Ikäkysely...

• 22 514
  • 316

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Olen kultaista 1980 vuonna syntynyttä ikäluokkaa ja 23 on ehtinyt napsahtaa ruutuun jo hyvän aikaa sitten. Tuo testi antoi henkiseksi iäksi 27 ja se ikävä kyllä taitaa pitää paikkansa. Mä oon vanha jarru...

Rogue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oikea ikä 28 ja henkinen 27 vuotta. 48% on vanhempia ja 41% nuorempia henkisesti kuin minä. Joten tylsää peruskamaa, kai..

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Oikea ikä 24v ja henkisesti vuotta vanhempi. 44% ikäisistäni ovat henkisesti nuorempia ja 45% vanhempia.

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikea ikä 24, henkinen 17. Pitää välillä paikkansa, pilke silmäkulmassa mennään.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti vision
Oikea ikä 24, henkinen 17. Pitää välillä paikkansa, pilke silmäkulmassa mennään.

Pistin vähän paremmaksi tai huonommaksi riippuen siitä kenen kupolin sisältä katsotaan. Oikea ikä 24, henkinen ikä 16.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
24 on jo kellossa. Eli kokonainen vuorokausi on elämässäni mennyt... Tai jotain siihen suuntaan. Muistaakseni tuollaisesta henkisyystestistä sain vuosi sitten tulokseksi jotain 18-20 välillä. Heilahtelee. En usko että olen henkisesti kasvanut juurikaan, ehkä taantunut jopa...

Ehkä jotain "nuorekkaasta" olemuksestani kertoo että minulta kysellään aina aika ajoin baarinovella papereita. =)

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Juhannuksena tuli juuri 36 täyteen mutta testin mukaan henkinen ikä vasta 33. Tosin pari vuotta sitten testi antoi tulokseksi 25. Alkaakohan tässä akkaantua?

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Ikävuosia mittarissa on 19. Muistaakseni tein testin joskus reilu vuosi sitten, ja tuloksena oli, Iippo Suutarisen sanoin, että olen "nuori ikäisekseni".

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaahas, testi väitti henkiseksi iäksi 52!? Ei jumalauta...ikää on 32...onko enää toivoa olemassa?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Stone Cold
Jaahas, testi väitti henkiseksi iäksi 52!? Ei jumalauta...ikää on 32...onko enää toivoa olemassa?

On ja paljonkin. Osta Pikku-G:n levy ja mene puistoon iskemään pissiksiä. Henkinen ikä tipahtaa hetkessä.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Henkiseksi iäksi tuli 21 vuotta... Oikea ikä on tuosta vähemmän.

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Voihan ..ttu. Olen järkyttynyt. Sain testissä lukemaksi 39 ja olen vuotta nuorempi.

Oikeasti odotin/toivoin jotain vähintäin 2:lla alkavaa. Pitääks tässä nyt alkaa odotella jotain neljänkypän riisiä, häh!?

Kuinka moni yli 30v vetskuista vastasi osioon, että "kuinka useasti ajattelet seksiä" niin koko ajan? Jaahas, koko luokan kädet nousivat, arvasinhan senkin pervot!

skool! Viikonloppu on alkanut, ei kun Sata-aakkosella pillurallia kiertämään!

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Maanantaina tuli 41 täyteen ja testissä tulos oli täsmälleen sama!
Olin pari vuotta sitten samantapaisessa testissä ja silloin henkinen ikä oli vielä muutaman vuoden oikeata ikää nuorempi.

Viddu, kun aika kuluu...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Sistis
On ja paljonkin. Osta Pikku-G:n levy ja mene puistoon iskemään pissiksiä. Henkinen ikä tipahtaa hetkessä.

Mikä on Pikku-G?

Oikea ikäni on 33 sen sijaan henkinen testin mukaan 36. Aika kohdilleen menee.

vlad#16.

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Venäjä<=ei lue Putin, Ukrainan sota, Ässät
Ikäni on 23 ja testi väittää että olen 19 v.

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
No niin pakkohan tähän on osallistua.

Kevättalvella iskee kolmenkympinkriisi.

Vielä siis onnellisesti 29vee.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy