetäiseekin vastapalloon.

Melartin teko itse tapahtuman seurauksena - arvostan!

Suosikkijoukkue
HIFK
Oli varmasti, mutta on myös ihan itse haettu verta nenästä kommentoijan osalta. Nyky-yhteiskunnassa mättää se että piipertäjät saavat räksyttää minkä jaksavat ja sitten uhriudutaan kun joku vetäiseekin vastapalloon.
Että oikein yhteiskunnassa asti mättää. Sori nyt, mutta ei sille kommentille ole mitään puolusteluja olemassa. Tyypillä keitti yli aivan liikaa ja joutuu siitä oikeutetusti bänniin.

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uudelleen betamaxia kelattuani korjaan aiempaa mielipidettäni siitä nyhjäyksestä ja tuo nimenomainen ylösnosto oli kyllä upea! "Ei tää vielä loppunu!"
Tähän itsekin kiinnitin huomiota. Jotain voimaa on monessa paikassa kroppaa, jos yhdellä kädellä luistimet jalassa ton kokosen kaverin kiskasee takas pystyyn. Itsellä toki jo VHS käytössä...

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Tähän itsekin kiinnitin huomiota. Jotain voimaa on monessa paikassa kroppaa, jos yhdellä kädellä luistimet jalassa ton kokosen kaverin kiskasee takas pystyyn. Itsellä toki jo VHS käytössä...
Kelasin kans tota pystyyn nostoa, tuskin moni kykenee, Tyrväinen ei kumminkaan mikään kevyt ole.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Piti hallilta himaan päästyä tsekata tuo nouto tallenteelta, harmi ettei siinä näy alkuvaihetta kun tyrväinen on jäässä, sen olisi voinut niitata siihen, mutta Lädä herrasmiehenä nosti ylös, ja jäi sitten painissa alle. Kylläpä tuon jälkeen muuttui dynamiikka niin kaukalossa kuin katsomossakin.

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Että oikein yhteiskunnassa asti mättää. Sori nyt, mutta ei sille kommentille ole mitään puolusteluja olemassa. Tyypillä keitti yli aivan liikaa ja joutuu siitä oikeutetusti bänniin.

Kyllä tuossa minusta @Turnipsilla ihan pointti on. Itse saa yleismaallisesta räksyttää vaikka ja mitä, ja yleensä vielä loukkaannutaan toisten puolesta. Ja jos omalle kohdalle sattuu vastapallo, niin uhriudutaan.

Mutta, tähän kyseiseen tilanteeseen palatakseni, niin olihan tuo hakemalla haettu verta nenästä, kuten Turnipsi sen ilmaisi. Että sinänsä kommentointi oli oikeinkin oikeutettua tilanteeseen.

Se, mitä ei voi hyväksyä, oli kommentin laatu.

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Toivottavasti huomaavat tuossa miten melartin pää notkahtaa taakse tyrväisen iskusta, harmi kun A7 puolelta ei ole kuvaa, kun kyynärpää osuu leukaan tuossa ennen kun osuvat laitaan.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Löytyykö klippiä? Matsi ei kiinnostanut.
Edit. Parempaa ku toi Liigan mahtava video..

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiks nää pulsut tehneet sen sillon Åstenin sikataklauksesta, joka oli vielä ihan puhdas?
Nyt, kun sanoit niin taisivat tehdä. Sitä suuremmalla syyllä siis…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy