Ikäkysely...

  • 22 273
  • 316
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Henkinen ikäni näyttäisi olevan 33 vuotta. Kaikki minut tuntevat nauravat tuolle tiedolle räkäisesti...
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Ja tulos oli...

Mittaa henkinen ikäsi !

Henkinen ikäsi on 33 vuotta
Oikea ikäsi on 25 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 3288 kpl

25 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 73%
Henkisesti samanikäisiä 5%
Henkisesti vanhempia 21%


... voihan vi**u. Pitäsköhän löysentää kravaattia??
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Fyysisesti ikää on 22 vuotta. Henkiseksi-iäksi sain 14-vuotta, vastasin rehellisesti testiin. Ehkä tyttöystävä ja kaverit ovat oikeassa, olen ikuinen lapsi.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikea ikä 36 henkinen ikä 25. hyvin on näemmä tuo kalibrointi onnistunut kun vuosi sitten tein saman testin se heitti vaan viidellä vuodella (alaspäin). No totta puhuakseni kyllä osu tuo henkinen ikä aika nappiin, nimmittäin minähän en aio kasvaa aikuiseksi ikinä!!!
83% ikäisistäni on minua henkisesti vanhempia, tiedä sitten pitäisikö itkeä vai nauraa vai olla tyytyväinen.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Ikää 28 vuotta ja periaatteenani on: kasva isoksi älä aikuiseksi.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Oikea ikäni on 26 vuotta ja Henkinen ikäni on 39 vuotta. Tästä voisikin jatkaa suoraan vitutusketjuun... ;)
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Päivitetty ikä 19 ja testi osoittaa 33v. Uuh.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo-o: Henkinen ikä 36 vuotta
Fyysinen ikä 29 vuotta.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikeasti ikää on kertynyt 20 vuotta ja vähän päälle, testi väitti 17-vuotiaaksi:) Vaikka toisaalta...vielä puoli vuotta sitten olin testin mukaan 14 :D Ehkä tää vatsatauti vanhentaa..hmm..
 

Miguel

Jäsen
Henkinen ikä 21 vuotta, oikea 18.

Pari vuotta sitten sain testistä tulokseksi 32. Kovin paljon ei ole ajatusmaailmani kylläkään muuttunut, joten taisin vastata ekalla kerralla hurskastellen. Nyt nimittäin olin mielestäni täysin rehellinen.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Henkinen ikä 55! Onko ennätys? Jos tietää kuka on Eino Uusitalo, niin on ilmeisesti täysi kalkkis. Oikea ikä - 15 v. henkinen.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Ohhoh! Henkinen ikä 44 ja kun oikee on 23 ja henkisesti vanhempia vain 2 %, niin pistää vähän miettimään....
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli taas huvin vuoksi testattua henkinen ikä ja se on näköjään 29. Tuolle tulokselle nauravat kyllä kaikki tuttuni. Tyttöystäväni pitää minua muistaakseni henkiseltä tasoltani alle 10 vuotiaana. :-)


Oikea ikänihän on vasta 21.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hahahahahah... työelämään siirtyminen on näemmä murtanut meikäläisen henkisesti.

Testin mukaan olen nimittäin 37 vuotta! Onneksi olen kuitenkin vasta 24. Sekin on tosin liikaa... Testin mukaan 82% ikätovereistani on nuorempia henkiseltä iältään.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Sistis
Testin mukaan olen nimittäin 37 vuotta! Onneksi olen kuitenkin vasta 24.

Pöh, säälittävää. Minä repäisin saman henkisen iän, mutta olen (aikuisten) oikeasti 23. Tein saman testin muistaakseni pari kolme vuotta sitten ja silloin henkinen ikäni oli 25:n luokkaa. Uppista, sanoisin että kasvua on tapahtunut!
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Varsinainen ikä on 19. Testin mukaan henkinen ikäni on tällä hetkellä 31 vuotta. Varsin mielenkiintoinen tulos..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mahtavaa. Vuosi sitten testasin ja sain henkiseksi iäksi 16 vuotta. Nyt olin kasvanut 17 vuoteen. Joku jolla on parempi matikkapää (made by made) laskekoon.

Oikeasti täytän kohta 27.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös